El digital dels que votaran #SíSí. N. 3906. Diumenge, 21 de gener de 2018 03:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Comissió Europea evita respondre preguntes sobre Catalunya

Una portaveu de la Comissió Europea repeteix que la posició de la institució és "ben coneguda" i descarta fer cap comentari sobre "el resultat d'unes eleccions regionals"

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

ACN | La Comissió Europea manté el mateix discurs que fa setmanes tot i la celebració de les eleccions a Catalunya del 21 de desembre. Una de les portaveus de la institució, Mina Andreeva, ha evitat respondre aquest dimecres si la CE creu que el govern espanyol hauria de dialogar amb el govern que es formi a Catalunya.
La portaveu de la Comissió Europea, Mina Andreeva, i el comissari del Mercat Únic Digital, Andrus Ansip
La portaveu de la Comissió Europea, Mina Andreeva, i el comissari del Mercat Únic Digital, Andrus Ansip
© EBS

Comparteix
   


Etiquetes
En la primera compareixença comunitària després de les eleccions -l'executiu comunitari va fer vacances entre el 22 de desembre i el 2 de gener- Andreeva ha afirmat que la posició de la institució sobre Catalunya "és ben coneguda i s'ha repetit sovint a diferents nivells".

"No tenim res a comentar sobre els resultats d'unes eleccions regionals, com és el cas", ha declarat. Aquesta ha estat la seva resposta a la pregunta de l'ACN sobre si Brussel·les creu que, davant la repetició d'una majoria independentista al Parlament, és moment per Espanya d'asseure's a negociar.
 
Un altre portaveu de la institució, Margaritis Schinas, va descartar la setmana de les eleccions "especular" apuntant que "primer cal tenir un govern". "Les eleccions dijous són unes eleccions per escollir un govern regional i la Comissió Europea treballarà sempre amb tots els governs regionals, és la nostra manera d'operar", va assenyalar llavors Schinas.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
3 de gener de 2018, 17.00 h



Cuidado que esta aqui el ROBOT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
jordi fletxa Tropicà i català d'orgull
3 de gener de 2018, 16.51 h

ATENCIÓN

LOS TABERNICOLAS HAN SALIDO DE SUS CUEVAS A MOLESTAR A LOS SERES EVOLUCIONADOS. LES ROGAMOS QUE LOS IGNOREN PARA QUE ASI SE RETIREN DE VUELTA A SUS CAVERNAS.

MUCHAS GRACIAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
3 de gener de 2018, 16.50 h

Tal faras tal trobaras europa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Tabarnés fletxa 08001 TABARNIA (Tractorluña)
3 de gener de 2018, 16.16 h

En Tabarnia, que aporta el 87% al PIB catalán, los NAZlS SSeparatas no llegan al 40% de los votos..

En Tabarnia, donde los obreros viven y trabajan de la industria, que subvencionan a Tractorluña que solo aporta el 13% al PIB, queremos seguir en España y en la UE. ¡¡¡Y vivimos de nuestra industria!!!

En Tractorluña, donde viven de las subvenciones estatales, de Tabarnia y de la UE...quieren salir de España y de la UE.

PÜTOS PÄLETOS ALDEANOS DE MlERDA. LOBOTOMIZADOS PENOSOS.

FREEDO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Tabarnés fletxa 08001 TABARNIA (Tractorluña)
3 de gener de 2018, 16.16 h

En Tabarnia, que aporta el 87% al PIB catalán, los NAZlS SSeparatas no llegan al 40% de los votos..

En Tabarnia, donde los obreros viven y trabajan de la industria, que subvencionan a Tractorluña que solo aporta el 13% al PIB, queremos seguir en España y en la UE. ¡¡¡Y vivimos de nuestra industria!!!

En Tractorluña, donde viven de las subvenciones estatales, de Tabarnia y de la UE...quieren salir de España y de la UE.

PÜTOS PÄLETOS ALDEANOS DE MlERDA. LOBOTOMIZADOS PENOSOS.

FREEDO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Tabarnés fletxa 08001 TABARNIA (Tractorluña)
3 de gener de 2018, 16.16 h

En Tabarnia, que aporta el 87% al PIB catalán, los NAZlS SSeparatas no llegan al 40% de los votos..

En Tabarnia, donde los obreros viven y trabajan de la industria, que subvencionan a Tractorluña que solo aporta el 13% al PIB, queremos seguir en España y en la UE. ¡¡¡Y vivimos de nuestra industria!!!

En Tractorluña, donde viven de las subvenciones estatales, de Tabarnia y de la UE...quieren salir de España y de la UE.

PÜTOS PÄLETOS ALDEANOS DE MlERDA. LOBOTOMIZADOS PENOSOS.

FREEDO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Tabarnés fletxa 08001 TABARNIA (Tractorluña)
3 de gener de 2018, 16.16 h

En Tabarnia, que aporta el 87% al PIB catalán, los NAZlS SSeparatas no llegan al 40% de los votos..

En Tabarnia, donde los obreros viven y trabajan de la industria, que subvencionan a Tractorluña que solo aporta el 13% al PIB, queremos seguir en España y en la UE. ¡¡¡Y vivimos de nuestra industria!!!

En Tractorluña, donde viven de las subvenciones estatales, de Tabarnia y de la UE...quieren salir de España y de la UE.

PÜTOS PÄLETOS ALDEANOS DE MlERDA. LOBOTOMIZADOS PENOSOS.

FREEDO... Llegir més