directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 23:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rajoy pretén neutralitzar a Puigdemont concedint entrevistes

El president del Gobierno ha concedit més entrevistes en 10 dies que en els darrers mesos

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Redacció | El president del Gobierno, Mariano Rajoy, no és amic de les entrevistes. Però darrerament sembla que ha canviat la seva estratègia i ha decidit tirar pel dret i explicar què fa. Per què? Rajoy busca neutralitzar al president Carles Puigdemont explicant les seves intencions. 
© Tania Tapia

Comparteix
   


Etiquetes
Justament després de convocar les eleccions a Catalunya el 21-D va exposar que el partit havia de comunicar més per saber què estaven fent els populars pels espanyols. I dit i fet. Ha concedit més entrevistes en 10 dies que en els darrers mesos. 
 
Normalment, Rajoy concedeix una o dues entrevistes al trimestre en moments de màxima tensió. Però la falta de connexió entre el Gobierno i la ciutadania, i l'auge de Ciudadanos, ha posat nerviós a l'Executiu espanyol. Però després de la seva primera entrevista a Onda Cero amb Carlos Alsina, va entrar també per telèfon i sense avisar per una altra emissora radiofònica només cinc dies després. La finalitat? Explicar l'estratègia que estava seguint Moncloa per frenar a Puigdemont. Rajoy va triar la Cadena Cope per explicar la nova forma d'actuar del Gobierno. 
 
I en menys de 24 hores, el president del Gobierno, entrava en un plató de TV. Era el de Los Desayunos de TVE i va aprofitar per ressaltar que pretenien recuperar la normalitat a Catalunya. 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
bejota fletxa bcn
6 de febrer de 2018, 15.30 h

Pisos.com, Gestamp Aragón y las fuentes de agua Eden se van de Cataluña.
Una decena de compañías cruzan hoy el Ebro y se instalan en otras zonas de España.

Habitat se suma a la fuga de más de 3.200 empresas.
La inmobiliaria está en manos de Bain Capital, que la compró el mes pasado por 220 millones


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
5 de febrer de 2018, 13.57 h



Segons el Cis, Ciudadanos es dispara amb intenció de vot. Catalans preparem "els machos", perquè s'un es dolent, el altre es pitjor, perquè volen una Catalunya anul·lada i feixista.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
5 de febrer de 2018, 13.34 h



Ahir L'Evole va fer una denuncia brutal a Salvados, on la fàbrica El Pozo, semble que utilitzava carn de porc en mal estat de porcs malalts i fins i tot amb grans deformacions. AIXÍ VA ESPAÑA, AMB GRANS CORRUPCIONS......

Peró, si els seus dirigents son els principals corruptes del país, que voleu...???


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
5 de febrer de 2018, 13.10 h



Felipe, hiciste presión a la Seat para qua abandonara Catalunya y se intalara fuera.....??

DONCS MOLT BE, NANO. !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6

Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
5 de febrer de 2018, 12.44 h

#4

Un opinador de aquestes frases mítiques de Rajoy, diu que España te com a president a un ret-rasat mental.....

JO NO...... lliurem Deu...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
5 de febrer de 2018, 12.29 h

Las 10 frases más absurdas de Mariano Rajoy. https://www.youtube.com/watch?v=SB7Hpp_mCs0

Mariano Rajoy metedura de pata 2017. https://www.youtube.com/watch?v=QC_9FQfchK4



Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
5 de febrer de 2018, 12.20 h



Tener que aguantar a este pelma, además de rollo es malo para la salud. No puedo ver a mi enemigo, sin que me cojan espasmos mentales.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
5 de febrer de 2018, 12.12 h



Mariano, que mal vas...... Se os hunde España y el martillo percursor es Catalunya......


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Pepe fletxa Málaga
5 de febrer de 2018, 12.10 h

Aunque," la mona se vista de seda, mona se queda".