directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 02:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Interior destina a Catalunya 300 policies més perquè s'infiltrin entre els independentistes

L'objectiu és mantenir-se infiltrats i controlar la població catalana

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Redacció | El Ministerio de l'Interior ha decidit reforçar amb 300 agents de policia extres la seva dotació habitual a Catalunya. L'objectiu és mantenir-se infiltrats i controlar als independentistes. 
juan ignacio zoido, policia, interior
Comparteix
   


Etiquetes
Segons el mateix Ministerio, la xarxa social que conforma als independentistes és amplia i per tant tardarà a mantenir-se sota control. Així justifica el Gobierno l'enviament de 300 policies més a territori català per controlar a la població. 
 
Tal com detalla l'OKdiario, la voluntat és infiltrar-se dins dels mateixos Mossos i en les associacions com l'ANC i Òmnium, però també a l'AMI i a la mateixa administració. 
 
D'aquesta manera, el ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, ha decidit que per aconseguir tenir-ho tot sota control, es destinin més policies a Catalunya perquè, degut que s'han retirat els reforços desplaçats per l'1-O, cal ampliar la presència habitual dels cossos de seguretat a Catalunya. 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
Tabarnopolià (el que el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, Països marranotils espanyolats
6 de febrer de 2018, 11.26 h

#13 Ningú et fa cas eh espanyol fracassat? l'expulsió d'espanyols com tu serà increïble


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Tabarnopolià (el que el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, Països marranotils espanyolats
6 de febrer de 2018, 11.23 h

Que n'arriben a ser de patètics, com que tenen les de perdre i saben que no hi tenen res a fer només els queda jugar brut, però com tot Karma, els hi arribarà el dia i ho pagaràn molt car


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
6 de febrer de 2018, 09.45 h

-el ministeri. NO "Interior"


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Memòria! fletxa Mallorca
6 de febrer de 2018, 08.03 h

Com que tenen tants diners... No sortiran del fons de pensions, no?
O potser es preocuparan de recobrar el que n´Urdangarin, en Rato, en Mates etc. espoliaren?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
5 de febrer de 2018, 21.19 h

#29

Aquest noi deu tindre algun problema....NO ?....Be, noi per dir alguna cosa, però pot ser un alienígena, un zombi, un creuat entre una cabra i un malparit que l'ha fet de para.....NO...?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
5 de febrer de 2018, 18.39 h

ZOIDO, ERE HUN SSORRO. ZEGURO QUE EZO CATALANE SUS VAN A CUMFUNDI UN PICULETU CON UNG MOSSO EQUADRA. ZE VAN A ENTERA. CUANDO ZAQUEMO LAH PORRA ZI NO ETTAN DE ACUELDO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
5 de febrer de 2018, 16.46 h

CONEIXEM L'ESTRATÈGIA, ALS LLUNYANS EN EL TEMPS, DEFONSORS DEL PATRIOTES CATALNS, JA N'HI HAVIA, ELS CONEIXÍEM, ARA QUE SÓN MÉS EXPERTS, QUE USEN ELS GIHASDISTES CONTRA CATALUNYA, CERCANT LA SOLUCIÓ FINAL NAZI, RES NO ESCANDALITZA, CONTINUAREM LA LLUITA AMB MÈTODES DE MORALITAT ESCRUPOLOSA, NO COM ELLS ENFANGATS EN TOTES LES FEMTES PRODUÏDES,PER TOTS ELS INCIVILITZATS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
El·PALACETE {el palauet·azulgrana...del nou·camp} ... ... ... ... fletxa ... ... ... el «PRUSÉS»[=COP·de·ESTAT !!!] ... GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ... [HUAAAH, HUAAAH, HUAAAH...QUIN·FART·de·RIURE !!!] ... ... ... ... ... ... ... /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
5 de febrer de 2018, 16.03 h

#18 ...Los grandes historiadores del =R.C.D. ESPANYOL=, como Segura Palomares, Justo Conde, Fanlo o Puyaltó...COINCIDEN...en que...en 1910, en concreto en la Asamblea del 20 de febrero, los socios eligieron por mayoría la indumentaria =BLANQU-I-AZUL=, COLORES del BLASÓN de =ROGER·de·LLÚRIA=, Almirante que servía con Lealtad a la =Corona~Aragonesa=, en su honor. Así hasta hoy y por los siglos de los siglos...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Caterina fletxa Barcelona
5 de febrer de 2018, 15.56 h

Però que encara no en tenen d'infiltrats?!!!!!!! La veritat és que haurien de dimitir tots, si després de tants anys encara no tenen prou gent infiltrada, ni tan sols als mossos, que, de fet, només cal utilitzar els antics PN que es van passar als mossos. No hi havia un grup de mossos molt espanyolistes?
Noi, no puc entendre que siguin tan maldestres que fins ara no han enviat gent per a infiltrar-se....


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
5 de febrer de 2018, 15.27 h

#26

De Cornella.......de Cornella.....