directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 23:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Millo menysté una llista unitària pel 21-D: "Aquesta fórmula inventada el 2015 ha acabat i ha fracassat"

El delegat del govern espanyol demana a Puigdemont que "torni, doni la cara i assumeixi la seva responsabilitat davant la justícia"

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha menystingut una possible llista unitària del món independentista de cara a les eleccions del 21 de desembre. "Aquesta fórmula que es van inventar el 2015 ha acabat i ha fracassat.
El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, durant una roda de premsa
El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, durant una roda de premsa
© Josep Ramon Torné

Comparteix
   


Etiquetes
Ara estem a les portes d'una nova etapa a Catalunya, il·lusionant, que farà que cada partit es presenti amb el seu programa electoral", ha assenyalat Millo al programa 'Converses' de Cope Catalunya i Andorra.

"El procés ha tocat punt final i estic convençut que hi ha una majoria de catalans que no vol repetir l'aventura. Que en tenen prou i que només volen estabilitat, garanties i que Catalunya funcioni com la resta d'Espanya", ha continuat el delegat del govern espanyol.

Missatge per a Puigdemont

Millo també ha aprofitat per enviar un missatge directe a Puigdemont i li ha demanat que "torni, doni la cara i assumeixi la seva responsabilitat davant la justícia". "Que pensi en el bé comú del conjunt dels catalans, recuperi el seny i toqui de peus a terra", ha reblat el delegat del govern espanyol.
 
Preguntat sobre l'aplicació de l'article 155 de la Constitució, el delegat del govern central ha considerat que ha estat una actuació "contundent" i que "ha descol·locat molt" al Govern català destituït.

"Ara s'han d'inventar arguments i recursos per tal d'intentar fer creure que l'estat és repressor, opressor, que no respecta els drets humans...", ha enumerat Millo, que ha afirmat que el 155 "té un inici i un final". "Un final que només passa per la restauració de l'ordre constitucional a Catalunya", ha reiterat el delegat del govern espanyol a Catalunya.

Amenaces amb prorrogar al 155

De fet, Millo avisa que si l'independentisme torna a guanyar les eleccions del 21-D i continua amb el mateix programa es prorrogarà el 155.

"Algú em preguntava: i si guanya un partit que l'endemà vol tornar a fer el mateix que ha fet aquest Govern en els darrers dos anys? És una pregunta que es contesta sola: seríem en el mateix lloc on som ara. És lògic que automàticament s'aplicarien les mateixes mesures", ha respost el delegat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
JORDI fletxa GRANOLLERS
6 de novembre de 2017, 09.55 h

President Puigdemont: no tornis a un país sotmès a la revifada dictadura, treballa i defensa als catalans des d'un país lliure i democràtic


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - Republica de Catalunya
5 de novembre de 2017, 14.47 h

La constitució espanyola és il·legal o IL·LÍCITA perquè ens va annexionar per “derecho de conquista” Felip V. (“Espanyols” per la força bruta), perquè no compleix diverses disposicions internacionals i perquè no respecta els drets fonamentals que Espanya a subscrit a l’Organització de Nacions Unides, que l’obliga al seu acompliment i que el mateix BOE ha publicat. https://www.boe.es/diario_... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
5 de novembre de 2017, 12.36 h



MILLO, FOTS FASTIG........quanta raó te el teu germà........ He escoltat el audio a Change.org i quedes guapo...........


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
5 de novembre de 2017, 12.25 h

Ull de viu.que la del 21 D la controlara Indra o qualsevol altra del mateix plumatge, els opressors son un jugadors tramposos, ocupants que mai han jugat net..


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
5 de novembre de 2017, 12.18 h

Cada dia més repugnant i llefiscos aquest botifler merdos. Demostre que es pot caure més baix cada vegade que obre la boca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
5 de novembre de 2017, 11.39 h



He volgut escoltar el àudio del germà d'en Millo. Millo, nanu, vas servit .......... Es autèntic, sinó agués estat desmentit.

I un "personajillo" o "cabronazo" com tú, que ens costa als catalans.......?????????


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
5 de novembre de 2017, 11.30 h

AL #5 ; Núria, amb tot el respecte, no entenc el "li deuries fer cas" doncs em sembla una traducció literal del "le debias hacer caso" quan jo penso que vols dir : "li HAURIES de fer cas". De la manera com ho has posat "le debias hacer caso" és evident que no ho ha fet. Ens estan contaminant l'idioma i m'ha semblat que no t'ho agafaries malament. Una salutació ben cordial.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
5 de novembre de 2017, 11.15 h


BURRO, em fas dir. A qui et penses que enganyes?? Com es pot creure que vosaltres, precisament vosaltres, ens esteu aconsellant el que més ens convé, DESPRES DE LES AIXECADES DE CAMISA QUE ESTEU FOTENT DIA SI I DIA TAMBÉ??? I si parlem de 155 vegades que ens heu TRAÏT i ho seguiu fent, pel vostre benefici...que no som espanyols, que s'ho empassen tot... GAMARUS...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
4 de novembre de 2017, 21.48 h



He legit que corra un audio de un germa d.en Millo. El teu germa semble una persona honesta. Li deuries fer cas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Joaquim fletxa Juià
4 de novembre de 2017, 21.36 h

Millo.... com a persona humana i com a gironí... tu si que ets un fracassat ¡¡¡¡