El digital dels que votaran #SíSí. N. 3903. Dimecres, 17 de gener de 2018 19:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rajoy busca esgarrapar els escons de la CUP

El popular intensifica la presència en la campanya del 21-D

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció | El president del gobierno, Mariano Rajoy, ha intensificat la seva presència a Catalunya davant la davallada de diputats que li donen les enquestes. Albiol cedeix el protagonisme a Rajoy, que amplia l'agenda i estarà a Catalunya els tres últims dies de campanya: 17,18 i 19 de Desembre.
Cartell de propaganda electoral del PPC
Cartell de propaganda electoral del PPC
© @NestorSntana

Comparteix
   


Etiquetes
El popular s'implicarà a fons en la recta final cap al 21-D amb l'objectiu, segons afirmen fonts del PP a Europa Press, de captar el vot indecís del bloc del 155 i per evitar que la fuga de vot del PP- que podria anar a C's- acabi beneficiant a la CUP pel repartiment d'escons que fa la Llei D'Hondt.
 
El PP segueix la mateixa estratègia que a les eleccions generals de l'Estat del 2016, on va apelar al vot útil per evitar que Podemos s'emportés l'últim escó en algunes demarcacions. 
 
L'últim escó
 
Amb tot, el PP repeteix fórmula i se centrarà en l'últim escó a les províncies de Lleida, Girona i Tarragona i evitar que se l'emporti la CUP. Les enquestes auguren un retrocés del PP. El CIS apunta que els populars obtindrien 7 escons davant els 11 actuals.
 
Els populars ja han començat a difondre aquest missatge aquest dimecres a Girona: "El que tregui més vots dels dos en la província de Girona s'emportarà l'últim escó. Qui prefereixes? PP o CUP?", diu un dels eslògans del partit.
 
Gran acte de campanya
 
Amb aquest objectiu, 'Génova' està preparant un gran acte amb els barons del PP, entre ells, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, el president de Múrcia, Fernando López Miras i el president de la Rioja, José Ignacio Ceniceros.

Previament, aquest diumenge, Rajoy es desplaçarà a Salou on el PP vol aconseguir el seu segon escó.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
15 de desembre de 2017, 08.50 h

Sembla que visqui a un altre món! No sap què és la CUP? Precisament ha d´esgarrapar-os vots a ells?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
14 de desembre de 2017, 14.15 h

Coses dels del 155, del PP.

Demanen a Andorra informació fiscal de l'esposa de l'exministre Arias Cañete.
També de tres dels seus germans i un cunyat, tots ells investigats per la Hisenda espanyola després de sortir als “papers de Panamà.”


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de desembre de 2017, 14.07 h

#1






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
14 de desembre de 2017, 14.00 h



Investiguen als Mossos per suposadament "investigar a polítics espanyols".

I això es un "escandol".....Que fa el CNI.....?

I QUE VA FER EL GONZALEZ DIAZ amb "la operació Catalunya", medrar, mentir, manipular i AFINAR.......?

I el home està llliure i cuidant la seva salud........


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de desembre de 2017, 13.59 h

#1






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
14 de desembre de 2017, 13.57 h



A. Leiva, no fotis un meeting quant et demanen una opinió a la 4.

FOTS FASTIG............. Choni del xiclet.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
14 de desembre de 2017, 13.49 h

en gerona voto util al pp, ni a ciudadanos ni al psc

en el resto de la region catalana a ciutadans