El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Dijous, 14 de desembre de 2017 15:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rajoy agraeix a May el seu suport en el conflicte català

"Sense respecte a l'estat de dret i sense respecte a la llei no hi ha democràcia i el que hi ha és una tornada al pitjor passat de la història de la humanitat", assegura el president espanyol

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció | El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha agraït aquest dilluns a la primera ministra britànica, Theresa May, el seu suport al "govern i al poble espanyol" en el conflicte català durant els darrers mesos. 
Imatge general del president del govern espanyol, Mariano Rajoy
Imatge general del president del govern espanyol, Mariano Rajoy
© Tània Tàpia

Comparteix
   


Etiquetes
"Sense respecte a l'estat de dret i sense respecte a la llei no hi ha democràcia i el que hi ha és una tornada al pitjor passat de la història de la humanitat", ha assegurat Rajoy en una compareixença conjunta davant els mitjans de comunicació en el transcurs de la visita oficial al número 10 de Downing Street. En la trobada, May ha reiterat davant els mitjans de comunicació que "és fonamental que imperi el l'estat de dret i es respecti la Constitució espanyola".
 
Els dos dirigents també han analitzat altres aspectes de la relació bilateral entre els dos països, com per exemple la lluita contra el terrorisme o la seva relació un cop consumat el Brexit, de la qual May ha garantit que "perdurarà" més enllà de la sortida de la Gran Bretanya de la Unió Europea.

El CDR de Londres rep Rajoy a Downing Street

El Comitè de Defensa de la República (CDR) de Londres ha reunit alguns catalans residents a la capital anglesa que han volgut demanar la llibertat dels presos polítics a les portes de Downing Street, on Rajoy es reunia amb Theresa May. Tot i que els manifestants pretenien rebre el president espanyol, finalment, Rajoy ha entrat per la porta del darrere.

 


 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
Dave fletxa Figueres
7 de desembre de 2017, 13.11 h

#13 Noi, deus estar molt enamorat del tal Damian o bé ets disl.lèxic o ja ets analfabet cosa molt més que evident, jo em dic David, per la teva informació Dave és diminutiu de David

I segon, no hi ha cap suport a la Constitució, fóra de la Trinitat española (PP, PSOE, C's), i a en Puigdemont cada cop rep més suport i de Bèlgica ni t'explico. Mola veure com gauideixes de que t'humili, gràcies al meu intelecte superior i que tinc estudis superiors no com tu, un pobre desgraciat que no... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
6 de desembre de 2017, 21.49 h

#13

Vente a Bruselas , muchachito...... Y VERÁS...........ni en sueños podeis tener tanto apoyo ciudadano , limpio,


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de desembre de 2017, 15.23 h

#13






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O














Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de desembre de 2017, 15.22 h

#13







RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O














Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de desembre de 2017, 15.20 h

#13














RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O















Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de desembre de 2017, 14.11 h

#11

Damian,

ENESIMO RECHAZO AL SEPARATISMO DEL PUIGTONTON Y ENESIMO APOYO A ESPAÑA Y AL 155


AJO Y AGUA




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Pere d'Olot fletxa Barcelona
6 de desembre de 2017, 13.56 h

"Idiota" (no conéixer ni la iota", la "i"), "imbécil" (no ca valer-se bé sense bastó "bacil·lus"). El que diu M.Rajoy sona a allò més idiota i imbécil, simbòlicament: "El que està passant a Catalunya retorna als pitjors moments de la humanitat" (!!!?????????), Posa per cas les pitjors guerres, el nazisme, l'esclavatge, el.. i tutti quanti?. Record Guinnes de cinisme mentider. O potser projecta en els altres les pròpies miseries, Sr. M.Rajoy?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Dave fletxa Figueres
6 de desembre de 2017, 10.57 h

Res a dir, la Theresa May ha baixat la popularitat al seu propi país degut a les polítiques que a prés i abans que em surti un aragonesis a dir que la critico perquè va en contra entre d'altres perles espanyolistes, li diré que si no em creu que llegixi i s'informi si els seus ciutadans britànics estàn contents amb ella


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
6 de desembre de 2017, 10.40 h


M punto Rajoy. TU ERES EL TORQUEMADA MAYOR DE TU REINO, ....QUE NO EL MIO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
6 de desembre de 2017, 10.34 h

#4 NO EM DIRÀS QUE MAY NO SAP TRACTAC LES CRIATURES, LI VA DIR, SI MACO RAJOY, LO HACES BIEN, ANDA TOMA ESTE CARAMELO, I VETE A CASA.