El digital dels que votaran #SíSí. N. 3845. Dilluns, 20 de novembre de 2017 21:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Coixet: "La mobilització perpètua ens porta a un estat de tensió que no és bo per a ningú"

La cineasta descarta dedicar un film al conflicte polític català perquè "és difícil no caure en fer un pamflet"

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

La cineasta, Isabel Coixet, ha assegurat que viu el moment polític català amb "angoixa" igual que molts altres ciutadans "dels dos costats".
La directora de 'La llibreria', Isabel Coixet, als Cines Verdi
La directora de 'La llibreria', Isabel Coixet, als Cines Verdi
© Pere Francesch

Comparteix
   


Etiquetes
En una entrevista a l'ACN en el marc de l'estrena de 'La Llibreria', Coixet ha afirmat que la mobilització "perpètua" de les últimes setmanes porta a un estat de "tensió" que no "és bo per a ningú".

En aquest sentit, després de definir-se com una persona "pragmàtica", ha lamentat que els polítics enlloc de dedicar-se a "solucionar" la vida quotidiana de la gent de la manera més "justa" i "ètica" es dediquin a una "altra cosa" que encara no entén "què és".

Tot i haver-ho pensat "moltes vegades", la directora de cinema ha descartat dedicar una pel·lícula al moment polític català perquè és "complex" no caure en fer un "pamflet" o un "sermó".



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Irene fletxa Girona
10 de novembre de 2017, 00.46 h

Ho deus dir per les pacifiques manifestacions independentistes. Les que fan els fatxes i els ultres segur que t'agraden a tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Jomateix fletxa Girona
9 de novembre de 2017, 19.29 h

L'angoixa d'aquesta cineasta l'hi ve de la por que te a perdre la mamella.
Ei! i tan l'hi fot si l'envolta la injustícia d'un estat mafiós.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
9 de novembre de 2017, 17.08 h

#2 Tot el contrari, ahir va crear més indepes i menys unionistes, sou una minoria, si fossiu una majoria tu ara no bordaries com fas, és una evicència.

Destrossar Catalunya? no això ho feu vosaltres, de la mateixa manera que vosaltres mateixos enfonseu espanya, sou una puta merda de societat infecciosa


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
boicota Tecnotapi , BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 de novembre de 2017, 16.24 h




#2 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo

30 de ju... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
boicota Tecnotapi , BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 de novembre de 2017, 16.23 h



#2 HASTA DODE? HASTA LOS URINARIOS PÚBLICOS DONDE TU VAS A QUE TE DEN PO R CULO TUS NOVIOS AFRICANOS?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
9 de novembre de 2017, 16.15 h

¿HASTA DÓNDE LOS independentista estáis dispuestos a destrozar Catalunya? Las fuerzas de seguridad (ya lo visteis ayer) no van a acturar mientras seáis catalanes contra catalanes los que os enfrentéis. Ayer hicisteis uno s50.000 antiindependentistas más .SUGUID SEGUID.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Sagi fletxa Mataró
9 de novembre de 2017, 16.11 h

I el 155, on ens porta? I la repressió? I la corrupció amagada durant dècades? Què tal si et posiciones també en aquest sentit? O és per un tema econòmic? És que sinó no ho entenc, la veritat...