El digital dels que votaran #SíSí. N. 3942. Diumenge, 25 de febrer de 2018 10:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Un exmagistrat del Suprem qüestiona Llarena: ''Si no hi ha causa per demanar la detenció a Bèlgica, per què sí a Espanya?''

Martín Pallín no entén per quin motiu el TS manté la persecució contra el Govern a l'exili

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

Redacció | La decisió del jutge Llarena continua portant cua, en una entrevista al programa Al Rojo Vivo de La Sexta, el qui fou fiscal i magistrat emèrit del Tribunal Suprem qüestiona el criteri de l'actual titular del Suprem: "Si no hi ha causa per demanar la detenció a Bèlgica, per què sí a Espanya?"
© Tània Tàpia

Comparteix
   


Etiquetes
Segons Pallín, "no és lògic" que la causa per la qual s'està perseguint el president legítim de la Generalitat, Carles Puigdemont, i els quatre consellers que l'acompanyen a Brussel·les, s'hagi aturat a Bèlgica i, en canvi, a Espanya segueixi en peu: "no s'entén que desapareguin les circumstàncies que varen motivar l'euroordre i encara hi hagi causa per detenir-los quan arribin a Espanya".
 
El mateix exmagistrat ha posat en dubte el criteri amb el qual es manté la presó de Junqueras, Forn i els Jordis sota el bressol de la reiteració, ja que no tenen accés als comptes públics.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
7 de desembre de 2017, 10.56 h

MARTIN PALLIN, GRÀCIES, DEMOSTRA, QUE SI ÉS UN MAGISTRAT AMB CAPACITAT D'IMPARTIR JUSTÍCIA, EN CONTRA HI HA TOTS ELS SICARIS DEL NAZISME ARA EXPLÍCIT, TOSTEMPS CONTRA EL POBLE TREBALLADOR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
pepet fletxa El Vendrell
6 de desembre de 2017, 16.46 h

No lo pueden evitar tienen el franquismo en las venas son una mierda y siempre lo serán VISCA LA REPUBLICA CATALANA


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
6 de desembre de 2017, 10.26 h


VISCA CATALUNYA I VISCA BELGICA......!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 26   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
6 de desembre de 2017, 10.22 h

#8 ESTIC ALUCINAN PER LA LUCIDESA DE PUIGDEMONT I ELS CONSELLERS A L'EXILI, SON DELS POCS QUE TENEN AMPLKITUT DE MIRES I TREBALLEN A CURT I LLARG PLAÇ, I NO ESTAN ENCALLATS AMB EL PRIMER ARBRE QUE TROBEN AL BOSC, ELLS VEUEN TOT EL BOSC PER SOBRE.

PUIGDEMONT EL MILLOR PRESIDENT PER CATALUNYA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
6 de desembre de 2017, 10.18 h

#2 Pirates, no ho digueu gaire alt, que us creieu que hi fa Puigdemont i els altres consellers a Brusel.les?, Rajoy i el seu govern acabaran humiliats davant tot Europa i el mon. Llavors el Psoe, Psc, i C's, faran veure que no els coneixen.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Regina L. fletxa Tarragonès
6 de desembre de 2017, 09.51 h

Està prou clar: LA AUTÈNTICA DEMOCRÀCIA ÉS A BRUSEL.LES, no pas a Madrit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
6 de desembre de 2017, 09.21 h



6 de Diciembre 2017 a las 9h20m aproximadamente. Dice que hay atascos en las carreteras que traen a Brussel (o Bruselas como la llamais los españoles.)

A qué hemos venido los catalanes?

... a PERJUDICAROS a los fascistas PPatrioteros esPPañoles, haciendo ver al mundo cómo el FRANQUISMO latente esPPañol pretende acallar la VOZ y laa VOLUNTAD del PUEBLO CAATALÀ democràticamente expresada en las urnas, a base de contraponerle una ASQUEROSA y FRANQUISTA constitución que se redactó y... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de desembre de 2017, 00.34 h




En aquest moment, les 00:30 hores, cues de 7 km. a La Junquera, direccio
Brusel.les.
Dijous dia 7, Brusel.les semblara la capital de la Republica Catalana.
El 21-D, dia de la "VICTORIA".





Valora aquest comentari:   votar positiu 34   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
6 de desembre de 2017, 00.26 h



La degradació del govern espanyol, no es com "la degradació dels colors de Pantone"....Es una degradació MORAL i dels principis mes basics i els seus colors son FOSCOS i EMBORRONATS..

NO SE ELS VEU LA LLUM........Les clavegueres acostumen a ser fosques........


Valora aquest comentari:   votar positiu 38   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
6 de desembre de 2017, 00.17 h



Sr Pallín, Vd. debe saberlo. LA INQUISICIÓN HACE TIEMPO QUE SE INSTALÓ EN EL GOBIERNO DE ESPAÑA.

En el fondo es BAJEZA, COMPLEJOS Y ODIO A LO QUE ESTÀ POR ENCIMA DE TÍ Y NO PUEDES ALCANZARLO. .......TAMBIÉN ES ENVIDIA.