directe ! a La República. N. 4026. Dilluns, 21 de maig de 2018 03:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Vanguardia a la deriva, Godó planteja una retallada salarial del 12% davant la caiguda de les vendes

La manca de credibilitat ha generat problemes econòmics, amb pèrdues de 905.000€

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Redacció | L'any 2012 el diari del comte Godó va decidir fer un gir. Tot i no haver mostrat mai el seu suport al moviment republicà, el rotatiu cobria la informació política catalana amb una lleialtat institucional que va acabar quan Juan Carlos I va trucar a Javier Godó per recordar-li que és un "grande de España".

Comparteix
   


Etiquetes
Aquell gir cap a l'unionisme, amb editorials i peces informatives marcadament contràries als interessos de la majoria republicana representada amb més de dos milions de vots i una majoria absoluta al Parlament molt sòlida, ha provocat que les vendes de La Vanguardia hagin anat caient fins als seus mínims històrics, balanç similar al d'El Periódico d'Enric Hernández.
 
La situació econòmica és tan greu que Godó ha plantejat una retallada salarial del 12% en la negociació per la renovació del conveni col·lectiu a canvi de no acomiadar cap treballador.
 
Només l'any 2016, l'últim on el diari ha fet públiques els seus comptes, La Vanguardia va registrar 905.000€ de pèrdues.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Tabarnopolià (el que el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, Països marranils espanyolats
13 de febrer de 2018, 10.24 h

Ja li està bé, que es foti, que el tanqui el seu pamflet i l'amenaça del Borbó és repugnant


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
12 de febrer de 2018, 12.46 h

Això els passa perquè s'han decantat pel bàndol equivocat. Un diari català, que pràcticament només es ven a Catalunya, no pot anar en contra de les seves arrels. Adéu Godó.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Lluis C fletxa Banyoles
12 de febrer de 2018, 01.44 h

A veure, si amb una mica de sort, s'enfonsa i desapareix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Cataana II*II
11 de febrer de 2018, 20.11 h

#10



OYES ARAGONESES, LA CANALETA ORINAL TODAVIA ESTA EN PLAÇA CATALUNYA ?




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 20.07 h

#10



ESTANQUERA......HO HO HO HO HO HO HO HO


ES QUE ME PONES......HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO







Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 20.04 h

#10






ESTANQUERA, SE TE VE EL PLUMERO ROJIGUARRO




A QUE TE PONGO, MONGOLA ?










Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Joaquim fletxa Juià
11 de febrer de 2018, 19.56 h

Cap problema.... hi ha pèrdues... a la Vanguardia...??? l'Estat se'n farà càrrec ¡¡¡¡ només faltaria ¡¡¡ amb les bones editorials que fa aquest diari ¡¡¡
personalment... mes que a la deriva el que m'agradaria es que anés a la merda ¡¡¡ d'una vegada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS THE EXILED PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 14.37 h

AZNAR PREDIJO QUE ANTES SE PARTIRIA CATALUÑA QUE ESPAÑA Y QUE SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS,

PUES ES VERDAD, LA REGION CATALANA ESTA DIVIDIDA AL 50% ENTRE SEPARATISTAS Y DEMOCRATAS Y ENTRE LOS NAZIS ESTAN SEPARADOS AL 50% ENTRE ELLOS POR EL PODER Y PARA PODER SALVAR SU CULO DE LA CARCEL Y ESCONDER SU CORRUPCION.


TVEN3 LLENA LOS PROGRAMAS CON LAS FAMILIAS DE LOS PRESOS PARA DARNOS PENITA POR LO MAL QUE LO ESTAN PASANDO EN LA CARCEL Y AYER EN TVEN3, EL CUÑADO DE ORIOL JUNQUERAS LANZA UN ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 37
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9

Valora aquest comentari:   votar positiu 45   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Araya E , o sea TABARNIA IS NOTHING CATALONIA WILL BI AN INDEPENDENT STATE AND ALBERT BOADELLA IS CRAZY fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA ESPAÑOLA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJO DE TOMAR LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL RAJOY DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 11.51 h


TENGO EL CULO COMO EL CAMPO DE BATALLA DESPUÉS DE LA GUERRA DE CUBA, ENSANGRENTADO A TOPE.

NO ENTIENDO QUE HE HECHO YO PARA QUE DIOS ME CASTIGUE DE ESA MANERA, CON ESAS ALMORRANAS GIGANTESCAS QUE ME IMPIDEN ESTAR SENTADO COMO NO SEA SOBRE ALMOHADAS, Y ME DAN TAN MAL ROLLO EN MI VIDA DIARIA.

¡¡¡DIOS !!! ¡¡¡¡DIOS!!! DIME, ¿ QUE TE HE HECHO YO PARA QUE SEAS TAN CRUEL CONMIGO Y CON MI CULO? ¿POR QUE ME MARTIRIZAS TAN PERFIDAMENTE?