directe ! a La República. N. 4086. Dijous, 19 de juliol de 2018 17:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ultres espanyols criden "maricón traidor" a Santi Vila

L'esperaven quan entrava a l'Audiencia Nacional per a declarar

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Santi Vila ha apostat per intentar estar als dos bàndols i ara veurà que cap dels dos el defensarà. Després de posicionar-se clarament en contra del seu president i el seu Govern, ha decidit presentar-se a les eleccions fent tornar l'ombra de Duran i Lleida a la política catalana. Ara podrà copsar que Espanya no paga traïdors i en tastarà el seu retrògrada tarannà.
© Elisenda Rosanas

Comparteix
   


Etiquetes
Segons explica elPlural.com, l'exconseller de la Generalitat (i no pel casament del 155 sinó perquè va plegar abans), Santi Vila, ha hagut d'aguantar insults homòfobs a les portes de l'Audiencia Nacional de Madrid quan hi acudia per a declarar. "Maricón traidor" és alguns dels crits que li han propinat algunes persones concentrades amb banderes espanyoles. Santi Vila no ha amagat la seva homosexualitat i mai a Catalunya ha tingut un incident d'aquesta magnitud.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
perdona? fletxa Girona
4 de novembre de 2017, 08.31 h

#6 Mas corto que la picha de un canario. Puedes estar contento con tu granja de piolines y cerdos. Felicidades.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
perdona? fletxa Girona
4 de novembre de 2017, 08.28 h

Es patètic el teu comentari, per dir alguna cosa...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
3 de novembre de 2017, 07.07 h

Llàstima que ses mares d´aquests que criden maricón, no haguessin avortat quan els esperaven. Deu ser per això que defensen l´antiavortament?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Marta fletxa Sabadell
2 de novembre de 2017, 21.01 h

Compte amb el pacte de marietes Vila & Iceta per mirar de donar pel cul als catalans i Catalunya !!!

Perill !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
2 de novembre de 2017, 17.59 h

I ara que Santi? de que t'ha servit jugar a dues bandes? ja veus que per ells ets un català i et vomitaràn tot l'odi que tenen, però a la vegada has perdut la confiança de tots els catalans, ningú et vol, t'has quedat sol, per ximple, per fer el doble joc, ara que noi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
2 de novembre de 2017, 17.59 h


Cotarelo

Bon dia i ànims! En Cotarelo és gran! Llegiu-lo. US HO RECOMANO DE DEBÓ !!!

https://cotarelo.blogspot.com.es/2017/10/aguas-bravas.html?m=1


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7

Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
2 de novembre de 2017, 16.28 h

BUENOS DIAS QUERIDOS NAZIS.

NO, NO ME REFIERO A MARICANO RAJOY Y SUS MUCHACHOS DEL CONSTITUCIONAL, ESOS NAZIS A MI NO DESPIERTAN ODIO.

ME REFIERO A LOS NAZIS QUE DECIS QUE UNA LEY DUDOSA DE FRANQUISMO NO HA DE PODER OPONERSE A LA "VOLUNTAD DE UN PUEBLO"

QUE NO? PUES YA LO VEIS.

UNO DE LOS CLIENTES QUE SE FOLLAN AL PUTÓN DE MI MADRE ME DICE QUE OS DIGA QUE "TENIENDO NOSOTROS EJÉRCITO Y VOSOTROS NO, OS PODEMOS LLAMAR COVARDES SIN MIEDO A QUE NOS PEGUEIS UNA HÒSTIA QUE NOS ESTEMOS DANDO VUE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NA ZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de novembre de 2017, 16.15 h

BUENOS DIAS QUERIDOS NAZIS,

¿COMO LLEVAIS EL 6º DIA DE LA REPUBLICA CATALANA?

EL DGOC ECHA HUMO EMITIENDO LEYES Y DIRECTRIZES PARA LA IMPLANTACION EFECTIVA DE LA NUEVA REPUBLICA CATALANA

LA ACTIVIDAD OFICIAL DE LOS CONSELLERS EN DEFENSA DE LA NUEVA REPUBLICA CATALANA ES INCANSABLE

- EL APOYO DE LOS FUNCIONARIOS Y DE LA CALLE A LA NUEVA REPUBLICA ES UN EXITO Y UN EJEMPLO PARA TODO EL MUNDO DEMOCRATICO.

- LOS RECONOCIMIENTOS INTERNACIONALES NO DEJAN DE LLEVAR Y YA SE HABLA DE ECHAR A ESPA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
2 de novembre de 2017, 16.14 h

BUENOS DIAS QUERIDOS NAZIS.

NO, NO ME REFIERO A MARICANO RAJOY Y SUS MUCHACHOS DEL CONSTITUCIONAL, ESOS NAZIS A MI NO DESPIERTAN ODIO.

ME REFIERO A LOS NAZIS QUE DECIS QUE UNA LEY DUDOSA DE FRANQUISMO NO HA DE PODER OPONERSE A LA "VOLUNTAD DE UN PUEBLO"

QUE NO? PUES YA LO VEIS.

UNO DE LOS CLIENTES QUE SE FOLLAN AL PUTÓN DE MI MADRE ME DICE QUE OS DIGA QUE "TENIENDO NOSOTROS EJÉRCITO Y VOSOTROS NO, OS PODEMOS LLAMAR COVARDES SIN MIEDO A QUE NOS PEGUEIS UNA HÒSTIA QUE NOS ESTEMOS DANDO VU... Llegir més