El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 12:51 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Gol del govern a l'Estat: així són les urnes de l'1-O

De plàstic, amb el logo de la Generalitat i amb els precintes taronja amb la data del referèndum

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El govern amb Oriol Junqueras, Jordi Turull i Raül Romeva han presentat el model d'urna per votar aquest diumenge. 
El govern amb Oriol Junqueres, Raül Romeva i Jordi Turull presenten el model d'urna per l'1-O
El govern amb Oriol Junqueres, Raül Romeva i Jordi Turull presenten el model d'urna per l'1-O
© @govern

Comparteix
   


Etiquetes
El govern de la Generalitat ha fet aquest matí una compareixença davant dels mitjans en tres llengües (català, castellà i anglès) i ha explicat el dispositiu per al referèndum de l'1-O.
 
Després d'atendre les preguntes dels mitjans, han mostrat al món com és l'urna que s'utilitzarà per votar aquest diumenge 1. És de plàstic blanc, amb el logo de la generalitat i els precintes taronges amb la data del referèndum.
 
Amb aquesta demostració, el govern dóna per segur que sí que es votarà. Així és l'urna:






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Vicenç Ramoneda Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
29 de setembre de 2017, 16.32 h

Només resten 1 dia i unes quantes hores per viure en un autèntic estat democràtic i poder votar. ||*||
Only 1 day and a few hours left to live in a true democratic state and be able to vote. ||*||



Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Gorka fletxa Minorisa
29 de setembre de 2017, 16.31 h

Els Picoletos i els Piolines ja saben on hi ha una urna


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
29 de setembre de 2017, 15.57 h

#4

BUP...BUP...BUP...BI¡UP...BUP...BUP........... Tu ya estás tocado y hundido...........con el giro que ha dado EL 1/O.

Tienes un gobierno que se las cuelan ................


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
29 de setembre de 2017, 15.35 h

ESO NO SON URNAS, SON LAS CAJAS DE LOS CHINOS QUE USO PARA GUARDAR LOS JUGUETES DE LA PEQUE.

BUENO, YA SABEIS SENTARSE AL LADO DE ESTA CAJA SON 40.000 EUROS MINIMOS DE MULTA. ID AHORRANDO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
RAJOY fletxa Madrid
29 de setembre de 2017, 14.19 h

URNA GRANDE Y LIBRE


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
gurutz fletxa Donostia
29 de setembre de 2017, 14.18 h

Vaya patada en los huevos para el gobierno español.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
29 de setembre de 2017, 13.52 h



VISCA CATALUNYA...VISCA ELS NOSTRES POLÍTICS I VISQUIN LES URNES...!!