El digital dels que votaran #SíSí. N. 3935. Diumenge, 18 de febrer de 2018 09:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Demòcrates concorrerà al 21-D amb ERC si no hi ha llista unitària

Un 93% de les bases de la formació donen suport a aquesta opció en la consulta interna que ha impulsat la direcció

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

A l'espera encara de confirmar definitivament si hi haurà llista unitària de l'independentisme per concórrers a les eleccions del proper 21 de desembre, Demòcrates de Catalunya ha fet públic que anirà amb la llista liderada per Esquerra Republicana si finalment el sobiranisme no es presenta com un front comú als comicis. Així ho han decidit les seves bases en una consulta interna que havia impulsat la direcció de la formació liderada per Antoni Castellà i on hi ha també l'ex presidenta del Parlament, Núria de Gispert. 
Junqueras i Castellà, en una imatge d'arxiu
Junqueras i Castellà, en una imatge d'arxiu
© Jordi Bataller

Comparteix
   


Etiquetes
Segons un comunicat del partit, hereu de l'antiga Unió, un cop fet el recompte de resultats, un amplíssim 93% dels participants a la consulta han avalat aquesta opció de presentar-se en una llista “el més transversal possible” amb “Demòcrates, ERC, MES, Avancem, independents i que estigui oberta a formacions que defensin la República”.

Amb un cens total de 2.333 membres de Demòcrates, la formació ha tancat aquest divendres a les 11:00 hores del matí la consulta electrònica sobre la participació al 21.D. Així, hi ha votat un 36,65% del total de membres (855 persones), amb un resultat que avala l’opció guanyadora amb un 93,13% (797 vots), un 4,72% (40 vots) havia votat en contra, i un 2,15% (18 vots) ha optat per votar en blanc. La consulta impulsada només oferia aquesta possibilitat de pactes, deixant fora qualsevol altra via i quedant descartat un acord amb el PDeCAT només, soci habitual dels que formen ara Demòcrates però del qual s'haurien anat distanciant des que van decidir prendre camins separats. D'altra banda, el partit democristià feia temps que hauria anat apropant-se a ERC i, fins i tot, haurien compartit alguns actes. 






COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN LA SEVA ESTACIÓ DE TREN NO TE MARQUESINES I FALTEN MÉS ZONES VERMELLES fletxa PUIGDEMONT I JUNQUERAS BAN POGUER PARAR IMPEDIR EL ARTICULO 155 SE POGUES APLICAR ¿ PER QUE NO U BAN FER CUAN ENCARA PODIEN FERU ? AQUESTA ES LA GRAN PREGUNTA QUES FAN MOLTS CATALANS
11 de novembre de 2017, 22.52 h

PROU DE TENIR UN PRESIDENT DE DRETES UN PRESIDENT PER ELS RICS ,, Prou de Tenir un President de un Partit Politic tan Corrupta con es C.I.U. , CDC ARA PDECAT Que a FET LES MÉS FORTES RETALLADES SOCIALS MAI FETES ABANS A Catalunya . Retallades EN SANITAT I EDUCACIÓ .....Tambe ban fer P.P. y PDECAT ,,,LA Terrible REFORMA LABORAL ,,.. RAJOY y ARTUR MAS ....

P.P. y PDECAT DEFENSEN PROTEJEN DELS DEFRAUDADORS FISCALS Els que porten diners fora del pais ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
joddi fletxa Barcelona
11 de novembre de 2017, 14.21 h

Jo faria una crida a tots els catalans, a tots als nous vinguts que tenen sentiment de país i a aquesta altre gent catalana o no, però que viuen a aquí i que tenen molts dubtes del futur o sentiments unionistes, que reflexionessin i analitzessin molt profundament la situació actual cara a les pròximes eleccions imposades.

La cosa ja no va de Catalunya o Espanya, de catalans o espanyols, de dretes o esquerres, de unionistes o independents, sinó entre un ultra nacionalisme espanyol o de de... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
11 de novembre de 2017, 11.26 h



Jo també, la llista que encapsa-li Puigdemont......


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
11 de novembre de 2017, 10.01 h

-la consulta que ha fet. No "impulsat"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN LA SEVA ESTACIÓ DE TREN NO TE MARQUESINES I FALTEN MÉS ZONES VERMELLES fletxa PUIGDEMONT I JUNQUERAS BAN POGUER PARAR IMPEDIR EL ARTICULO 155 SE POGUES APLICAR ¿ PER QUE NO U BAN FER CUAN ENCARA PODIEN FERU ? AQUESTA ES LA GRAN PREGUNTA QUES FAN MOLTS CATALANS
11 de novembre de 2017, 07.11 h

¿ PER QUÈ E.R.C. A DE FER DE SALVA VIDES POLITIC DELS POLITICS DE DRETES DE CATALUNYA ? Si u fa costara MOLT DE CREURE Els siguin D´ESQUERRES DE VERITAT ..

A Cardedeu sembren de DRETES Els de E.R.C. Si ban BAIXAR ELS IMPOSTOS ALS RICS aixo u fan els de DRETES ..

¿ Esque no saben anar SOLS ELS POLITICS DE , E.R.C. TENEN POR ? Despres de les Elecions se juntin amb qui volguin ..AIXO de anar altra vegada amb els de DRETES perjudicara E.R.C. JA SU... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Ramon fletxa Barcelona
10 de novembre de 2017, 23.30 h

Jo he tingut sempre per norma votar allò que Espanya menys voldria que votés. Aquest cop no hi ha cap dubte: la llista que encapçali Puigdemont.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN LA SEVA ESTACIÓ DE TREN NO TE MARQUESINES I FALTEN MÉS ZONES VERMELLES fletxa PUIGDEMONT I JUNQUERAS BAN POGUER PARAR IMPEDIR EL ARTICULO 155 SE POGUES APLICAR ¿ PER QUE NO U BAN FER CUAN ENCARA PODIEN FERU ? AQUESTA ES LA GRAN PREGUNTA QUES FAN MOLTS CATALANS
10 de novembre de 2017, 21.42 h

EL P.S.C. FA UN GIR A LA DRETA ,, AMB ESPADALER ,, Pero ara resulta que ..E.R.C. TAMBE FA UN GIR A LA DRETA ..

Ja que estos EX--DE C.I.U. SON DE UNIO Son de DRETES Aixo perjudicara fara mal a E.R.C. ....

FORCADELL , La que CRIDABA .. CAP PAS ENRERE Que COVARDA Se a cagado en los pantalones o bragas

SE A RAJADO LA MOLT COVARDA .. Jura la Constitució Espanyola creu en el 155 PITJOR IMPOSIBLE


ADEU REPÚBLICA CATALANA Estas morta TOT VA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Observador fletxa Barcelona
10 de novembre de 2017, 21.18 h

Els hereus d'Unió a veure on parasiten... Uns van el PSCiU
Ara tindrem ERCiU!!!!


Us fixeu que els dos tenen amagat CiU!!!!