El digital dels que votaran #SíSí. N. 3906. Diumenge, 21 de gener de 2018 03:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Una càmera oculta desemmascara el paper del Barça al procés independentista

Graven Josep Maria Bartomeu: "em volen fora perquè no estic ajudant"

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Redacció| "Tot el món independentista està en contra meu. M'odien i em volen fora del Barça perquè no estic ajudant al procés". Són paraules de Josep Maria Bartomeu en una càmera oculta que publica 'La Gaceta', en que es veu al president del Barça parlant amb una persona que el grava sense el seu coneixement. 
josep maria bartomeu, barça
Bartomeu, en una imatge d'arxiu

Comparteix
   


Etiquetes
Segons ell, té "en contra la Generalitat" i així ho transmet a un seguidor que assegura haver deixat de ser soci per una suposada politització del club. Diu Bartomeu, a més, que l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) va demanar-li uns diners que ell va rebutjar donar i per això "tot l'independentisme va en contra de la directiva del Barça".

Sobre les expressions sobiranistes al Camp Nou, el directiu del FCBarcelona assegura que "el camp és lliure per a tothom" i que "no prohibiré mai res". Una altra persona intervé al vídeo en defensa de Bartomeu i assegura que el culpable de barrejar futbol i política "és el senyor Laporta". 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de desembre de 2017, 11.18 h

#4





RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de desembre de 2017, 11.04 h

#4





RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de desembre de 2017, 10.54 h

#4





RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de desembre de 2017, 10.52 h

#4





RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O












Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de desembre de 2017, 10.44 h

¿ POR QUE EN ESTE PANFLETO NO SE INFORMA DEL ENESIMO ERE DEL PUNT AVUI Y DEL CIERRE DE SU DELEGACION EN BARCELONA?

El presunto autor de los pinchazos en la AP-7 es un ‘mosso d’esquadra’

JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Dave fletxa Figueres
20 de desembre de 2017, 09.49 h

No és per si està a favor o no, entenc que és una entitat esportiva i com a tal s'ha de mantenir neutre, el que si que em toca els ous és que ja junta del senyor Bartomeu no faci absolutament res per defensar als seus seguidors i socis davant els atacs (perquè és així) per part de la FIFA només per portar estelades, quan de tota a vida s'han dut estelades al Camp Nou i ningú mai ha dit res, això si que és dir-li a la cara que és un cagat i un venut, si fós en Laporta ara mateix la ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de desembre de 2017, 08.06 h




Que tornin, Laporta i Guardiola, l'epoca mes gloriosa de la historia del Barça.





Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Tomppa fletxa Sabadell
20 de desembre de 2017, 07.04 h

Em fan fàstic tothom qui financia aquella organització criminal anti-català, FC Barcelona ... en cap país de planeta terra existeix una 'nació' que paga 100.000.000€+ als seus treballadors i no ni demana el canvi que parlin en la seva llengua ... quin tipus de malalts paga sou de la gent que nega a parlar en català ? Sou fastigoses 'els culers' ...