directe ! a La República. N. 4056. Dimecres, 20 de juny de 2018 04:02 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La llotja de l'Uni Girona esdevé en un exemple d'èxit de la resistència de la República catalana

Autoritats municipals aconsegueixen que el subdelegat del Gobierno marxi i no es quedi a veure el partit de bàsquet femení

Comentaris 29  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | Gestos plausibles i no mots eteris. Actuacions contundents i coherents amb el mandat de l'1 d'octubre en comptes de fer marejar la perdiu. Així es podria definir el que ha passat a la llotja de Fontajau, quan l'equip femení amb més pes de Girona, l'Uni Girona, jugava un partit ahir. Les autoritats municipals van aconseguir que el subdelegat del Gobierno marxés i no es quedés a veure el partit. Així ho van aconseguir:
José Manuel Sánchez-Bustamante, subdelegat, gobierno, girona
José Manuel Sánchez-Bustamante, subdelegat del Gobierno a Girona

Comparteix
   


Etiquetes
Fermesa i coherència per defensar la República. Això és el que van demostrar ahir les autoritats municipals de Girona i Salt. Pot ser un gest simbòlic però carregat de força en l'actual context: el subdelegat del govern espanyol a Girona, José Manuel Sánchez-Bustamante, va marxar de Fontajau sense arribar a seure al seient que l'Spar Citylift Girona li tenia reservat a la llotja.
 
Això és el que va passar segons narra el diari de Girona: Sánchez-Bustamante va arribar uns minuts tard al partit, quan ja havia començat a botar la pilota. Els puntuals havien ocupat ja la primera fila de la llotja: hi havia l'alcaldessa Marta Madrenas i la regidora d'Esports Isabel Muradàs a més del representant territorial d'Esports Pep Pujols i l'alcalde de Salt Jordi Viñas. Tots quatre haurien avisat a les autoritats espanyoles que si el subdelegat feia acte de presència a la grada 'VIP', abandonarien els seus llocs deixant-lo sol. El motiu seria fer pública i evident la protesta per l'actuació policial de l'1 d'octubre.
 
Després de vacil·lar uns moments i comentar la situació amb responsables del club, Sánchez-Bustamante va prendre una decisió que pot obrir un camí en l'actuació de les autoritats en aquest país: va decidir marxar per evitar la imatge del boicot avisant que faria un "informe" del que havia passat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#29
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 22.18 h



#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 22.18 h



#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 22.03 h



#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 22.03 h



#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 21.36 h


#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 21.36 h


#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 21.36 h


#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 21.35 h


#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
boicot Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!! fletxa ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬ BOICOT A TECNOTAPI !! ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬
13 de gener de 2018, 21.35 h


#1 #2 #4 #5 #6 #7 #8 #9 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas, cobardes, anal-fabetas e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA en


Comentario 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .

Y Tecnotapi ni se disculpa ni denuncia a MIGUEL ROMUALDO, luego . . .


BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!


CAGAluña histórica mier... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Pere fletxa Tortosa
13 de gener de 2018, 15.11 h

L'expressió "marejar la perdiu" és una frase feta xastellana. Les expressions i frases fetes no es tradueixen mai sinó que es cerca un equivalent a l'altre idioma.

En català es diu "emprenyar la gata".

Prou de corrompre el català, castellanitzant-la per mar, terra i aire.

Així no.