El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 18:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Fotos] Arrimadas s'oblida que Ciudadanos ha usat menors en època de campanya

Cs denuncia Ponsatí davant la Fiscalia de menors per la "utilització de nens" en l'ocupació de centres per l'1-O

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha denunciat aquest dissabte davant la Fiscalia de menors la consellera d'Ensenyament, Clara Ponsatí, per l'ocupació de centres educatius per l'1-O. Arrimadas considera que "s'estan utilitzant els nens i nenes amb intencionalitat política greu i en el marc de la confrontació ideològica". De fet, la cap de l'oposició a Catalunya assenyala Ponsatí com la "principal responsable" de les acampades de famílies en diverses escoles de Catalunya per evitar que es precintin els locals de cara al referèndum de l'1-O. 
 
nena, menor, ciudadanos
Una nena reparteix pamflets de Ciudadanos

Comparteix
   


Etiquetes
Arrimadas també ha volgut lamentar que la participació o no de les famílies en aquestes activitats als centres d'ensenyament "també permet identificar la seva ideologia". "I això és un fet gravíssim. Els menors i les aules no haurien de ser objecte de cap ús partidista", ha recalcat la líder de Cs davant les portes de la Ciutat de la Justícia a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès).
 
Famílies i menors en actes de Ciudadanos
 
Arrimadas, però, ha oblidat ben ràpidament que les famílies, gent grani menors, han participat d'actes de Ciudadanos i en campanya. Especialment els menors, tal com es pot veure en aquestes imatges. Des d'una nena repartint pamflets de la formació taronja, fins a l'ús de bebè. També, Ciudadanos, sovint ha utilitzat globus del partit per a les campanyes on, sobretot, són els nens que els usen i els escampen per allà on van.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
30 de setembre de 2017, 20.06 h






!! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !!






HA ARRIBAT EL DIA, COMPANYS !! !! ★ !! !!





DEMÀ NO HI HAURÀ MANDRA !! !! ★ !! !!


DEMÀ NO HI HAURÀ RECELS !! !! ★ !! !!


DEMÀ HI HAURÀ VOLUNTAT FERMA !! !! ★ !! !!




DEMÀ HI HAURÀ UN POBLE DECIDIT A SER ALLÒ QUE VOL SER !! !! ★ !! !!







!! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !! . . . . !! !! ★ !! !!






Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
30 de setembre de 2017, 19.46 h


Si por ahí hubiera algun perroflauta que sepa cantar el Cara al Sol mientras me la mete, y dispuesto a ganarse 4€ por cada enculada que me meta, sepa que yo estoy buscando alguno.

Eso sí, con una condicion. No quiero pichas de menos de 22cm en ereccion, y no por capricho ni por vicio, pero es que acostumbrado a mi consolador vibrador de talla XXXX , luego, con las pichas de menos de 22cm NI ME ENTERO.

Anda tiarrones ¡ vereis que culete más mimosón que tengo ! ¡Animarse!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Gorka fletxa Minorisa
30 de setembre de 2017, 19.30 h

Són uns miserables que tenen memòria selectiva


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
30 de setembre de 2017, 18.19 h

#1




VICTORIA DESCOMUNAL DEL "SI" AMB UN 83%





Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
30 de setembre de 2017, 18.18 h

CiudadANOS es el puro ejemplo de la falsedad española. Exigen a los demas lo que ellos ni hacen ni piensan hacer nunca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
30 de setembre de 2017, 18.17 h





Quan tinguem la Independencia denunciarem a Naziudadanos per usar
menors a les campanyes
L'Arri-mamadas se les empasara, de dos en dos.





Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
30 de setembre de 2017, 18.16 h

QUERIDOS NAZIS

MOVILIZAOS, ¿NO HAY MAS PERROFLAUTAS EN LA REGION CATALANA?

LO VEN YA TAN MAL QUE AHORA SE CONFORMAN CON UN MILLON, EL 9-N FUERON 2,3 MILLONES.

Un total de 163 colegios están ocupados de los 1.300 visitados por Mossos antes del 1-O

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/09/30/59cf7b3622601d460b8b45d0.html

Cuando el independentista Artur Mas mandó quitar urnas... y los Mossos sí obedecieron