El digital dels que votaran #SíSí. N. 3941. Dissabte, 24 de febrer de 2018 20:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] La Casa Blanca reafirma que treballarà amb ‘l’entitat o govern’ que surti de l’1-O

Hores abans de la visita de Rajoy

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La portaveu de la Casa Blanca, Sarah Sanders, ha confirmat les anteriors declaracions del portaveu del Departament d’Estat.

Comparteix
   


Etiquetes
A poques hores de la trobada de Rajoy amb Trump, la Casa Blanca es manté a favor de la democràcia

Sanders ha dit que no tenia res a afegir al què havia dit la portaveu del Departament d’Estat i que si hi havia cap canvi de posició ja el comunicarien. 






 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
26 de setembre de 2017, 11.12 h

EL RACISTA TRUMP, RESULTARÀ MÉS EVOLUCIONAT CARAM? MALGRAT ELL I EL RAJOY, QUE VIU MOLTS DE SEGLES ENRERE, ENSORRAT EN UN FEUDALISME QUE EL SUSTENTA COM A MOSTRA FEFAENT DE L'ABSOLUTA DECADÈNCIA DE L'ESPANYA OFICIAL GRAN FRACÀS HUMANITARI.,


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
26 de setembre de 2017, 09.11 h



Es igual........ hoy està por allí un cuatrero español, que necesita de todos los apoyos posibles.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de setembre de 2017, 05.06 h



MARIANOOOOOOO O O O O !!!!


NO TORNIS A FOTRE LA POTA , COM SOLS FER SEMPRE !!!!


TINC ENTÈS QUE A MISTER DONALD TRUMP , SI BÉ LI AGRADARÀ QUE LI LLEPIS LES SABATES, DIU QUE NO LI AGRADA QUE LI LLEPIS EL CUL !!!!


SIGUES PRUDENT, NANO !!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de setembre de 2017, 05.02 h



#2



He he he . . . una vegada més, la PPobra PPiltrafa PPancastellanista PPithecus, el mico que desitja amb vehemència ser català, però que és xarnegui i se li nota, acusant els altres d'allò que , amb tota evidència és ell.


Mico PPestilent : no vo veus, desgràcia humana, que tu no hauries d'usar mai la paraula "ridícul" ?


Tan curt i obtús ets que no entens aquella dita castellana de "NO MENTAR LA SOGA EN CASA DEL AHORCADO"


HUAH HUAH HUAH HUAH .. . es fa difícil d'... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
26 de setembre de 2017, 00.02 h

#2



PERO TU , MORITO SUMISO Y CON PITO DE ENANITO




MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO








MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO









MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO











MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO










MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO












MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO









MORITO SUMISO CON PITO DE








MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO






MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO




MORITO SUMISO CON PITO DE ENANITO








MORITO SUMISO CON PITO DE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
25 de setembre de 2017, 23.10 h

Toma!, Toma!. Toma!. Ole!. Ole!. Ole!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
25 de setembre de 2017, 23.03 h

Menudo ridículo de Puigdemont en la entrevista con Évole, parecía un muñeco recibiendo golpes y sin saber que responder.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 20
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Claravalls fletxa Claravalls
25 de setembre de 2017, 22.52 h


Ull al que passi demà amb aquest dos feixistes.
Josep Peyrotón: Rajoy se reune mañana con Trump, quien hara una declaración a favor de la unidad de España y contra el referèndum de Cataluña despues que hace pocas horas la ministra de Defensa española ha hecho una compra de 24 aviones de combate F-35 a USA. Traducido: a España le costarà 3.500.000.000 de € la declaración pública de Trump en contra del referèndum. Hood bussines uncle Sam. El preu de manteniment del F-35 es de 35.0... Llegir més