directe ! a La República. N. 4083. Dilluns, 16 de juliol de 2018 12:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Contracop judicial del Govern contra el Fiscal General de l'Estat i el Fiscal Superior de Catalunya

La Generalitat es querellarà contra Maza i Romero per les accions contra el referèndum

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Després de l'escac d'aquest matí amb la presentació de les urnes del procés electoral d'aquest diumenge, el conseller de Justícia, Carles Mundó, ha anunciat que el Govern es querellarà contra el Fiscal General de l'Estat, José Manuel Maza, i contra el Fiscal Superior de Catalunya, José Manuel Romero de Tejada, per les accions per aturar el referèndum de l'1 d'octubre.
El conseller de Justícia, Carles Mundó
El conseller de Justícia, Carles Mundó
© @govern

Comparteix
   


Etiquetes
En la roda de premsa celebrada al Centre Internacional de Premsa de l'1-O, Mundó ha denunciat la suspensió de la separació de poders del Gobierno: "Han fet una causa general contra l'independentisme, persegueixen una ideologia amb tots els mitjans sense escrúpols". En aquest sentit, la Generalitat ha presentat una querella per prevaricació i usurpació de funcions: "convocar un referèndum no és delicte i, per tant, tot el decorat jurídic que l'Estat intenta construir al voltant d'aquest fet és per convertir en delicte allò que no ho és".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Jaume fletxa Barcelona
30 de setembre de 2017, 11.50 h

Quin parell... S'haurien de publicar fotografies ben grosses de les cares, enemics declarats de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
29 de setembre de 2017, 21.42 h

#2
#3

Aquí tambè i va un que està FART.....EMPATXAT ...PLE.....i amb VOMITERES, de las accions de força que fa un estat TAN PERVERTIT-.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de setembre de 2017, 20.45 h




Al de la Maceta, m'agradaria més veure'l fent turisme per Catalunya i essent reconegut i "aclamat" per les multituds . . .




Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de setembre de 2017, 20.44 h







A en Romero Mal de la Tejada, m'agradaria veure la cara que farà el 4 d'octubre , si és que encara no haa fet les maletes i ha fugit amb la cua entre cames, com gos apedregat . . .







Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
29 de setembre de 2017, 19.49 h



#2 #3 = bejota, la PPobra marmota idiota que sempre dona la nota. Llegiiu més i veureu quui és aquest pobre desgraciat . . .


bejota = l'exemple més clar de que tots els PPancastellanistes són una colla de TARATS MENTALS, IMPRESENTABLEMENT IGNORANTS , QUE FARIEN PPENA SI NO ENS FESSIN RIURE pels freqüents RIDÍCULS GROTESCOS que ens ofereixen quan exhibeixen la seva increïble estuPPidesa !! !! !! !!


bejota = el cretí més obtús , mediocre, avorrit i analfabet d'aquest diari. P... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
BEJOTA fletxa bcn
29 de setembre de 2017, 19.38 h

Macron sentenció su primera posición sobre el problema ya como nuevo presidente de Francia: "Conozco un socio y amigo que España en su conjunto, toda entera, y tengo un amigo e interlocutor que es Rajoy, que está aquí a mi lado y el resto no me concierne".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
BEJOTA fletxa bcn
29 de setembre de 2017, 19.33 h

La Comisión Europea reafirma su apoyo a la legalidad española

“Estamos muy comprometidos con el respeto del Estado de Derecho, el Constitucional español ha dictado una sentencia, el Parlamento español ha tomado una decisión. Nos atenemos a eso”, dijo Juncker


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
29 de setembre de 2017, 18.52 h



Als ejecutors de tantes barbaritats, que els caigui tot el pes de la millor justicia.