El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dijous, 19 d'octubre de 2017 00:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (4) Gay de Montellà assegura que el control de les finances catalanes "era necessari"

Foment del Treball Nacional , organització principal dels empresaris de l’IBEX es posa als costat dels responsables de la repressió contra Catalunya

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Montellà, ha afirmat que "segurament" el control de les despeses del Govern "era necessari" en la mesura que el govern espanyol passa a controlar que no hi hagi recursos que no respectin la legalitat. Unes declaracions que el deixen al marge de la legalitat catalana.
gay de montella, foment del treball, empresaris
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Montellà podia callar, però ha preferit posar-se al costat dels repressors
 
En una entrevista de Cope Catalunya, Gay de Montellà afirma que fins i tot han assessorat Montoro en la seva ordre d’intervenir les finances catalanes i ha apuntat que coneix bé al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, del que ha dit que "té ofici i tècnica de sobres".
 
Gay de Montellà ha posat Foment del Treball fora de la legalitat catalana i als costat dels repressors
 
 
 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
joddi fletxa Barcelona
24 de setembre de 2017, 20.53 h

Això no es d'estranyar ja que a qui te que recolzar el gran capital?. Doncs a un govern de dretes que imposi i reprimeixi qualsevol força que pugui tenir el poble. A ells no els importa els medis que empri i si son justos o no, mentre ho aconsegueixi i s'imposi a ells i es restableixi el poder que tenien abans d'alterar l'ordre.

Hi ha tanta ignorància política en aquest país que precisament els que haurien de posar el crit al cel i rebutjar aquests sistemes repressius antidemocràtic... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
dont stop me now fletxa stop me? how?
24 de setembre de 2017, 20.42 h

#13 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
24 de setembre de 2017, 13.35 h

Aquest es nota que viu molt bé a Madrid, com és evident aqui ja no i tornarà mai més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
24 de setembre de 2017, 11.44 h




#10



PPobra PPalurda franquista anal·f·Albertu,jo ja t'he aconsellat massa vegades que no beguis aquella MITJA copeta d'ANÍS EL MONO que et fa perdre el món de vista, et fa desvariejar i a banda de fer-te fer cotxinades amb el teu gos, ef fa fer ESCANDALOSAMENT GROTESCOS RIDÍCULS.




Et repetiré per enèsima vegada, a veure si finalment ho entens, que SI BUSQUES NAZIS AMAGATS, HAS DE BUSCAR-LOS ENTRE ELS TEUS CAMARADES i amb força seguretat , A DINS DEL LLIT ON LA TEVA MARE S'OBRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
24 de setembre de 2017, 11.31 h

#9 SYNERA, ¿DONDE ESTAS?

TU Y OTROS NAZIS HABITUALES ESTAIS ESCONDIDOS LOS ULTIMOS DIAS. YA ESPERABA ESTO PERO SOLO PARA DESPUES DEL 1-O.

SI LO HACEIS ANTES ES QUE YA RECONOCEIS EL RIDICULO O TENEIS UNA SOBREDOSIS DE VALIUM Y FORTASEC.


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Marta fletxa Sabadell
24 de setembre de 2017, 09.17 h

Tots els fill de puta col·laboracionistes hauràn de passar comptes !!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
24 de setembre de 2017, 09.15 h



#7 UNA VERITAT COM UNA CATEDRAL (HO RECONEIXEN TANT ELS FRANCESOS COM ELS ESPANYOLS !!)


de un lado los CATALANES, un pueblo educado, trabajador, progresista, honesto, republicano y europeo. Del otro, los ESPAÑOLES-castellanos, canalla ibérica retrógrada, perezosa y corrupta, atada a una monarquía desacreditada a fuerza de escándalos y perpetuamente retrasada respecto a la hora europea”.



QUE CERT !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
24 de setembre de 2017, 08.43 h

Publicado ayer por el diario francés Libération:
“El relato separatista se funda en un nacionalismo obtuso y excluyente“.
“Se encuentran, repetidos como un mantra, todos los clichés del nacionalismo más obtuso, teñidos de racismo, de desprecio de clase, incluso de una forma de supremacismo cultural: de un lado el “nosotros”, un pueblo educado, trabajador, progresista, honesto, republicano y europeo. Del otro, “ellos”, canalla ibérica retrógrada, perezosa y corrupta, atada a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Que volen aquesta gent fletxa Que truquen de matinada
24 de setembre de 2017, 08.30 h

Aquest feixiste fastigos, ho pagarà molt cart, el dia 2 ja pot desapareixer de catalunya, es un fil de gossa malparit.