El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 11:44 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (2) Albiol sobre la intervenció dels Mossos: "És una mesura d'agrair”

El president del PPC diu que prendre el control del cos és "la millor manera de coordinar totes les policies" davant "les crides a la desobediència" del Govern

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

ACN Figueres .- El president del Partit Popular a Catalunya (PPC), Xavier Garcia Albiol, ha assegurat que la decisió de l'Estat de prendre el control dels Mossos és "una mesura d'agrair i una decisió que milers i milers de catalans estàvem esperant". Albiol ha subratllat que la intervenció és "la millor manera d'ajudar a coordinar totes les policies" en un moment "d'excepcionalitat" com l'actual, on el Govern "està fent crides a la desobediència i a ocupar els carrers". 

Comparteix
   


Etiquetes
L’Albiol, un energumen de la repressió
 
El líder popular també ha volgut insistir en què no cal fer cap altra interpretació més enllà d'aquesta. "Reitero, s'ha pres perquè hi hagi més coordinació davant dels actes de desobediència", ha afirmat, en referència a l'1-O . Xavier Garcia Albiol ha fet aquestes declaracions des de Figueres, on aquest dissabte ha pres part a la jura de bandera civil que l'Exèrcit ha fet al Castell de Sant Ferran.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
24 de setembre de 2017, 13.37 h





#9


He lllegit l'article del "Libé" el seu títol ens artorga una importància gairebe exagerada:




" L’avenir de l’Europe se joue (à nouveau) en Catalogne " (*)





. http://www.liberation.fr/debats/2017/09/21/l-avenir-de-l-europe-se-joue-a-nouveau-en-catalogne_1597969 .




* * * * * *


TRADUCCIÓ AL CATALÀ:

EL FUTUR D'EUROPA ES JUGA (ALTRA VE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
24 de setembre de 2017, 13.36 h



#9


PUBLICAT AHIR, DIUS, ANALFABET MICO XARNEGUI??!!


DES DE QUAN EL 21 DE SETEMBRE ÉS L' "AHIR" DEL 24 SETEMBRE ??


PER QUÈ SEMPRE HAS DE ESTAR DEMOSTRANT QUE ETS SUBNORMAL , CRETÍ I IGNORANT??



HUAH HUAH HUAH . . . "AHIR" DIU EL TARAT !! HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
24 de setembre de 2017, 08.54 h

Publicado ayer por el diario francés Libération:
“El relato separatista se funda en un nacionalismo obtuso y excluyente“.
“Se encuentran, repetidos como un mantra, todos los clichés del nacionalismo más obtuso, teñidos de racismo, de desprecio de clase, incluso de una forma de supremacismo cultural: de un lado el “nosotros”, un pueblo educado, trabajador, progresista, honesto, republicano y europeo. Del otro, “ellos”, canalla ibérica retrógrada, perezosa y corrupta, atada a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicent fletxa Agramunt
24 de setembre de 2017, 07.53 h

Fora ocupants de Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
23 de setembre de 2017, 20.48 h


#4 Capullo de Rosa, no seas COCHAMBROSA.

Vaya obsesión la tuya con los nazis. Lo entiendo, chavalina, sí, lo entiendo, igual que entiendo que pocos gilipollas tan nazis como tu se pueden encontrar por el mundo.

Hay que ver que pena que me das, chavalina, cuando veo que sigues alucinando NAZIS y no te es posible superar la macabra experiencia de tu niñez en el lóbrego y siniestro burdel donde tu madre se prostituía a cambio de unas perras gordas.

En tu mente infantil quedó grabada la ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
23 de setembre de 2017, 18.03 h

Eh, Flabiol, no te les prometis tan felices que encara us queda suar molt i molt per, al final, NO aconseguir el que dius. Per tant ves-te estudiant més dialèctiques franquistes que no has arribat ni tan sols al final del primer tram, i m´ensumo que n´hi haurà una quants d´aquestos, i tu ja et cansaràs al segon. No et queda res per a escagarrinar-te i maleïr ........ Franquista de tirabuixó !


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Àngel fletxa Sda. Família
23 de setembre de 2017, 17.32 h

#4
Nazi-franquista, MAI TINDRÀS NI CONVENCERÀS A LA GENT !!!!

¡¡*¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
23 de setembre de 2017, 17.31 h

#3

RECUERDA, A PESAR DE LAS MALAS NOTICIAS, NO MAS DE 3 VALIUMS AL DIA Y FORTASEC UNO AL DIA.


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
23 de setembre de 2017, 17.24 h

Que sou germans l'Albiol i l'Aragoneses? Perquè a subnormals poca gent els guanya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
23 de setembre de 2017, 17.16 h

SYNERA, ¿DONDE ESTAS?

TU Y OTROS NAZIS HABITUALES ESTAIS ESCONDIDOS LOS ULTIMOS DIAS. YA ESPERABA QUE ESTO PERO DESPUES DEL 1-O.

SI LO HACEIS ANTES ES QUE YA RECONOCEIS EL RIDICULO O TENEIS UNA SOBREDOSIS DE VALIUM Y FORTASEC.


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA