directe ! a La República. N. 3999. Dilluns, 23 d'abril de 2018 07:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Milers de persones es manifesten a Palma pel dret a votar dels catalans

Han volgut traslladar la seva solidaritat i han denunciat que Mallorca també ha estat víctima de la repressió

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La lluita per la democràcia s'ha fet notar arreu dels Països Catalans. Milers de persones es van concentrar aquest divendres al centre de Palma de Mallorca per defensar la llibertat i el dret a votar dels catalans sota el lema "Manifestació per la democràcia" i el comandament de  la Coordinadora d’Entitats per la Democràcia. 
L'acte a favor del referèndum a Palma
L'acte a favor del referèndum a Palma
© Twitter @ AmbTotesPodem

Comparteix
   


Etiquetes
Associacions, partits polítics i sindicats mallorquins han volgut mostrar el seu rebuig contra l'estat de setge que viu Catalunya i han llegit un manifest per denunciar que "és una situació inaudita en qualsevol democràcia avançada" que s'hagi "suspès de manera arbitrària una part de l’autonomia i es persegueixin càrrecs i representants públics". 

Els organitzadors de la mobilització han assegurat que Mallorca també ha estat víctima de l'autoritarisme i la repressió espanyola, ja que la Guàrdia Civil ha tancat una web en defensa del referèndum i n’ha citat a declarar l’autor. També ha tallat l'accés al perfil de Facebook de la Coordinadora. 

Durant la manifestació, s'han repetit a Palma els lemes que aquests dies ha cridat la ciutadania catalana: "els carrers seran sempre nostres", "votarem", "democràcia"... A banda del suport dels mallorquins, la mobilització ha deixat entreveure que també alguns partits polítics com Més per Mallorca o les associacions i entitats donen suport al dret a l'autodeterminació de Catalunya. La marxa -simbòlicament- ha recorregut els carrers que separen la Plaça d'Espanya i la Delegació del Govern, a la plaça Constitució de Palma. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
3 d'octubre de 2017, 10.34 h

ENDAVANT MALLORCA HEU DE SUBSCRIURE A ST. JOAN A L'ESTEL, TOTES SES ILLES, FEU COSTAT AL PRINCIPAT, ÉS EL PREÀMBUL DE LA LLIBERTAT, I DESPRÉS DEL PAÍS VALENCIÀ, PER RECUPERAR ELS DRETS I C ONSTITUCIONS CREMADES PER FELIPE V, EL TERRORISTA I PROCLAMAR EL GENOCIDI DECRETO DE NUEVA PLANTA A LES NOSTRES NACIONS SUBJUGADES. QUE ELS DEROGAREM TOT D'UNA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
30 de setembre de 2017, 23.01 h




#8 #11


Crec que som munió els catalans que recordem els nostres GERMANS illencs i somiem que un dia puguem fer un gran país que, si comptés amb les illes, el País Valencià i el Principat, SERIEM UNA AUTÈNTICA POTÈNCIA ECONÒMICA DINS DEL MARC EUROPEU.


Però no és pas només pel poder del nostre país que ens agradaria una reunificació.Es tracta de l'AMOR que un germà sent pels seus germans I EL DESIG DE COMPARTIR LA VIDA AMB ELLS PERQUÈ ELS ESTIMA. Es tracta d'un sentiment ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
30 de setembre de 2017, 22.54 h



#10


Mira que ets CURT, PPobra PPalurda franquista.



Ja t'he dit 50 vegades que si busques "perroflautas chiripitiflauticos" miris a dins del llit del puticlub on es prostiitueix la teva mare, perquè amb les dues dotzenes de clients que "serveix" al dia, què serà que algun no sigui això que dius busccar, PPalurdeta anal·f·Albertu.




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . COM POTS SER TAN I TAN I TAAAAAAN PPAPPANATES I esPPANOLI, PPOBRETA?? HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HU... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Xesc fletxa Palma
30 de setembre de 2017, 13.30 h

"Mallorca també ha estat víctima de l'autoritarisme i la repressió espanyola"


Naturalment, perquè...


«Catalans conscients, oïu-me: les Mallorques són catalanes. Per amor a la veritat, per deler de justícia, per la fretura d’alliberació que havem, ens cal reintegrar, incorporar al llinatge de Catalunya, les Balears, les illes volgudes, que no són ni poden ésser colònies ni possessió d’altres pobles, car són la pròpia substància, la pròpia sang, de la Catalunya malaurada,... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
30 de setembre de 2017, 13.26 h

QUERIDOS NAZIS

MOVILIZAOS, ¿NO HAY MAS PERROFLAUTAS EN LA REGION CATALANA?

LO VEN YA TAN MAL QUE AHORA SE CONFORMAN CON UN MILLON, EL 9-N FUERON 2,3 MILLONES.

Un total de 163 colegios están ocupados de los 1.300 visitados por Mossos antes del 1-O

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/09/30/59cf7b3622601d460b8b45d0.html

Cuando el independentista Artur Mas mandó quitar urnas... y los Mossos sí obedecieron


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
30 de setembre de 2017, 13.01 h

#6

I Europa, li tindrìa que donar un bon CALBOT a Espanya, perquè per les seves tonteries , els pot fer anar molt malament.

I QUI PAGARÀ LA GRAN DEUTE DE ESPANYA.....? TAT..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Tomeu fletxa la ciutat de Mallorca
30 de setembre de 2017, 12.49 h

Fragment de la "Resposta dels mallorquins" als nostres compatriotes del Principat (10-6-1936)


“Amb la nostra resposta volem fer la triple afirmació d'unitat de sang, de llengua i de cultura; afirmació de fidelitat a una pàtria natural que és la terra on es parla la mateixa llengua. Afirmació que adrecem a la Catalunya de tots els catalans i de tots els temps, que s'estén del Rosselló a València, la del rei En Jaume I i de Ramon Llull. I així responem a la crida que ens és feta, d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
30 de setembre de 2017, 12.46 h

ANIMO QUE YA FALTA POCO, YA TENEMOS LOS CUBOS DE PLASTICO DE LOS CHINOS CON LOS MILES DE VOTOS YA DENTRO, LAS PAPELETAS DEL IKEA, EN TV3 DARAN "EL PATRIOTA" Y "BRAVEHEART", EN SUPER 3 ,MARATON DE SUPERCAT Y A PARTIR DEL DOMINGO POR LA NOCHE, PROCLAMAS DE "ja hem guanyat", "aixo no ho atura ni Deu", etc etc PERO NI DIU NI ELECCIONES, SIMPEMENTE IR TIRANDO DEL CARRO SENTADOS EN SUS POLTRONAS Y PIDIENDO 18 MESES MAS PARA . . . QUIEN SABE QUE OTRA ENGANYIFA. A PARTIR DE LA MEDIANOCHE DEL DOMINGO PO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
30 de setembre de 2017, 12.18 h



Catalunya demanant els nostres drets, pot for tontollegar Europa.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
!! !! ★ !! !! CATALUNYA TRIOMFANT fletxa SERÀ ALLÒ QUE ELLA VULGUI SER , I NO PAS ALLÒ QUE VULGUIN ELS ALTRES
30 de setembre de 2017, 11.58 h






!! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !!


HA ARRIBAT EL DIA, COMPANYS !! !! ★ !! !!



DEMÀ NO HI HAURÀ MANDRA !! !! ★ !! !!


DEMÀ NO HI HAURÀ RECELS !! !! ★ !! !!


DEMÀ HI HAURÀ VOLUNTAT FERMA !! !! ★ !! !!



DEMÀ HI HAURÀ UN POBLE DECIDIT A SER ALLÒ QUE VOL SER !! !! ★ !! !!




!! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !!