directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 20:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

[VIDEO] Trump assegura que el poble català anirà a votar malgrat l'oposició de Rajoy

El president nord-americà i el seu homòleg espanyol han coincidit per primera vegada a Washington

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El president nord-americà, Donald Trump, ha evitat mullar-se sobre la qüestió catalana, malgrat reconèixer que fa segles que existeix aquest problema.
Mariano Rajoy amb Donald Trump a la Casa Blanca
Mariano Rajoy amb Donald Trump a la Casa Blanca

Comparteix
   


Etiquetes
Trump ha evitat posicionar-se al costat de Rajoy i ha assegurat que "ningú sap si votaran" el referèndum, per etzibar que "tot i que crec que Rajoy dirà que no, penso que la gent s'hi oposarà". El president nord-americà, tot i admetre que li agradaria que Espanya seguís unida, ha deixat així un missatge on recorda l'oposició del poble català a acceptar que no té dret a decidir el seu futur polític en un referèndum.
 
Per altra banda, el president del Gobierno, Mariano Rajoy, ha tirat de manual i ha fet el seu discurs en contra del referèndum assegurant que es desconeixen els col·legis electorals. Rajoy ha remarcat que la democràcia i el sentit comú s'imposaran a Catalunya.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
27 de setembre de 2017, 11.16 h

#4




EL REYDE ARAGON ES UN MORITO CON PITO DE ENANITO








MORITO CON PITO DE ENANITO










MORITO CON PITO DE ENANITO










MORITO CON PITO DE ENANITO









MORITO CON PITO DE ENANITO









MORITO CON PITO DE ENANITO










MORITO CON PITO DE ENANITO











MORITO CON PITO DE ENANITO










MORITO CON PITO DE ENANITO








MORITO CON PITO DE ENANITO








MORITO CON PITO DE ENANITO









MORITO CON PITO DE ENANITO









MORITO CON PITO DE ENANITO







... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
27 de setembre de 2017, 08.31 h



#4


Per cert: aquest "algo que te da" , per on te dona? No serà que et dona per l'orifici mateix per on tens el vici d'introduir-t'hi el consolador de la teva mare, oi? o sí?





Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
27 de setembre de 2017, 08.29 h



#4


Eh ! Tu !! . . . PPALURDO ANALFABET :



Els reis "d'aragó" NO VIVIEN A LLEIDA com tu, ni tampoc a Saragossa ni a SeraGós, VIVIEN A BARCELONA I PARLAVEN CATALÀ.



Per cert que quan els comtes de Barcelona ja feia generacions que existien, a Saragossa encara hi manaven els MOROS.



Convindria que aprenguessis una mica d'història i així no demostraries lo molt IGNORANT que ets.





Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
27 de setembre de 2017, 00.09 h

#4 hola majo un regalito de navidad

https://www.lasemaineduroussillon.com/2017/09/22/plus-de-45-milliards-de-de-corruption-annuelle-rajoy-a-tete-parti-politique-plus-corrompu-deurope/

besitos


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
26 de setembre de 2017, 22.00 h

jajajjajajajajjajaajajaajajaj


ay por favor que me da algo...

.....


CREO QUE LA DIRECTA QUIERE DECIR QUE TRUMP APOYA LA SECESION!!!!



JAJAJAJAJAJAJJA


VIVA EL PERIODISMO AJJAJAJAJAJJAJAJA

VIVA ERC QUE PATROCINA ESTE MEDIO JAJAJAJAJJAAJAJAJJAJAJAJ

POR FAVOR!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
26 de setembre de 2017, 21.42 h

En Rajoy ho ha llegit absolutament tot car ja li havien escrit el diumenge passat!


"Mai oblidis que tot el que Hitler va fer a Alemanya també era legal." (Martín Luther King Jr)
"Never forget that everything Hitler did in Germany was also legal." (Martin Luther King Jr.)

Només resten 4 dies per viure en el nostre propi estat democràtic. ||*||
There are only 4days left to live in our own democratic state. ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de setembre de 2017, 21.42 h



A #1 La M de "a voltes matàvem a cops de per què" ha de ser una N, eren les hores, les que mataven a cops de perquè.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de setembre de 2017, 21.39 h



La cançò que Rajoy, si fos capaç d'aprendre una llengua estrangera -cosa evidentment IMPOSSIBLE- hauria d'aprendre i cantar-nos als catalans:


. https://www.youtube.com/watch?v=q_bq5mStroM .


NE ME QUITTE PAS . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .NO EM DEIXIS (Jacques Brel )


Ne me quitte pas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . no em deixis

Il faut oublier . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . c... Llegir més