directe ! a La República. N. 4057. Dijous, 21 de juny de 2018 02:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rajoy treu pit del 155 a La Repubblica: “He salvat Espanya”

Assegura que la UE ha aïllat els independentistes

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

ACN | El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha dit en una entrevista al diari italià ‘La Repubblica’ que la seva gestió en el conflicte català, ha “salvat Espanya”. En aquest sentit, ha apuntat que el govern espanyol ha “tingut una paciència infinita”, però ha remarcat que "no es va “aturar”.
Primer pla de Rajoy al ple del Senat
Primer pla de Rajoy al ple del Senat
© Tània Tàpia

Comparteix
   


Etiquetes
En l’entrevista, Rajoy ha afirmat que la situació a Catalunya “ha millorat” en les darreres setmanes i ha dit que està “segur” que “després de les eleccions s’iniciarà una fase de normalitat".

Tanmateix, ha assegurat que “la UE ha aïllat els independentistes”. “Ara” és l’hora “de tancar les ferides”, ha assenyalat després d'assegurar que ha "salvat Espanya". 

A més, el president del govern espanyol ha acusat el govern català de fer veure “que la Constitució espanyola no existia a Catalunya”, de crear “una legalitat paral·lela” i de “violar les sentències” de la justícia espanyola. 
 
‘La Republica’ destaca que “per a Rajoy només hi ha un camí” possible i és “el respecte a la unitat nacional i a la Constitució”. Segons el diari italià, Rajoy “no amaga la seva preocupació per la interferència russa i per la deriva populista a Europa”.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Fd'A. fletxa Calders
23 de novembre de 2017, 12.14 h

Cap país es salva a mastegots! En Rajoy és un vertader inconscient per dropo. En comptes de "salvar" Espanya, l'està ensorrant.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
23 de novembre de 2017, 09.41 h

Això de "treu pit" és ininteŀligible.
Traduïu al català, si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
23 de novembre de 2017, 00.15 h

#7






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
23 de novembre de 2017, 00.14 h

#5






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
23 de novembre de 2017, 00.13 h

#4





RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O











Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
22 de novembre de 2017, 19.53 h

"Ha Salvat l'Espanya"!! És la frase que corona la seva encertada gestió de retalladles, xoriçades, i el què se sap. Però sobretot corona la seva reproducció del franquisme: Per fi trova la manera d'assimilar-se a l'altre messies. Ha Salvat l'Espanya!! Oh heroi del saber fer, geni polític, tant bona persona, mirant tant pel bé comú. Li farem estàtues equestres, li dedicarem carrers... Al water de casa hi tinc un rètol que diu "Cal Felip d'Anjou": Cada dia el nodreixo amb el ranxo que ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
claudio fletxa italia
22 de novembre de 2017, 17.24 h

Mentider !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
22 de novembre de 2017, 16.01 h

#8

Va....... VINE A BRUSEL-LES.......!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
«·GLOSS[Æ]·RIVM·»۞sefardí≃ANDALUSÍ۞...{...lathinī[a]...ladino...aǧamíyya...}...&... ϟ·ÍBERO·tartesso≃vascuence·ϟ...{...turdetano...túrdulo...bereber...guanche...}... fletxa ... El «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» de La «Catalunya-Nova» ... [=es parlava «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» a La «Catalunya-Nova» ... El «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» es la "Lengua-Romance" MÁS "ARCAICA" de "«I-span-ya»/«HIBERIA»...SUSTRATO de las demás...
22 de novembre de 2017, 15.50 h

#7 ...ATENCIÓN sepaRATAS !!!
OJO al DATO !!!

Por "PRESIONES" de los sepaRATAS...

...14.000 profesores tuvieron que "emigrar" a inicios de los '80...

Los sepaRATAS licenciados en filología catalana entraban a trabajar al instante,

incluso a dar clases de matemáticas (¿?).

Ahí empezó la escuela-ANTIespaÑola !!!

y la "SEMILLA" de los "futuros"(=ACTUALES) "CACHORROS" de la CUP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
«·GLOSS[Æ]·RIVM·»۞sefardí≃ANDALUSÍ۞...{...lathinī[a]...ladino...aǧamíyya...}...&... ϟ·ÍBERO·tartesso≃vascuence·ϟ...{...turdetano...túrdulo...bereber...guanche...}... fletxa ... El «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» de La «Catalunya-Nova» ... [=es parlava «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» a La «Catalunya-Nova» ... El «ROMANÇ≈ANDALUSÍ» es la "Lengua-Romance" MÁS "ARCAICA" de "«I-span-ya»/«HIBERIA»...SUSTRATO de las demás...
22 de novembre de 2017, 15.42 h

#5 ...Los DELINCUENTES de las CUP son los "hijos" de PUJOL,

(=han "MAMADO" en la ESCUELA-ANTIespaÑola...

el ODIO-VISCERAL hacia ESPAÑA y todo "lo" ESPAÑOL !!!)

...y cuyo OBJETIVO, ante todo y sobre todo, ES... DESTRUIR ESPAÑA !!!

(=El "CAUDILLO" PUJOL lo ha dejado TODO..."ATADO y BIEN ATADO" !!! )