El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 17:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Forcadell diu tenir "la consciència tranquil·la d’haver actuat correctament”

La presidenta del Parlament agraeix a les xarxes “la solidaritat i estima” dels ciutadans

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha volgut dirigir-se als ciutadans a través del seu compte de Twitter poc després d’abandonar la presó d’Alcalá Meco, on ha passat la nit per decret del Tribunal Suprem i d'on ha marxat després d'abonar una fiança de 150.000 euros. “Tornem a casa. Amb la consciència tranquil·la d'haver actuat correctament: garantir la llibertat d'expressió al Parlament, seu de la sobirania nacional”, ha piulat. La presidenta del Parlament va ser ahir criticada per alguns sectors després que es conegués que acatava les mesures de l'article 155 i titllés la Declaració d'Independència aprovada al Parlament el passat 27 d'octubre d'acord "polític". 
 
Forcadell, al TS
Forcadell, al TS
© Xavier Alsinet

Comparteix
   


Etiquetes
 
A més, en un altre missatge agraïa “l’estima i solidaritat” rebudes i assegurava que això fa els catalans “més forts, més lliures i més dignes”. Per últim, també ha tingut paraules per als consellers destituïts que encara són a la presó i els presidents de l’ANC i Òmnium. “Als qui encara esteu privats de llibertat: No us oblidem, us volem lliures, us volem a casa, us volem amb les vostres famílies. Estem amb vosaltres”, ha escrit la presidenta del Parlament.


 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
agromenauer fletxa gracies Chiquito EPD
11 de novembre de 2017, 18.34 h

#8 franquista


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUERIDO NA ZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
11 de novembre de 2017, 14.53 h

Amnistía Internacional considera que el Govern cesado y los presidentes de ANC y Òmnium no son "presos de conciencia"
La organización destaca que todos ellos están acusados de actuaciones tipificadas como delito

http://www.elperiodico.com/es/politica/20171109/amnistia-internacional-considera-politicos-presos-no-son-presos-conciencia-6412157





El Parlamento flamenco ha rechazado por amplia mayoría este miércoles una moción presentada por el partido de extrema derecha Vlaams Belang par... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Fd'A. fletxa Calders
11 de novembre de 2017, 11.53 h

#2 Català assenyat, ara ja no volem màrtirs. L'Estat té la violència, les presons, la policia etc. i nosaltres això no ho tenim. És lícit doncs mentir, enganyar, dissimular i dir el què el jutge vol sentir. El què és humiliant als ulls de qui sap veure no és el que ha fet Carme Forcadell sinó el què fan els violents o els assenyhats com tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Freedom for Catalonia fletxa República Catalana
11 de novembre de 2017, 00.02 h

Si senyora! La primera dona Presidenta del País Catalunya Carme Forcadell!! Guapissima T'estimem


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Freedom for Catalonia fletxa República Catalana
11 de novembre de 2017, 00.02 h

Si senyora! La primera dona Presidenta del País Catalunya Carme Forcadell!! Guapissima T'estimem


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| ||☆|| || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || ||☆|| || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Ara ja tenim un estat, la REPUBLICA CATALANA, on la nostra llengua ja no és maltractada, sinó que és oficial en tot l'estat, però els franquistes esPPanyols ens han envait, i ara cal
10 de novembre de 2017, 21.53 h






El franquisme esPPanyol se l'ha jugada amb tanta arbitrarietat.




Els fets de l'últim mes i mig representen l'ENTRADA EN AGONIA de l'estat esPPanyol tal com havia estat fins ara.




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| ||☆|| || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || ||☆|| || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Ara ja tenim un estat, la REPUBLICA CATALANA, on la nostra llengua ja no és maltractada, sinó que és oficial en tot l'estat, però els franquistes esPPanyols ens han envait, i ara cal
10 de novembre de 2017, 21.42 h




#2 Què recony t'emPPatolles, PPobre PPalurdo ??!!!!


Mandela, Jesucrist . . . PER QUÈ NO ESPERES A BEURE PASSADES LES 22H??


Tu sí que tens ídols, però saps quin? . . . En CNTIMFLES !! !! !! !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . COM PPOTS ARRIBAR A SER TAN I TAAAAN RUC, NANO???? HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Català de seny fletxa Sant Cugat
10 de novembre de 2017, 19.14 h

#1

Ufff, mira que sou empalogosos....que si Nelson Mandela, que si Jesucrist, que si Gandhi... i ara resulta que els vostres liders també són com Galileu Galilei....

La realitat és que nomès us fa cas un partit d'extrema dreta a Flandes, i perque l'interesa fer merder per destruir el govern belga de coalició amb altres partits flamencs.

La resta , la UE, USA, Rusia, Xina, i especialment...Andorra, no volen saber res de la República simbólica catalana.

Aneu despertant, que estem a p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
10 de novembre de 2017, 18.40 h

Sempre s'havia pensat que la Terra era el centre de l'Univers i que tots els astres giraven al voltant d'ella fins que va arribar un tal Copèrnic i va engegar a dida totes aquestes creences. La Terra es mou, va dir, és el Sol qui resta quiet. Més que dir-ho, ho va xiuxiuejar, no fos cas que tal afirmació arribés a l'orella papal. La Terra era el centre de la Creació i no podia passar a un pla secundari. Fou Galileu qui ho pregonà als quatre vents i la Inquisició li passà factura. De fe... Llegir més