directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 02:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els partits independentistes, els protagonistes de les portades d'aquest diumenge

Una enquesta de GAD3 per 'La Vanguardia' assegura que "La majoria sobiranista s'allunya i tres llistes pugnen pel triomf"

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció | La majoria de diaris d'aquest diumenge destaquen les lluites dialèctiques dins del bloc independentista i les dels partits que defensen la unitat d'Espanya.
Portada de 'La Razón' d'aquest diumenge
Portada de 'La Razón' d'aquest diumenge
© directe!cat

Comparteix
   


Etiquetes
La Vanguardia publica un sondeig de GAD3 que conclou: "La majoria sobiranista s'allunya i tres llistes pugnen pel triomf".



El Periódico es pregunta: "¿Una Catalunya ingovernable?".



El Punt Avui parla de "República sense terminis".



El País publica un reportatge on analitza "Lo que el 'procés' ocultó".



L'ARA entrevista a Carles Puigdemont i en destaca: "Hem de ser militants de Catalunya més que de cada partit".



La Razón entrevista al dramaturg Albert Boadella i en subratlla: "Me da vergüenza ser catalán y no me había pasado nunca".



El Mundo entrevista a Rouco Varela i posa en primer pla aquestes declaracions: "El independentismo no concilia con la conciencia católica".



I l'ABC: "El mayor caso de corrupción en España, al banquillo".


 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
10 de desembre de 2017, 18.38 h

Escolta Boadella, de veritat: No hi ha cosa mes vergonyosa i ridícula que un pallasso que no fa riure. Per altra part em sembla del tot lògic que un merda com tú doni una entrevista a un diari feixista de merda com La Razón.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
10 de desembre de 2017, 13.32 h



VISCA LA NOSTRE REPÚBLICA I EL NOSTRE PRESIDENT, PUIGDEMONT.........!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Jan fletxa Sant Feliu de Buixalleu
10 de desembre de 2017, 13.17 h

Rata de clavaguera


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
anònim fletxa Terrassa
10 de desembre de 2017, 13.12 h

A mi em faria molta VERGONYA de FER EL PALLASSO COM EL FA ELL ARREU ON VA !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
10 de desembre de 2017, 13.05 h



Democràcia la que es va viure a Brussel-les .

La gent feliç, contenta, companyerisme, i no importava el fred , la pluja i els kilòmetres fets.........perquè alguns van fer un viatge dur per carretera, canvis de avions i fins i tot uns a peu........... QUANT VAREM ARRIBA TOT ERA ALEGRIA, IGUAL QUE A LAS MACRO-MANIFESTACIONS QUE SEMPRE EM FET.

I ES VERITAT, LOS CATALANES ASEN COSAS. .....pequeñin de valores......!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
10 de desembre de 2017, 12.39 h

Los catalanes ASEN COSAS....i els españols també, peró PERVERSES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
10 de desembre de 2017, 11.52 h



Boadella a mi em passa el mateix, peró al revés, em fa vergonya que tu siguis català, peró a mi ja fa molts anys que em passa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
núria fletxa Barcdlona
10 de desembre de 2017, 11.08 h

Boadella, ets un poca pena,botifler, renagat hi que per educació no et cualifico més. A mi si que en fa vergonya. que tu siguis català. Quin fàstic.

Apa que et moqui la "yaya"

VISCA LA REPUBLICA (mal et pesi)

Núria


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de desembre de 2017, 11.04 h






BOADELLA, RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O