El digital dels que votaran #SíSí. N. 3934. Diumenge, 18 de febrer de 2018 02:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Nervis a la Moncloa, Albiol demana un cara a cara com a representant del Gobierno amb Puigdemont per parlar del 21-D

El líder popular envia una carta on exposa els neguits de l'Estat a escala internacional

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Redacció | Xavier García Albiol serà el primer polític d'un partit unionista que ha demanat formalment reunir-se amb el president legítim de la Generalitat a l'exili.
Mariano Rajoy arribant al Congrés dels Diputats acompanyat de García Albiol
Mariano Rajoy arribant al Congrés dels Diputats acompanyat de García Albiol
© Javier Barbancho

Comparteix
   

El líder del Partit Popular Català ha enviat una carta al president Puigdemont amb la intenció de tenir un cara a cara "sense cap condicionant previ" com a "representant del partit del Govern d'Espanya" per "clarificar" els arguments del projecte que presenten els nacionalistes espanyols i la candidatura de Junts per Catalunya el 21 de desembre.
 
Albiol, que lamenta que Barcelona hagi perdut la candidatura per ser la seu de l'Agència Europea del Medicament, acusa Puigdemont d'embrutar el "bon nom" del Gobierno i l'acusa de crear incertesa a escala internacional sobre "l'exemplar democràcia" d'Espanya.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Fd'A. fletxa Calders
23 de novembre de 2017, 12.22 h

Es allò que déiem de l'Omella i ara es pot dir de l'Albiol. Un persona mediocre amb un càrrec important és com un cavall en una botiga de plats i olles: tot queda fet a miques!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Núria fletxa Barcelona
23 de novembre de 2017, 09.21 h

Quin tip de riure, he fet. Albiol fent un cara a cara amb el nostre president,. No reia tant desde la última peli dels germans Max.

Vinga Albiol no et tallis, peró primer demana-li permis al teu jefe, igual també es fa un tip de riure.

VISCA LA REPUBLICA

Núria


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Núria fletxa Barcelona
23 de novembre de 2017, 09.09 h

#1 Bravo!!!!
Núria


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Núria fletxa Barcelona
23 de novembre de 2017, 09.07 h

#2 Bravo!!!!!
Núria


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
22 de novembre de 2017, 19.35 h

Albiol, del PP, un partit residual i el mes corrupte d'Europa, que no hi pinta absolutament res a Catalunya li demana al MHP Carles Puigdemont un cara a cara? Perquè? Per fer-se la foto i ja està? Per fer-se l'important? Jo, del MHP Carles Puigdemont, li diria que si i que es fes en anglès o francès. Quedaria retratat.

Que diuen:
Xavier García Albiol: un genovés de extrema derecha sin complejos. Un rápido repaso a su biografía y a su discurso xenófobo.
se desconoce si ha ejercido al... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
22 de novembre de 2017, 15.42 h



Hay Garcia, animeta......... Tu un cara a cara amb el nostre President....?

Estaria be.......sortiries escaldat.......NO VEUS QUE NO ETS NINGÚ......?.. encara no has respost al que et pregunta-ban per aquí, QUE QUIN COEFICIENT TANÍES.....?

Jo crec que fora de mal servir a un partir polític pervers, no serviríes ni de comercial de betas i fils.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Joaquim fletxa Juià
22 de novembre de 2017, 12.50 h

Primer.- el Sr. Albiol (això de Sr. es un dir per quedar be) ... escriu al Sr. Puigdemnont demanant-li un cara a cara com a representant del goberrn espanyol... cosa que la Moncloa encara no l'ha qualificat com a tal ¡¡¡ Bravo ¡¡¡
Segon,- ningú millor que el Albiol per fer un cara a cara amb el Sr. Puigdemont... ni amb màquina de fotografiar quedaria tant ben retratat ¡¡¡¡