El digital dels que votaran #SíSí. N. 3934. Diumenge, 18 de febrer de 2018 01:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La cosina del rei d'Espanya, de ruta turística pel 'Valle de los Caídos'

Retransmet la seva visita per Instagram

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció|  La neboda de Joan Carles I i cosina del rei espanyol Felip VI, María Zurita de Borbón, no té cap problema en mostrar el seu entusiasme per visitar 'El Valle de los Caídos'. Aquest diumenge, ha retransmès via Instagram la seva ruta turística a aquest monument funerari espanyol on es troben les restes mortals del falangista José Antonio Primo de Rivera i del dictador Francisco Franco i que és punt de referència de nostàlgics de l'autoritarisme arreu del món. 
María Zurita de Borbón
María Zurita de Borbón
© Instagram

Comparteix
   


Etiquetes
Hi ha anat amb uns amics i la seva gossa Zeta, molt protagonista al seu compte dins aquesta xarxa social. Des del seu perfil va publicar un seguit de vídeos de la seva ruta turística a 'El Valle de los Caídos', explicant històries de cada punt del recorregut amb adjectius com "espectacular" i "impressionant".  

Fins i tot ha instat els seus seguidors a passar la nit a l'hotel de l'abadia, ja que -segons ella- és molt assequible. S'ha acomiadat del tour saludant a càmera i celebrant que "Zeta s'ho ha passat fenomenal".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
22 de gener de 2018, 22.52 h

#5






RETRASADET, NO ARRIBES NI A RETRASAT










Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
22 de gener de 2018, 22.50 h

#5




QUIN ESPAÑOL, SINO EXISTEIX

AH ! VOLS DIR EL DIALECTE DEL PORTUGUES, EL CASTELLADRE ?

O ET REFEREIXES AL "LEPE" ?


LEPERINO TE GUSTA MUCHO PRESUMIR Y ERES UN PALETO









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
22 de gener de 2018, 21.55 h

#5

I escribir, puede ser con V o con B....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
22 de gener de 2018, 19.41 h


#4 ¿QUE VAS A SABER TU DEL ESPAÑOL? ACER, IGUAL QUE ACIENDA O QUE ECHO, SEGUN LA REAL ACADEMIA DE LA LENGUA SE PUEDE ESCRIVIR CON ACHE O SIN ACHE.

ES COMO ESO DEL INTAGRAM QUE ALGUNOS PIJOS NAZIS ESCRIBÍS INSTAGRAM, AL MENOS YO ME HAORRO UNA ESE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
22 de gener de 2018, 17.47 h


1 #
"Mejor que ACER" dius? doncs APPLE, ah calla, no, que potser volies dir HACER, i dius que ets tabarnes i no saps escriture'l, com pot ser aixó, debía ser culpa del mestre que no en sabia prou, si, segur que es aixó.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
David fletxa Girona
22 de gener de 2018, 17.29 h

#1 I tu? no tens res més a fer? no tens féina? no estudies? no tens cap activitat a realitzar a banda d'estar aquí diariament fent el ridícul dia si i dia també?

Vigilar qui canta i qui no canta els Segadors? per favor, ningú vigila qui canta o no, si l'Arrimadas es va sentir identificada és el seu problema, els altres tant sols ho comenten perquè a les xarxes en van plenes i li ho va preguntar, ella sabrà


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
22 de gener de 2018, 17.22 h





L'Aragoneses, la Canaleta, la bejota i demes putetes tabernicoles tambe han anat
al "Valle de los Escocidos", en una excursio pagada pel puticlub-gay Ta-bar--nia de
Calaorra, el que pasa que aquestes meuques no surten a la premsa.











Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
22 de gener de 2018, 17.19 h



QUE TRISTE QUE TENGAIS QUE ESTAR VIGILANDO EL INTAGRAM DE ESA GENTE?
¿NO TENEIS NADA MEJOR QUE ACER?

¿O SOIS LOS MISMOS QUE EN TVEN 3 CUENTAN Y VIGILAN QUIEN CANTA LOS SEGADORS O QUIEN NO LO CANTA?


JUA JUA JUA JUA JUA