El digital dels que votaran #SíSí. N. 3940. Divendres, 23 de febrer de 2018 21:26 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Dures crítiques contra 'Informe Semanal' per barrejar declaracions de Puigdemont amb música de 'El exorcista'

El Consell d'Informatius de TVE, que ja s'ha manifestat abans pel tractament manipulat que fa la cadena del procés, demanarà explicacions

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

M.B.- El Consell d'Informatius de TVE està en peu de guerra contra la manipulació informativa de la cadena pel que fa al procés sobiranista a Catalunya. Segons informa Vertele, després que ja hagi denunciat males pràctiques en alguna altra ocasió, ara demanarà explicacions sobre el fet que el programa 'Informe Semanal' fes sonar la música de la pel·lícula de terror 'El Exorcista' de fons mentre parlava el president Carles Puigdemont. 
© Twitter @informesemanal

Comparteix
   


Etiquetes
El portal d'informació televisiva assegura que el Consell preguntarà a la televisió pública espanyola qui va optar per la banda sonora i sota quins criteris i elaborarà un informe (a partir també de la resposta a altres preguntes) sobre el tractament del procés català a TVE. "La transmissió del sentiment que s'obté en escoltar aquesta música, té una clara connotació", condemna el Consell d'Informatius, que ha titllat de "poc afortunat" l'ús d'aquesta melodia barrejada amb les paraules de Puigdemont. 

 
La secció sindical de CCOO a RTVE ja havia denunciat amb anterioritat a la Junta Electoral el programa 'Informe semanal' -dirigit pel periodista Jenaro Castro, del qual diuen que ha convertit el mític espai en un altaveu del Partit Popular en els cinc anys que hi porta al capdavant- pel seu tractament manipulat de la situació política a Catalunya. Asseguren els treballadors de TVE que 'Informe Semanal' passa per sobre dels "valors democràtics de la informació" que han de caracteritzar la corporació.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de novembre de 2017, 11.12 h

#26





El #9 no es un robot, es una rata rojiguarra adoctrinada per la gestaPPo.




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
14 de novembre de 2017, 10.57 h

#9

El del frenopàtic, tindria que dir-nos que NO ES UN ROBOT.......

NO SOC UN ROBOT.......NO SOC UN ROBOT......NO SOC UN ROBOT......NO SOC UN ROBOT.........!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
14 de novembre de 2017, 10.48 h

#8 Hahahahahahahahaha, segueix somiant, no existeix cap espanyolitat a Catalunya, som una raça superior no escoria moruna com vosaltres


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
14 de novembre de 2017, 10.47 h

#3 Nosaltres encara menys us tenim por, acabarem amb vosaltres us aniquil.larem


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
14 de novembre de 2017, 10.46 h

#2 LA fàbrica de independentistes és la teva puta mare que cobra per hores i la xupa als membres del PP que trempen ja que s'els folla a tots mentres escolta de cara al sol


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
14 de novembre de 2017, 08.10 h



#9


ALBRISIAH !! ESCHEMOH LAH CAMPANAH AR BUELO !!

NUNCA JAMÁ SAN BITTO TANTAH BANDELAH DE EPPAÑIA, DISE ER CHABÁ DE #9, ER MIGUELÍNG ROMUALDITO ESE.


QUE SE CEREBRE UN TE-DEUN PA DAL·LE LAH GRASIAH A DIOH EN LA CRATEDAL DE MADRÍ!!

Poque si san bihto tantah banderah, esos sisnifica que EN EPAÑA CHIA NO AHI CORRUNSION!! QUE CHIA NO AHI PARO !!

SERAMO FELISEH !! COMERAMO PELDISEH!!




... perooooo . . . TU EREH TONTORCULO, CHIABÁ?


YO YEBO DEDE 2003, CATORSE AÑIO SIN TRABAJ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO PIDE BOICOT A TECNOTAPI !!!!
14 de novembre de 2017, 07.06 h






B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA HISTERICA, FRANQUISTA Y ANALFABETA

|Miguel Romualdo compromete e involucra a la empresa TECNOTAPI en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

EN EL Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO PIDE BOICOT A TECNOTAPI !!!!
14 de novembre de 2017, 07.06 h






B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA HISTERICA, FRANQUISTA Y ANALFABETA

|Miguel Romualdo compromete e involucra a la empresa TECNOTAPI en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

EN EL Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO PIDE BOICOT A TECNOTAPI !!!!
14 de novembre de 2017, 07.06 h






B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA HISTERICA, FRANQUISTA Y ANALFABETA

|Miguel Romualdo compromete e involucra a la empresa TECNOTAPI en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:

EN EL Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO PIDE BOICOT A TECNOTAPI !!!!
14 de novembre de 2017, 06.49 h





B O I C O T . . .A .. .T E C N O T A P I ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


#2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 = MIGUEL ROMUALDO, LA GALLINETA COBARDE, HISTERICA, FRANQUISTA Y ANALFABETA


|Miguel Romualdo compromete e involucra a la empresa TECNOTAPI en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo: