El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 06:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Planta un arbre mentre navegues per internet

Ecosia és el buscador online que contribueix directament en la tasca de la reforestació

Comentaris 35  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

A.S. | La desforestació és un dels grans problemes actuals. L'absència d'arbres erosiona la terra i accelera el canvi climàtic. Però posar com a excusa la falta de temps per justificar la poca o nul·la implicació en la preservació del medi ambient té els minuts comptats. 
Dos homes plantant arbres a Burkina Faso amb projectes finançats per Ecosia
Dos homes plantant arbres a Burkina Faso amb projectes finançats per Ecosia
© Ecosia

Comparteix
   


Etiquetes
Amb només 11 segons i utilitzant el buscador online Ecosia es contribueix en la tasca de plantar arbres. Es tracta del substitut ecològic a Google i és fàcil de fer servir. Només cal afegir l'extensió de Google Chrome i utilitzar Ecosia com a pàgina d'inici. 
 
Conscient de la problemàtica actual, Christian Kroll, un empresari alemany, va decidir impulsar aquesta iniciativa el 2009. Ecosia destina el 80% dels beneficis que genera a projectes de reforestació a tot el món. 


El fundador d'Ecosia, Christian Kroll a Indonesia / Ecosia

I el funcionament és ben senzill. Només cal introduir les paraules clau del contingut que estàs buscant i t'oferirà una llista de resultats, exactament igual que Google. La diferència rau en el fet que cada usuari té un marcador personal a la part superior dreta de la seva finestra, on s'indica el nombre d'arbres que s'han plantat gràcies a les seves recerques. 
 
De la part que s'entrega directament a la reforestació una part va destinada directament a les organitzacions que treballen a la zona i l'altra es deixa en un fons de reserva. Això és així perquè des de la mateixa Ecosia es van adonar que no tenia sentit entregar els diners cada mes perquè en determinades èpoques de l'any, com les estacions de pluja, no es pot plantar. 

Imatge d'un projecte de l'entitat a Tanzania / Ecosia

Actualment ja porten més de 18 milions d'arbres plantats amb un cost de 0,22 cèntims d'euro cada un. Però, per què arbres? Des de la companyia asseguren que amb els arbres es pot lluitar contra el canvi climàtic, reiniciar els cicles d'aigua, convertir els deserts en boscos fèrtils i aportar aliments, feina, educació i assistència mèdica i política. A més, detallen que comporta també estabilitat econòmica. 
 
Exposen que la seva intenció és combinar els resultats beneficiosos i arribar a ser un dels principals experts en plantació d'arbres del món. Ressalten també que amb l'augment dels usuaris i els anys d'experiència compten ja amb recursos per finançar i monitorar els diferents programes de plantació que tenen engegats. 


Imatge d'un altre dels projectes al Perú / Ecosia
 
 
 
 
 
 
 
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#35
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de gener de 2018, 23.44 h

#31
#32






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de gener de 2018, 23.31 h

#32









RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de gener de 2018, 23.29 h

#31






RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O


















Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Miguel Romualdo fletxa ex-oficinista de ~~"TECNOTAPI "~~, la empresa que produce los peores tejidos del mercado ! ME CAGO EN TECNOTAPI !... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
6 de gener de 2018, 22.09 h



Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


MARIQUITA SOY

Y A DONDE ME LLAMAN VOY !!


JA JA JA JA JA MUERDE EL POLBO TECNOTAPI !


TECNOTAPI,

ES UNA MIERDA PINCHÁ NUN PALO ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

~~~Ш | Ж Д Ё Г Д . . . Я 0 Ш Ц Д Г Δ Д ~~~... ·ЄҒしԱᗐі◎Տ· ...~~~

BOICOT A TECN... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Miguel Romualdo fletxa ex-oficinista de ~~"TECNOTAPI "~~, la empresa que produce los peores tejidos del mercado ! ME CAGO EN TECNOTAPI !... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
6 de gener de 2018, 22.07 h



Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


JA JA JA JA JA


MUERDE EL POLBO TECNOTAPI !



TECNOTAPI,

ES UNA MIERDA PINCHÁ NUN PALO ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

~~~Ш | Ж Д Ё Г Д . . . Я 0 Ш Ц Д Г Δ Д ~~~... ·ЄҒしԱᗐі◎Տ· ...~~~

BOICOT A TECNOTAPI , COÑO ! VIVA ESPAÑA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de gener de 2018, 22.07 h

#25
#26
#27
#28











RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O














Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
6 de gener de 2018, 22.05 h

#25
#26
#27










RATA ADOCTRINADA PER LA GESTA-PP-O













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Miguel Romualdo fletxa ex-oficinista de ~~"TECNOTAPI "~~, la empresa que produce los peores tejidos del mercado ! ME CAGO EN TECNOTAPI !... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
6 de gener de 2018, 22.05 h




Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

JA JA JA JA JA MUERDE EL POLBO TECNOTAPI !

TECNOTAPI,

ES UNA MIERDA PINCHÁ NUN PALO ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
... ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

~~~Ш | Ж Д Ё Г Д . . . Я 0 Ш Ц Д Г Δ Д ~~~... ·ЄҒしԱᗐі◎Տ· ...~~~

BOICOT A TECNOTAPI , COÑO ! VIVA ESPAÑA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Miguel Romualdo fletxa ex-oficinista de TECNOTAPI , la empresa que produce los peores tejidos del mercado ! ME CAGO EN TECNOTAPI !
6 de gener de 2018, 21.59 h


#24 Pues ahora, por haberme llamado rata, NO TE DEJARÉ QUE ME LA METAS POR EL CULO. Verás como me la meten gitanos y quinquis, y te moriras de celos, pero mi ojete no será para ti.

Ya lo dije en


el comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


BOICOT A TECNOTAPI ! ME CAGO EN TECNOTAPI ! FUERA TECNOTAPI ! SUS TEJIDOS SON ESTAFAS !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Miguel Romualdo fletxa ex-oficinista de TECNOTAPI , la empresa que produce los peores tejidos del mercado ! ME CAGO EN TECNOTAPI !
6 de gener de 2018, 21.59 h


#24 Pues ahora, por haberme llamado rata, NO TE DEJARÉ QUE ME LA METAS POR EL CULO. Verás como me la meten gitanos y quinquis, y te moriras de celos, pero mi ojete no será para ti.

Ya lo dije en