El digital dels que votaran #SíSí. N. 3942. Diumenge, 25 de febrer de 2018 08:29 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La biògrafa de Felip VI diu que ''només caurà la Corona si Catalunya és independent''

Ana Romero creu que Catalunya "definirà" el regnat de Felip VI

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció| Ana Romero (Cadis, 1966) creu que Catalunya "definirà" el regnat de Felip VI. Ho diu a una entrevista a 'El Nacional', després de publicar l'any passat un llibre que l'ha expulsat de molts cercles madrilenys ('El rey ante el espejo'), on assegura que "només caurà la Corona si Catalunya és independent". Preguntada sobre si la primogènita del rei espanyol, Elionor, arribarà a regnar, Romero apunta que el naixement de la República catalana "seria un detonant del final de la monarquia".
Felip VI, en una imatge d'arxiu
Felip VI, en una imatge d'arxiu

Comparteix
   


Etiquetes
Sobre el famós discurs que Felip VI va dirigir als espanyols després del referèndum de l'1-O, Romero assegura que "els efectes d'aquest discurs no es poden calibrar encara". De fet, ella mateixa confessa haver-se sorprès del paper del monarca, que va carregar contra els milions de catalans que havien volgut expressar el seu dret a l'autodeterminació a les urnes. "Va fer el que la seva parròquia, els seus seguidors, li exigien. Ell té poca feina i una és simbolitzar la unitat d'Espanya. No va separar els líders polítics de la societat civil i va posar tots al mateix sac", explica Romero. En aquest sentit, assegura que "Felip pensa sobre Catalunya com Rajoy" però que fins i tot "Moncloa creu que es va precipitar amb aquest discurs".

Convençuda que Urdangarín entrarà a presó

Sobre el cas de corrupció relacionat amb la família real, Romero "aposta" la mà que Iñaki Urdangarín entrarà a presó com a condició de Zarzuela, perquè "no han amortitzat el cas Nóos". "És el pare de quatre nens que estan en la línia successòria de la Corona. La foto entrant a la presó i la de la infanta Cristina visitant-lo danyarà el rei", conclou. 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
10 de febrer de 2018, 10.04 h

JO NO SÉ COM HO VEIEU, PERÒ MIRES A ESPANYA , LA MONARQUIA, I ELS QUE GOVERNEN, SEMBLA QUE VEGIS UNA PEL.LICULA DE L'EDAT MITJA.

QUINA RONYA, I PENSAR QUE AIXÒ FA QUE ELS D'ERC, ELS HA SORPRÉS I ARA TOT ÉS COMPLIR EL MANDAT DE RAJOY... QUINA PENA, I TANTES BOCADES D'INDEPENDENTISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JO EM PREGUNTO, PER QUÈ ELS D'ERC, QUAN PUIGDEMONT VOLIA CONVOCAR ELECCIONS, GAIRABÉ SE'L MENGEN DE VIU EN VIU, ES POT COMPROVAR AMB EN BOCAS D'EN TARDÀ I TAMBÉ AMB EN RUFIAN QUE VA DIR E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
9 de febrer de 2018, 21.20 h



Nano, em fas pena..... I ho dic de debò......


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Tabarnopolià (que el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, Països marranils espanyolats
9 de febrer de 2018, 13.25 h

Doncs a que esperem? destruïm-los d'una vegada, enfonsem-los i després deixem-los abandonats a la seva sort, que practiquin supervivència


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
9 de febrer de 2018, 12.56 h

A veure si abans d'entrar a la presó el tal Urdangarin va a "tirar de la manta" i tos aquests de la monarquía es quedaran tots amb les vergonyes a l'aire.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
bejota fletxa bcn
9 de febrer de 2018, 12.45 h


La familia Daurella ha decidido trasladar hasta Londres todo el departamento financiero de Cobega, la antigua embotelladora de Coca-Cola en la zona este del país.
La aseguradora ARAG, JVC Kenwood y la logística Citius se exilian de Cataluña.
Otras 20 firmas catalanas emigran hoy más allá del Ebro en búsqueda huyendo del desbarajuste político.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 27
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Claravalls fletxa Claravalls
9 de febrer de 2018, 12.34 h

Me la sua i me la bufa la seva vida .Qui és aquest?. Catalunya no té rei ni mai n'ha tingut.
España és i serà misèria feixista.Que us bombin rates franquistes.Vergonya en faria de ser español amb aquesta tropa de miserables.
Catalunya no és ni serà mai España.//*//
Som República.//*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
9 de febrer de 2018, 12.12 h



Betuaquit el neguit d'aquest noi........