directe ! a La República. N. 4087. Divendres, 20 de juliol de 2018 05:06 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

#FreePiolín #TotsSomPiolín Ridícul mundial del govern espanyol

#FreePiolín camí del TT mundial després que hagin decidit tapar amb lones el vaixell atracat al Port de Barcelona

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

La repressió del govern espanyol va camí de convertir-se en un dels ridículs més grans dels darrers temps. Aquesta tarda suposem per ordre de la ment privilegiada del coronel Perez de los Cobos, coordinador de l’operatiu repressor ha decidit segrestar Piolín i els seus companys del barco on dormen els diferents policies traslladats a Barcelona. 



Comparteix
   


Etiquetes
Les xarxes socials estan fent l’agost amb la brillant idea del coronel Perez de los Cobos











Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
25 de setembre de 2017, 10.59 h

#21 Dóna la cara, valent, o tens por? gallina


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
25 de setembre de 2017, 09.56 h

Què carai vol dir "barco"?
Traduiu ala català, si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
25 de setembre de 2017, 08.42 h

#4
#5

JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...UA..JUA...JUA....JUA....JUA............Muñequito ridículo de este digital........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
24 de setembre de 2017, 22.43 h

#5
#4
#1






MORITO CON PITO ENANITO









MORITO CON PITO ENANITO








PITO ENANITO









PITO ENANITO








PITO ENANITO







PITO ENANITO









PITO ENANITO









PITO ENANITO






PITO ENANITO





PITO ENANITO






PITO ENANITO







PITO ENANITO








PITO ENANITO

















PITO ENANITO


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Nombre fletxa Población
24 de setembre de 2017, 22.11 h

Maricones.... cagaos... jajajajaaaaaaaaaa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Marc Domènec fletxa Vilaseca
24 de setembre de 2017, 22.00 h

No serà que qui va llogar aquest vaixell era el "pequeño Nicolás" ?
Llavors s´entendria sense cap problema !


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
yogui fletxa Disneylandia
24 de setembre de 2017, 21.42 h

#9. Nombre, ¿no serás tú aquel lindo gatito ? Miauuuuuuuu....


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
24 de setembre de 2017, 21.39 h

#9 Per molt que provoquis no ens rebaixarem al vostres nivell d'inferioritat, nosaltres som molt avançats i superiors a vosaltres, estem a un nivell suprem i vosaltres sou macarres de barri marginal i ple de droga.

La teva poli? hahahahahahaha, no fa por, i la prova està que sortim al carrer i estem davant la teva poli enfontent-nos de vosalres.

Els covards com vosaltres només sabeu atacar o per l'esquena o bé necessiteu tot un grup per fer front.

Tu mateix ets un covard que fuig de nos... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
24 de setembre de 2017, 21.33 h

#4 Molt bé aragonesis, ja sabem que saps manipular, però la realitat supera la teva ficció, espanya és el país menys democràtic d'europa i això ho diuen desde europa i Estats Units, hauries de llegir més realitat i no ficció i ara encara menys. Per cert saps que teniu totes les papeletes de ser expulsats de la UE?


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
24 de setembre de 2017, 21.31 h

#1 Si si, tu riu, deunido el ridicul que feu