directe ! a La República. N. 3995. Dijous, 19 d'abril de 2018 21:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Rivera intentarà forçar eleccions el 2019 per aprofitar el rèdit electoral de la catalanofòbia

La força taronja té pressa per consolidar el seu poder a l'Estat

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Redacció | Diu la dita que pressa és mala consellera, però malgrat això el partit nacionalista d'Albert Rivera està determinat a tirar pel dret.
© Tània Tàpia

Comparteix
   


Etiquetes
El suport mediàtic i econòmic amb el qual compta ara Ciutadans ha esperonat a la força taronja a marcar l'agenda del partit del Gobierno, el Partit Popular, que a mesura que avança el temps menys suports aglutina en les esferes de poder.
 
La catalanofòbia instal·lada per populars i ciutadans, amb el joc de la duresa del discurs contra el republicanisme català ha motivat que la força taronja ja treballi amb la mirada posada en l'any 2019, any on espera que hi hagi eleccions anticipades davant la manca de suports de Rajoy per seguir governant.
 
Fins que arribi el moment l'estratègia de Rivera demana endurir encara més el seu discurs d'ultra dreta i fer seu el votant del PP.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 20.48 h

#6 Vente para Catalunya, aqui podras ayudar a conseguir la indepedencia i vivir en un estado mas justo i democratico, Espanya esta en manos de personajes siniestros, la gente no es consciente de lo que les estan haciendo, les han dejado sin futuro ni democracia, sin derechos laborales, con salarios de hambre i sin servicios sociales de calidad, para que espanya canvie hace falta que la gente trabajadora, que vota a los partidos que los maltratan, com el PP i el PSOE , ademas i por si fuera ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 20.35 h

Espanya mereix un president com Ribera, pero nosaltres marxem! Ja s'ho faran!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
11 de febrer de 2018, 11.58 h



El PP te uns quants tontos a Catalunya....Millo...Garcia , d'altres i la resta a Madrid...

El C,s te uns altres tontos a Catalunya, Rivera, Arrimades LA BOBA IN PERSON ,Carina Mejias i una altre boba que no recordo el nom, peró que a aprés la llisò de cridar mes que ningú i no deixar parlar .

UNES JOIES ........


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
11 de febrer de 2018, 11.23 h

#5

Les ales negres vols dir que son las dels corbs......????

Encertada la imatge. Felicitats....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
11 de febrer de 2018, 11.19 h



QUI JUTGE AL JUTGES....?

Les presons preventives fan TUF de revenge i odi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
11 de febrer de 2018, 11.05 h


No todos los españoles somos unos guarros catalanofobicos. Aunque soy de Madrid vivo en Toledo, ciudad de tradición visigotica y fascista. Pero a pesar del ambiente general, aquí somos media docena de amigos que nos avergonzamos del estado español tal como lo dejó Franco despues de liquidar a nuestros padres y a casi todos los españoles de izquierdas . En España quedaron tan solo los fascistas y poquisimos españoles de izquierdas de verdad, no de esos del PSOE que si Pablo Iglesias n... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
11 de febrer de 2018, 09.49 h


Cada cop veig mes al Rivera amb la imatge despullat i amb ales negres que li sorten de la esquena... Es la imatge de la fundacio del seu partit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
11 de febrer de 2018, 09.03 h

Mercadona i Consum, dos supers per olvidár.....i casualment de Valencia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
11 de febrer de 2018, 09.01 h



Rivera, president de un partit CARROÑERO.......amb ansies de les despulles del pp. -


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Araya E fletxa TABARNIA IS NOTHING, CATALONIA IS AN STATE AND ALBERT BOADELLA IS CRAZY. QUERIDOS NAZIS ESPAÑOLES, PONGO REPUBLICA ESPAÑOLA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE T
11 de febrer de 2018, 08.38 h


NO ENTIENDO QUE HE HECHO YO PARA QUE DIOS ME CASTIGUE DE ESA MANERA, CON ESAS ALMORRANAS GIGANTESCAS QUE ME IMPIDEN ESTAR SENTADO COMO NO SEA SOBRE ALMOHADAS, Y ME DAN TAN MAL ROLLO EN MI VIDA DIARIA.

¡¡¡DIOS !!! ¡¡¡¡DIOS!!! DIME, ¿ QUE TE HE HECHO YO PARA QUE SEAS TAN CRUEL CONMIGO Y CON MI CULO? ¿POR QUE ME MARTIRIZAS TAN PERFIDAMENTE?