El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 10:16 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] El públic de Gran Hermano de Tele5 esclata d'alegria quan s'anuncia la presó per Forcadell

Era un informatiu d'última hora inserit dins el programa que va deixar els micros oberts del plató

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - La venjança ja no només és cosa de les institucions espanyoles. Bona part del poble espanyol vol esclafar els independentistes, vist com el gran enemic de la seva pàtria indissoluble. Una altra prova d'aquesta actitud antidemocràtica i perversa va passar ahir en directe a Tele5.
jorge javier vazquez
Jorge Javier Vázquez

Comparteix
   


Etiquetes
Era el programa de telebrossa de Tele5, Gran Hermano, presentat pel badaloní Jorge Javier Vázquez. Just tornaven d'una pausa publicitària i el presentador, abans de donar pas a la casa en directe, va anunciar que connectaven amb els informatius de la cadena per a donar una última hora.
 
Llavors apareixia, majestuós, Pedro Piqueras per anunciar que el jutge del Tribunal Suprem sentenciava presó sota fiança per a la presidenta del Parlament, Carme Forcadell. Els micròfons de plató seguien oberts i es va poder escoltar clarament un esglai de joia i aplaudiments del públic. Una vergonya.









 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
GR fletxa barna
12 de novembre de 2017, 02.01 h

jorge javier vàzquez: Eres peor que una mierda atada en en palo y metida en un bote. Fots fàstic, tu i el teu marit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Fd'A. fletxa Calders
11 de novembre de 2017, 12.27 h

Aquesta és una prova fefaent de què el discurs del PP té èxit: el poble espanyol ja no solament ha perduit el cap per pensar sinó també el cor per doldre's del mal del altres (siguin del bàndol que siguin), Com diu el profeta Isaies: "Ai dels qui tenen el mal per bé i el bé per mal! (...) Per un suborn absolen el culpable, neguen al just el seu dret".


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Luic C fletxa Banyoles
11 de novembre de 2017, 10.58 h

Entre concursants, presentadors, col.laboradors, public i espectadors, si sumem tots els coeficients intel.lectuals, no arriben, ni de lluny, a 155


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
JORDI fletxa GRANOLLERS
11 de novembre de 2017, 09.04 h

Es normal que cadescu defensi el seu patriotisme i el invasor es tant patriota o més que nosaltres protegint-se amb les seves forces armades com sempre ha fet i fa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Ramon fletxa Barcelona
10 de novembre de 2017, 18.36 h

Ni en temps de guerra, existeix un odi pel país enemic com el dels espanyols per Catalunya. Inclosa la Catalunya botiflera.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Ramon fletxa Barcelona
10 de novembre de 2017, 18.32 h

Que un català digui que "no hi té res contra els espanyols" és com un negre d'Amèrica (el país) que digués que ell "no hi té res contra el Ku-klux-klan". O comprat, o sonat o cagat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ramon fletxa Barcelona
10 de novembre de 2017, 18.25 h

Aquell botifler amb cara de tocino que va ser conseller tan incompetent del Tripartit i darrerament tertulià de TV3, assegura que ell "no hi té res contra els espanyols". Doncs jo sí.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de novembre de 2017, 17.23 h

#2



CATALA DE SENY ?

NO EM FOTIS RIURE, ARAGONESES, S'ET VEU EL LLAUTO

TU SI UN CAS, MONGOLIC SENSE SENY


D'UNA PUTA i UN MONGOL

VA NEIXER, EL PRIMER ESPAÑÑÑÑOL




Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de novembre de 2017, 17.20 h

#2


XARRUPA QUE VESSA,MARICONAZI




Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| ||☆|| || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || ||☆|| || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Ara ja tenim un estat, la REPUBLICA CATALANA, on la nostra llengua ja no és maltractada, sinó que és oficial en tot l'estat
10 de novembre de 2017, 16.38 h





Ja em direu, benvolguts companys lectors, si no cal ESTAR TARAT DEL CERVELL per, quan dediques un moment a escriure en un teclat d'ordinador, fer-se una PREGUNTA ESTÚPIDAMENT SUBNORMAL com la que es fa aquest funcionari que pretén fer-nos creure que ha estudiat econòmiques (HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !!!!) #2 i que es diu "català de seny" quan NO ÉS NI UNA COSA NI L'ALTRA, ????!!!!


. . . perquè és un FEIXISTA PPANCASTELLANISTA anticatalà que ha après -no del tot bé- la nostra l... Llegir més