El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 08:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Una associació de jutges publica un poema masclista a una revista

Vincula la carrera política d'Irene Montero a la "inquieta bragueta" de Pablo Iglesias

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció | El procés català ha posat de manifest que la justícia espanyola no és igual per a tothom. La parcialitat dels jutges va tornar a demostrar-se ara fa dos dies quan el directe!cat destapava les passions ultres per la pàtria espanyola d'un dels jutges que haurà de dur la causa sobre l'1-O. Però aquests tics de temps passats no només denoten fervor per "la grande y libre" sinó també per velles maneres de tractar les dones.
L'associació de jutges Francisco de Vitoria publica una revista mensual de contingut afí i d'interès per al seu gremi. L'últim número incloïa un poema titolat 'De monjas a diputadas' firmat per un tal 'El Guardabosques de Valsain' on s'insinua que les parlamentàries de Podemos Irene Montero i Tania Sánchez s'han pogut beneficiar d'"la inquieta bragueta" del líder de la formació estatge, Pablo Iglesias, per a fer carrera política.
 
El poema en qüestió apareix publicat juntament amb una foto de la diputada Irene Montero i consta de tres paràgrafs en què de forma satírica es fa referència a la relació sentimental que la diputada va mantenir amb el seu company de files. 

L'associació de jutges espanyola ha demanat disculpes i ha assegurat que es va tractar d'un error en la revisió de continguts. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
16 de desembre de 2017, 12.02 h



QUIN NIVELL DE JUTGES HI HAN A ESPAÑA...?

Tenim alguns exemples de fiscals i jutges, peró i la resta de judicatura honesta? Deu estar molt emprenyada....


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vamos a ganar fletxa La República
16 de desembre de 2017, 01.36 h

https://www.youtube.com/watch?v=s6V89Hy6gGQ

Mensaje urgente para los 600.000 indecisos del 21D. Seguro que conoces alguno. Si te parece interesante envia el link por WhatsApp, Telegram o correo electrónico:


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de desembre de 2017, 21.52 h

#4





CANALETA MENJATITES ROJIGUARRAS



NO EMBRUTIS EL DIARI



MEUCA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de desembre de 2017, 21.43 h

#4





CANALETA MENJATITES ROJIGUARRAS



NO EMBRUTIS EL DIARI



MEUCA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de desembre de 2017, 21.36 h

#4





CANALETA MENJATITES ROJIGUARRAS



NO EMBRUTIS EL DIARI



MEUCA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de desembre de 2017, 21.34 h

#4





CANALETA MENJATITES ROJUGUARRAS



NO EMBRUTIS EL DIARI



MEUCA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN LA SEVA ESTACIÓ DE TREN NO TE MARQUESINES I FALTEN MÉS ZONES VERMELLES fletxa ANAR A VOTAR EL 21-D NO GRACIAS .. ABSTENCIÓ MILLOR NO ANAR A VOTAR SI GUANYAN ELS QUE ESTABEN FATAL PER QUÈ ENS TORTARAN ENGANYAR I SI GUANYEN ELS UNIONISTAS PITJOR
15 de desembre de 2017, 20.23 h

3 ) ROSA , Bona pregunta ¿ EM MANS DE QUI ESTEM ? Molt facil DE JUTGES Sense Escrupuls .

Em Mans de Policias sense Escrupuls que fan lo que volem

Em Mans de Politics Sense Escrupuls i Corruptes i que fan retallades no tenen Principis ni Valors

Em Mans de Empresaris sense Escrupuls que explotan als seus treballadors per un miserable SOU ben baix

Em Mans de Veïns sense escrupuls i cruels traïdors falsos mentiders judas covards


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
15 de desembre de 2017, 19.01 h


!.MOLT BE..!, EM MANS de QUI estem. TOT AIXO ES EL QUE JUTGE LA NOSTRE SOCIETAT...?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Marta fletxa Sabadell
15 de desembre de 2017, 18.50 h

Quin nivell !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
BEJOTA fletxa bcn
15 de desembre de 2017, 18.50 h

Cataluña pierde 3.042 empresas y casi 2.600 autónomos desde el 1-O. LA BANCA HA DIT NO I, LA BANCA SEMPRE GUANYA