directe ! a La República. N. 4031. Divendres, 25 de maig de 2018 16:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Fúria unionista amb el carnaval de Ribes de Freser per mostrar una escena lèsbica entre Arrimadas i Sáenz de Santamaría

Dues estatues de cartró de les polítiques unionistes es passegen seminues per la ciutat

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese Els catalans hem demostrat una vegada i una altra que no perdem el sentit de l'humor malgrat les adversitats, la repressió de l'Estat, la violència de les seves forces de seguretat, la judicialització de la política, l'empresonament i l'exili. Així ho ha demostrat el Carnaval de Ribes de Freser amb aquesta estàtua.
La vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, i la líder de C's a Catalunya, Inés Arrimadas,
La vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, i la líder de C's a Catalunya, Inés Arrimadas,
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Tal com es pot veure a les dues imatges hi ha dues estàtues de cartró que representen Inés Arrimadas, líder de Ciudadanos a Catalunya i Soraya Sáenz de Santamaria, vicepresidenta del Gobierno. Les dues, semidespullades i molt caricaturitzades, es troben una al costat de l'altra seminues, només tapades amb un davantal i amb unes escombres entre les cames i un barret punxegut, com si fóssin dues bruixes.
 
Però el més cridaner és què fan amb l'altra mà on no aguanten les escombres. La de Soraya es fica sota el davantal i acaricia els genitals d'Arrimadas. Si es mira el conjunt artístic i satíric des de darrere, es pot veure perfectament com la de Ciudadanos intrudiex dos dits a Soraya a tall d'acte de sodomització.
 
L'unionisme ha esclatat a les xarxes amb aquesta estàtua carnavalesca i no ha tardat a pixar fora de test. Molts perfils, alguns d'ells amb molts seguidors, han mesclat la broma amb els atemptats del passat agost a Catalunya, ja que la cèl·lula es va gestar a Ribes de Freser.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
7 de febrer de 2018, 12.34 h

Quan les "chirigotas" van en contra Catalunya, tothom s'en riu, però quan els toca a ells, son capaços de posar tot el poble a la presó i enderrocar les seves cases.


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU ¿ QUI PAGARA EL LLOGUER DE LA CASA = MANSION QUE A ALQUILADO PUIGDEMONT A WATERLOO ? EN DINERS PÚBLICS .. fletxa VOLGUER FER PUIGDEMONT PRESIDENT VOL DIR NO VOLEM FER UN GOVERN CATALÀ QUE TREBALLI PER CATALUNYA ES UNA VERGONYA EL AMPAT ENTRE EL ESPANYOL y EL BARÇA VALVERDE FAS MOLT MALAMENT LES COSES
7 de febrer de 2018, 12.09 h

Pasa una cosa i si ARRIMADES I SORAYA SAENZ DE SANTAMARIA ,, Son tambe con ADA COLAU


BIXESUALES Hosea quels AGRADA TAN ELS HOMES CON LES DONES Si fons aixis aixo els agrada

JA Que molts HOMOSEXUALS FAMOSOS Se casan amb una Dona per amagar ocultar ques MARICON

Grans Actors Norte americans ban pasar per HETEROSEXUALS MOLT LIGONES de Dones Guapes I EN REALITAT ERAN Gays Homosexuals .

Qui no diu que aquestes dues tambe ELS AGRADIN LES DONES estigui... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
7 de febrer de 2018, 09.48 h

Això de "mesclat" no s'entén.
Es diu "barrejat". No "mesclat"


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
7 de febrer de 2018, 08.27 h



Girauta......repite conmigo...quien ha ganado las elecciones....? LA REPUBLICA, EL INDEPENDETISMO. !


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10

Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
7 de febrer de 2018, 07.21 h



Soraya, deja de pasear la húmeda, porqué cada vez ensucias mas tu imagen......QUE YA ESTÀ BASTANTE "ENMERDADA"....

¿Y a tí, has pensado quien te juzgará.....'


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
7 de febrer de 2018, 07.19 h



No cregueu res sobre les promeses de un tren de alta velocitat que arribaria fins el aeroport. SON MANIFESTACIONS INTERESSADES .

NO COMPLEIXEN MAI CAP PROMESA. es un inten de netejar una mica la seva imatge. PERÓ ESTÁ TAN BRUTA QUE ES UN IMPOSSIBLE..


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
7 de febrer de 2018, 07.14 h



Jordi Sanchez he escoltat les teves al·legacions per demanar la llibertat.

Es igual, ja pots dir missa....no aconseguireu res perquè estem davant de uns jutges i un govern insensible a la justícia.

!! QUI JUTGE ALS JUTGES...? !!......I AL GOBIERNO ESPAÑOL.?


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Jordi fletxa Soc IIII català II*II, soc I*I tropicà I*I, Catalunya
6 de febrer de 2018, 21.12 h

jajajajajajaja Ja esta, ja hem fet el dia però m'hauria agradat veure persones disfressades de croquetes