El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 08:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'alcalde trànsfuga del PP de Gimenells diu que li ''fa fàstic'' la gent que surt al documental de l'1-O

Li queden pocs dies a l'alcaldia gràcies a un pacte entre el PDeCAT i el PSC

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | L'alcalde de Gimenells i el Pla de la Font (Segrià) va ser notícia unes setmanes abans de les eleccions del 21 de desembre passat perquè va passar del PSC, partit amb el qual va accedir a l'alcaldia, per a anar de número dos a Lleida pel Partit Popular. Ara, torna a escena després que hagi fet un tuit on diu, textualment, que li feia "fàstic" veure la gent que apareixia al documental d'ahir a TV3 sobre el referèndum. 
Ja escalfava motors el jove alcalde trànsfuga, ara del PP, Dante Pérez, quan hores abans de l'emissió del documental del Sense Ficció (amb un rècord d'audiència absolut) sobre el referèndum de l'1 d'octubre quan va escriure: "Mañana en TV3, más propaganda partidista pagada por todos. Mientras esta televisión siga generando odio no habrá solución".
 
Com ja era d'esperar, el mateix Dante Pérez va quedar retratat amb un segon tuit, durant l'emissió del reportatge, on evidenciava que qui té odi és ell mateix contra els independentistes afirmant el següent: "Asco de ver en TV3 a toda esa gente orgullosa de robar a 40 millones de españoles su derecho a decidir sobre la soberanía nacional".
 
Les hores comptades
 
Segons explicava ahir NacióDigital, el PSC i PDECat de Gimenells han acordat fer fora Dante Pérez de l'alcaldia del poble del Segrià. Les dues formacions negocien ara qui serà el relleu del batlle però ja tenen decidit presentar una moció de censura.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
123 fletxa cagate otra vez
12 de gener de 2018, 06.38 h

#15 borratxia es casa teva


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
TABARNIA IS NOT CATALONIA fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
11 de gener de 2018, 16.06 h

#12 Y VENGA!!!! Y SIGUES, ME CAGO EN TUS MUERTOS, ZORRA ASQUEROSA, VAS A VER CUANDO SE LO CUENTE A MI MULATO


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
manel fletxa Barcelona
10 de gener de 2018, 20.49 h

#12 Tabarnia dos.....Cáceres i Badajoz......SUBNORMAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
123 fletxa cagate otra vez
10 de gener de 2018, 20.42 h

#12 borratxia es el teu pais


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
TABARNIA IS NOT CATALONIA fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
10 de gener de 2018, 17.29 h

#11 EL 130 ª PRESIDENTE DE LA GENERALIDAD CATALANA, MARIANO RAJOY HA FIRMADO HOY LA CONVOCATORIA DEL PARLAMENTO REGIONAL CATALAN PARA EL DIA 17 DE ENERO P`ROXIMO



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA

El BOE publica decreto de convocatoria para constituir el Parlament el 17 de enero
https://www.eldiario.es/politica/BOE-publica-convocatoria-constituir-Parlament_0_727927443.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de gener de 2018, 16.38 h

#9





TIENES RAZON TE ESTA ROBANDO LA IDENTIDAD, COMO SE ATREVE


CONTIGO, MENJATITES


UN MENJATITES ESPAÑATA ES UN MENJATITES ESPAÑATA Y


UN VIBRADOR ROJIGUARRO ES UN VIBRADOR ROJIGUARRO













QUE PONE TU D.N.I. ?



LAMECULOS ESPAÑATA



QUIEN OSA ROBARTE LA IDENTIDAD ?



UN LAMECULOS ES UN LAMECULOS, AQUI Y EN LIMA
















Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
David fletxa Girona
10 de gener de 2018, 16.07 h

A mi em fot fàstic el seu partit de lladres i corruptes. Ell si que està malalt d'odi


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
TABARNIA IS NOT CATALONIA fletxa PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
10 de gener de 2018, 16.05 h

#4 HIJA DE LA GRAN PUTA!!!! QUIEN TE CREES QUE ERES ZORRA?


ME ESTAS ROBANDO MI IDENTIDAD SO GUARRA, ZORRA


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de gener de 2018, 15.17 h






Amb aquesta cara de feixista, ja paga.
S'ha equivocat de partit, lo seu es VOX, falange, PxC..........









Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Marta fletxa Sabadell
10 de gener de 2018, 14.45 h

A mi em fot fàstic la cara de retardat que fot , hahaha.

Visca Catalunya lliure !!!