directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 19:57 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Torna el victimisme d'Isabel Coixet per un anunci de Campofrío

La directora de cinema catalana ha estat l'encarregada de dirigir la minipel·lícula ambientada en un gran centre psiquiàtric

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció | L'anunci nadalenc de Campofrío és ja tot un èxit. I aquest any s'ha avançat al Nadal, a les eleccions catalanes i a la loteria. La directora de cinema catalana Isabel Coixet ha estat l'encarregada de dirigir la minipel·lícula ambientada en un gran centre psiquiàtric on assisteixen diferents persones per tractar-se del seu problema d'"amorodio".
La directora de 'La llibreria', Isabel Coixet
La directora de 'La llibreria', Isabel Coixet
© Pere Francesch

Comparteix
   


Etiquetes
Però què vol dir "amorodio"? Els de l'agència de publicitat McCann s'han inventat aquest mot per condensar el fet que els espanyols són capaços d'estimar i odiar tot allò que importa segons l'estat d'ànim i les circumstàncies. 
 
A Coixet però, li feia moltíssima il·lusió dirigir l'anunci. Fins i tot, quan es va trencar un braç i pensava que no arribaria a temps per fer-lo va treure energies d'on fos per poder tirar endavant. La directora de cine no s'ho va pensar dues vegades quan li van plantejar la possibilitat de dirigir el curt. "No vaig plantejar-me res més perquè no es pot viure amb el fre posat i jo sempre dic el que penso: de vegades pel camí perds amics i guanyes insults i linxaments, però ja sóc gran", ha explicat. 
 
Coixet ha protagonitzat moltes crítiques a les xarxes socials per les seves opinions contra el procés.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Lectora fletxa Sabadell
29 de desembre de 2017, 15.39 h

Senyora Coixet.

Quan vaig veure l’anunci no sabia que era seu. No m’agrada gents, el trobo denigrant estigmatitza la salut mental, i punt.

Ara bé, senyora Isabel Coixet, si vol dir que és culpa dels independentistes i del procés, doncs vostè mateixa.

Ja estic tipa d’artistes que presumeixen dir tot el que pensen però si no estàs d’acord amb ells diuen que generem odi.

Enteris d’una vegada, NO LA ODIEM, senzillament vostè té dret a dir el que pensa però tenim el dret a n... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Dave fletxa Figueres
20 de desembre de 2017, 13.01 h

En fi..... si ella li fa il.lusió....doncs molt bé


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de desembre de 2017, 09.38 h



Es cert , España ha originat no un "Amodio", sinó un ODIO amb totes les lletres.

Se hi han ocupat a fons i amb tots els elements al seu poder....... PERSONES, DINERS, I TOTA LA MAQUINARIA MALÈVOLA D'UN ESTAT REPRESSOR DIRECTAMENT HEREUS DE UN FRANQUISME NOSTÀLGIC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Lluis C fletxa Banyoles
19 de desembre de 2017, 19.29 h

Aquesta és del club dels "Serrat's"


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
19 de desembre de 2017, 19.05 h

Vaig pensar que Campofrio era una nova casa de congelats, no ha de ser una promoció per... consultes psiquiàtriques


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
19 de desembre de 2017, 18.07 h

Que em podríeu explicar què té a veure la postura d'esta dona sobre el procés amb l'anunci?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
19 de desembre de 2017, 17.06 h

Cap problema, si alguna cosa hi ha en abundancia als supermercats son marques d´embotits, moltes altres alternatives per comprar.