El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Dilluns, 18 de desembre de 2017 00:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Antena 3 lloa els espanyols que han provocat els independentistes des d'un balcó a Brussel·les

Els anomenen el "balcó de la resistència" a la Unió Europea

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció| El programa Espejo Público d'Antena 3 ha utilitzat el balcó des del qual un grup d'espanyols ha increpat els catalans que es manifestaven aquest dijous a Brussel·les per fer una connexió en directe amb la capital belga. En parlar amb algunes de les persones que hi eren -amb música de Manolo Escobar i Los Manolos a tot drap durant tot el matí- s'han referit al "balcó de la resistència, però a la Unió Europea".  
 
Una captura de pantalla del programa
Una captura de pantalla del programa

Comparteix
   


Etiquetes
Ho han fet en referència a Jaume Vives -que, segons ells, els ha enviat un missatge-, que també feia sonar el "Que viva España" al seu balcó del carrer Balmes de Barcelona, mentre es duien a terme casserolades per demanar l'alliberament dels presos polítics o contra la vulneració de drets fonamentals a Catalunya. Els seus vídeos a la xarxa es van arribar a fer virals. 
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
9 de desembre de 2017, 12.34 h

UNA IDEIA LLUMINOSA D'ANTENA 3 COM ELS SEUS PROGRAMES DE TELE QUE NO S'AGUANTEN NI FENT ZAPPING. EL MEU COMANDAMENT JA SE'L SALTA SENSE FER RES MES. VAJA, UN BALCÓ AMB BARRA LLIURE UNES CINC O SIS PERSONES, PLENES D'ALCOHOL PATRIOTIC, SINO, NO MARXA LA COSA I COBRANT DES DEL BALCÓ DIETES I DESPLAÇAMENTS PERÓ ESPANYA JA PAGA. QUANT FALTA PER FORAGITAR-LOS ??? JA SE'M FA MASSA LLARG...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
9 de desembre de 2017, 09.15 h


També podia ser uns fets provocats per antena 3, perquè la mani va comensar a las 11.30 o 12 i abans no es va arribar sota aquest balcó serien la 1.30 o mes. Com els va donar temps de enviar un amb la escarxofa i fer la entrevista.....? No podia ser i havia una que duia una roba clara que provocava i amb les mans invitava a que pujessim........


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
8 de desembre de 2017, 14.14 h






A-3 RATES ADOCTRINADES PER LA GESTA-PP-O











Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
8 de desembre de 2017, 13.05 h

HA ESTAT UNA ERRADA INVOLUNTÀRIA, VOLIEN DIR "RINCÓN DE LA NUEVA EXPRESIÓN FRANQUISTA, CLARAMENTE NAZI DEL GRAN AMIGO DE HITLER" AL BALCÓ S'HAN EQUIVOCAT DE PANCARTA, CAL PERDONAR-LOS! UF! FARTS DE FEUDALISME PER UNS I COLONIALISME PER NOSALTRES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
fideli fletxa rdnes
8 de desembre de 2017, 10.21 h

el "hinteijjents" d'A3, amb la seva característica inòpia, ens fan el joc...a Tv3 no deixen emetre la mani, i a A3 s'hi explaien...més tontos i no neixen


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
fideli fletxa rdnes
8 de desembre de 2017, 10.19 h

està més preparat que les seves pròpies estupideses...


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
8 de desembre de 2017, 09.55 h

Al final hem sabut, que la meitat dels que estaven al pis, eren d'Antena3!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
8 de desembre de 2017, 08.52 h


Per la manera que parla castellà aquesta tia , la Alícia, DE CATALANA NO EN TÉ RES. Pot haver viscut o inclúus nascut a Barcelona però és una espanyola de cap a peus. I com tants espanyols els hi agradaria ser catalans, pero no ho son.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
7 de desembre de 2017, 23.11 h



!! APA...!! Se suposa que eran alguns manifestants de SCC que esbatan en aquell hotel i es clar que provoca-ban perquè hi havia una senyora que invitava amb els seus gestos, a que pugessin.......