El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 21:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

A la desesperada: l'Agència espanyola de Protecció de Dades amenaça els membres de les meses

Anuncia multes de fins a 300.000 euros

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Davant l'evidència que es podrà votar amb normalitat el pròxim diumenge, l'Agència espanyola de Protecció de dades ha publicat un comunicat a la seva pàgina web en que adverteix de possibles infraccions als membres de les meses perquè s'estaria "vulnerant" la Llei de Protecció de Dades.  
© Elisenda Rosanas

Comparteix
   


Etiquetes
El comunicat manifesta que "si l'1-O es facilita als membres de les meses electorals una còpia del cens electoral, els integrants no podrien tractar aquestes dades", ja que la Sindicatura Electoral s'ha dissol i les meses "no s'han format vàlidament".
 
El text reitera que les persones que formen part de les meses utilitzarien el cens a "títol personal". I les infraccions que cometrien, segons l'agència, en el tractament de dades seria: assenyalar qui ha dipositat la papereta, qui no ha participat i, al final de la jornada, elaborar la llista dels que han votat i els que no.
 
El tractament i la cessió de dades sense consentiment, diu el comunicat, suposen "una vulneració" de la Llei de Protecció de Dades (LOPD). Les multes podrien ser d'entre 40.001 fins a 300.000 euros.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Emili fletxa Terrassa
30 de setembre de 2017, 09.30 h

Ens diu el titular:
A la desesperada: l'Agència espanyola de Protecció de Dades amenaça els membres de les meses
Anuncia multes de fins a 300.000 euros

Per lògica elemental suposo que totes les multes pendents quedarien anul·lades el dia mateix del referèndum si guanya el si, oi? per que automàticament les lleis espanyoles no haurien de tenir vigència, que per això ja tenim el nostre govern i que per molts anys duri. Hauria de ser així, oi? Clar que Espanya es diferent, . . . . per... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Olga Subies fletxa Vallirana
29 de setembre de 2017, 16.39 h

Vaja, encara falta algú per a que sigui amenaçat per aquesta gentota ? Potser els porters i porteres dels blocs on hi habitin alguns independentistes també els podrien denunciar com a infractors, ja que hauran facilitat el pas a aquells que no són addictes al règim feixista espanyol.
I els forners i flequers també. resulta que hauran donat subministraments als independentistes. Al, i els súpers, els bars, els estancs, els quioscs, sabateries, drogueries, estacions de bus i metro,..... Ar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
29 de setembre de 2017, 15.15 h

Estupendo. https://www.youtube.com/watch?v=BIPAxdzTB60

Rubianes. https://www.youtube.com/watch?v=uuqXOCwEiHU


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
29 de setembre de 2017, 15.14 h

no ho digueu a ningú: el responsable es en miquelet, que junt amb el timbaler del Bruc han donat les dades.
El responsable es qui les dona, oiiiiiiii!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Marta fletxa Sabadell
29 de setembre de 2017, 14.45 h

Espanya ja ha perdut i ho saben !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Dema m' afeitaras fletxa Que avui es massa tard.
29 de setembre de 2017, 14.17 h

Nazi torracollons.les vindreu a cobrar de un a amb un o tots a l'hora les multes? A robar a la sierra morena mico...per aixó entre moltes altras raòns marxem.NO TENIM POR, MERDOS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
BIEL fletxa Catalunya si pero MAI ESPPAÑOL
29 de setembre de 2017, 13.12 h

A mi l'agencia esPPañola em pot xupar la titola, i jo anire a votar i votare SI


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de setembre de 2017, 13.10 h

id ahorrando nazis


despues de agar los peajes y las fianzas del MaSS y su troupe, debereis pagar las multas del Puigtonton y su troupe y ademas las multas por ATREVERSE a sentarse en una mesa ILEGAL.