directe ! a La República. N. 4057. Dijous, 21 de juny de 2018 00:44 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El jutge prohibeix a Carme Forcadell encapçalar la manifestació d'aquest dissabte

Així ho afirma el periodista Ernesto Ekaizer

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El jutge ha tornat a oferir evidències a l'opinió pública que el procés judicial del Tribunal Suprem contra els membres de la mesa té un biaix polític que rebenta totes les garanties de qualsevol judici d'un Estat democràtic. Una de les condicions del jutge Pablo Llarena atempta directament contra els drets fonamentals individuals com és el dret a reunió i manifestació en plenitud.
carme forcadell, presidenta, parlament
Comparteix
   


Etiquetes
Segons publica el periodista Ernesto Ekaizer, que després a matisat, la llibertat de Carme Forcadell sota fiança de 150.000 euros, que ja ha pagat l'ANC, té una condició indignant: no podria participar a la manifestació d'aquest dissabte convocada per Òmnium i l'Assemblea d'una manera activa, de lideratge o encapaçalar-la. Només de manera ciutadana. De no fer-ho, podria significar tornar a presó sota una nova fiança. Això seria així perquè, segons el jutge estaria trencant el compromís pel qual li va concedir la llibertat sota fiança perquè estaria incorrent en reiteració delictiva en ser una manifestació contra el 155 i en solidaritat amb els exconsellers presos.
 
La xarxa no ha tardat a indignar-se amb aquesta condició. Empar Moliner, per exemple, es pregunta "si fos a una manifestació unionista, passaria el mateix?"




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
11 de novembre de 2017, 07.46 h

`´Es igual. La tindrem present, com si la presidís!
Ens hauran de decapitar si no ho volen...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Miguel Romuualdo Castillo fletxa ME CAGO EN TECNOTAPI Y LA MADRE QUE PARIÓ A TECNOTAPI.
10 de novembre de 2017, 16.14 h



#18 En una cosa tienes razón, indepe, rata de cloaca deel burdel donde mi mamáa se prostituye, y es que mi ano lo desean 100 hombres, y tu mismo sin dudaa lo desearias, pero mi ano es para patriotas españoles que caanten el caralsol mientra me sodomizan.

Y AMBOS NOS CAGAMOS EN TECNOTAPI .



A QUIÉN ME DÉ POR CULO LE REGALO UNA COLCHA DE NEPTUNO !!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 16.06 h



#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 16.04 h



#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de las FASCISTAS HISTÉRICAS CON UN ANO INSACIABLE DE VERGAS .





MICAELA ROMULADA, LA ... H I S T É R I C A ... FRAQUISTA que ofrece su ano a todo hombre que se lo acepte.



Y S'HA CAGAO EN TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 15.57 h




#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 15.57 h




#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 15.57 h




#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI , BOICOT A TECNOTAPI!!!!!!!!!!!!
10 de novembre de 2017, 15.57 h




#5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
10 de novembre de 2017, 14.13 h

#12 ...El "CREDO", según los sepaRATAS de ALCANTARILLA y CLOACAS...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Creo en un sola Cataluña,

nación todopoderosa,

merecedora del cielo y de la tierra,

de todo lo visible y lo invisible.

Creo en un solo señor, Puigdemont,

hijo único de Mas,

nacido de la CUP antes del 155:

DIU d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
10 de novembre de 2017, 14.08 h

#11 ...#Huele·muy·mal...

#El·Cagómetro·explota...

#Huelo·a·caca.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
- Forcadell ante los suyos: "Ni un paso atrás !!!"...

- Forcadell ante el Juez: "Viva el "155" !!!

Viva la Constitución española !!!,

viva España !!!, viva el Rey y viva la Guardia civil !!!,

señoría".