El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 12:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Un discurs de Rajoy del 2006 dilapida l'actual argumentari unionista

Defensava la celebració d'un referèndum a Catalunya

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - L'hemeroteca no perdona i torna a posar en evidència els polítics. En aquest cas, no és la primera vegada que el president d'Espanya entra en contradicció amb sí mateix quan es revisa el seu argumentari passat durant la seva llarga i dilatada carrera com ostentant càrrecs polítics. Així és com defensava l'actual president de l'Estat espanyol i màxim responsable de la repressió que viu Catalunya un referèndum al Principat. 

Comparteix
   


Etiquetes
L'any 2006, La Sexta recorda com Mariano Rajoy feia un discurs al Congreso on demanava amb determinació i fervor la celebració d'un referèndum a Catalunya sobre l'Estatut i defensava la celebració d'aquests tipus de consultes: "Quan els ciutadans demanen un referèndum, la resposta no pot ser: tranquils, no passa res. Quina broma és aquesta?". Tot el que deia es troba a l'extrem oposat de què ara defensa: "davant una demanda tan legítima, amb un suport tan vigorós, no podien imaginar que un govern democràtic el rebutgi".








Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Salva fletxa Barcelona
27 de setembre de 2017, 09.19 h

La interpretació que feu no és correcta, sí que demanava un referéndum, però, un referèndum A ESPANYA SOBRE L'ESTATUT DE CATALUNYA, més o menys com el que diu ara, que si ens volem autodeterminar, ens ho han de permetre els espanyols. http://www.publico.es/.../rajoy-pedia-referendum-estatut...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
26 de setembre de 2017, 19.04 h



Este es un gallego sin causa......., más que la que le exige su gobierno que lo tiene "PIETRAS LAS FILAS"......

.......UN MONIGOTE.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
26 de setembre de 2017, 17.39 h

Divulgació a tot arreu


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
maria fernandez fletxa barcelona
26 de setembre de 2017, 16.14 h

Ostrass Mariano, aclarate, aún todavia no hemos encontrado aquel sufflé de hace unos meses, y ya te enredas en buscar urnas, papeletas i no se cuantas cosas más. Vaya desorden. No hemos alcanzado el primer objetivo y ya nos pones otras metas. En que quedamos ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
26 de setembre de 2017, 15.29 h



ERES UN FANTOCHE DE LA VILLA Y CORTE.

CUANDO LA HISTORIA TE JUZGUE.... ¿QUE PENSARÁN TUS HIJOS...?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
26 de setembre de 2017, 14.56 h



JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA...JUA..... !! ESTO ES UN HOMBRE ÍNTEGRO !! ??????

QUE TE HA PASADO RAJOY.....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
26 de setembre de 2017, 14.34 h

I després critica Veneçuela!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
26 de setembre de 2017, 14.10 h








NOMES TE UN NOM:"NAZI"