El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 10:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Recapten dos milions d'euros de donacions en deu hores per pagar les sancions del 9N

La caixa de solidaritat ha estat reactivada per l'ACN i Òmnium arran de l'exigència de 5.251.948 euros a l'expresident Artur Mas

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN.- La caixa de solidaritat, concebuda per l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural per ajudar a respondre les represàlies de l'Estat contra el patrimoni dels representants del poble català, està a punt de superar els dos milions d'euros en donacions. Aquesta xifra s'ha assolit aquest dilluns, enmig de la polèmica per l'exigència de 5.251.948 euros del Tribunal de Comptes a l'expresident Artur Mas per la consulta del 9N en 15 dies.  Si no ho fa, el tribunal li embargaria els comptes i el patrimoni. També reclama a l'exconsellera d'Ensenyament Irene Rigau 3 milions per la compra del material informàtic utilitzat durant la consulta.
 
 
La caixa de solidaritat permet fer front a les represàlies econòmiques que reben persones físiques com a conseqüència d’actuacions emmarcades en el procés cap a la independència per participar d’ accions unitàries, cíviques, pacífiques i democràtiques. Aquestes actuacions han de respondre a iniciatives acordades per les entitats i/ o partits sobiranistes o bé per seguir el mandat de les urnes i els acords del Parlament de Catalunya i el Govern de la Generalitat en favor del procés independentista.
 
Els responsables d’aquesta caixa de solidaritat són dues persones de l’Assemblea Nacional Catalana i dues d’ Òmnium Cultural. A més, té com a auditors externs i independents els 3 expresidents del Parlament: Joan Rigol, Ernest Benach, i Núria de Gispert.
 
La creació d’aquesta caixa de resistència és un gest potent de solidaritat, transversalitat i unitat de l’independentisme. Llança també un missatge internacional i crea un problema a l’Estat en la mesura que la seva capacitat de coerció queda disminuïda.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
26 de setembre de 2017, 18.30 h

#10 Potser teniu algun punt de raó pero jo penso que us oblideu de les clavegueres del PP amb Fdes Dias amb les seves difamacions, casos de converses a restaurants i a despatxos oficials, molt comprometedors. A l' honorable president Mas, no li puc tenir en compte el cas del 3% quan a Espanya hi ha encara ara, un escandol setmanal i en van... estavem a 65 i anant pujant. No siguem ximples que l'ex-president ha fet feina per la causa i a Espanya només ens poden dir molt pocs casos de corrupci... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
26 de setembre de 2017, 18.15 h

#11 EL QUE M'INTERESSA MES ES QUE NO VAGI A LA CORRUPCIO RAJOY S.A.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de setembre de 2017, 11.11 h




Al meu comentari #1 hi veig molts punts negatius però NI UN SOL ARGUMENT EN CONTRA !!!!


Què us passa, fanàtics del culte a la personalitat d'Artur Mas? Se us ha bloquejat el cervell?? No teniu ARGUMENTS ??


Té , us tornaré a repetir el comentari per si no l'heu entès be

I que consti que jo sóc independentista des de QUARANTA ANYS ABANS QUE L'ARTUR MAS FES COM SI S'APUNTÉS DE DEBÒ A L'INDEPENDENTISME. Però quan una cosa és mal feta, NO ME L'EMPASSARE SENSE DIR RES, per molt ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Ramon fletxa Barcelona
26 de setembre de 2017, 09.17 h

La notícia no diu com es poden fer aportacions econòmiques... Com es pot informar d'una cosa així i no donar dades concretes de com ajudar, o almenys alguna pista?!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
26 de setembre de 2017, 09.16 h

#11

JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA.... Quizàs a ti no te importa la gran cantidad de corrupción y los casos Castor, autopistas. etc.etc. que tenemos que pagar todos.

ESTO ES DEL GENERO IMBECIL............


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
JAJAJAJA fletxa Barna
26 de setembre de 2017, 08.50 h

Y cuando se resuelva el caso y se devuelvan las fianzas, los 2000000de € ¿irán a engrosar el patrimonio del Sr. Mas?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya sobirana!
26 de setembre de 2017, 04.05 h

#1. En el cas de Mas trobo el teu comentari plenament justificat, més tenint en compte que gràcies amb ell i Duran, ens vam quedar al 48% a causa dels seus invents, al dividir el "si i el no" el 9N en si, si/no/ no /si i no! Si el 10% perdut entre els que van votar beneiteries, hagués estat encara que només fos un 3% al terreny del SI, la comunitat internacional ens haurien donat més suport, i el govern de gàngsters i feixistes espanyol, no tindria arguments per dir que no som majoria al... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya sobirana!
26 de setembre de 2017, 04.05 h

#1. En el cas de Mas trobo el teu comentari plenament justificat, més tenint en compte que gràcies amb ell i Duran, ens vam quedar al 48% a causa dels seus invents, al dividir el "si i el no" el 9N en si, si/no/ no /si i no! Si el 10% perdut entre els que van votar beneiteries, hagués estat encara que només fos un 3% al terreny del SI, la comunitat internacional ens haurien donat més suport, i el govern de gàngsters i feixistes espanyol, no tindria arguments per dir que no som majoria al... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
26 de setembre de 2017, 00.05 h

#7








PERO TU, MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO








MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO











MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO










MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO










MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO










MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO









MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO









MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO








MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO







MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
25 de setembre de 2017, 23.17 h

Menudo ridículo de Puigdemont en la entrevista con Évole, parecía un muñeco recibiendo golpes y sin saber que responder.