directe ! a La República. N. 4027. Dilluns, 21 de maig de 2018 14:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La família Franco es reforma empreserialment per perpetuar el seu poder amb un patrimoni de 37,4M€

Els set néts del dictador passen a ser consellers d'administració de les empreses que administrava Carmen Franco

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Redacció | Ho va deixar tot lligat i ben lligat perquè no només l'Estat seguís la seva estela de repressió si la unitat d'Espanya es veia qüestionada, també es va encarregar que la seva família mantingués l'estatus que la mort i la dictadura li van regalar.
francisco franco, dictador, caudillo
Comparteix
   


Etiquetes
Fiolasa i Sargo Consulting, les dues empreses que gestionava la filla única de l'assassí Franco, Carmen Franco, han passat ara a mans dels seus set néts.
 
L'empresa Fiolasa que fou constituïda el 2002 i es dedica al lloguer d'immobles, té uns beneficis d'explotació de més d'un milió d'euros i compta amb un patrimoni de 20,4 milions d'euros.
 
Sargo Consulting, per la seva part, fou fundada el mateix any i es dedica a l'assessorament i la gestió de participacions. Registra un patrimoni de 16,7M€ i fons propis de 17 milions.
 
En total les dues empreses sumen un patrimoni de 37,4 milions.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Tabarnopolià (el que el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, Països marranils espanyolats
13 de febrer de 2018, 13.00 h

És hora d'abatra'ls, eliminar aquesta escoria de familia


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
12 de febrer de 2018, 00.17 h

#2




DESPUES TE HABRAS LIMPIADO EL CULO CON LA ROJIGUARRA


NO SIRVE PARA OTRA COSA








Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 20.33 h

Vull aclarir que de cap manera justifico els crims i la repressió d'aquest criminal feixista anomenat Franco, Si no que abundo en l'opinió de què la colla de gángsters , hereus seus del PP i PSOE són encara pitjor que ell, però en temps de pau, tiren la pedra i amaguen la mà, cal veure el nivell de repressió, opressió i espoli a Catalunya, se'ls hi veu massa el llautó totalitari i rapinyaire!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 17.18 h

Franco al costat dels gàngsters actuals al govern, que no es dignen a acotxar el llom per aquestes quantitats, econòmicament era un aficionat, comparat amb els manaires espanyols actuals, no assassinen a tirs, maten de gana i necessitat a pensionistes, vells i malalts, obliguen a viure sota del llindar de la pobresa a centenars de milers de treballadors amb l'espoli sistemàtic dels fons de l'estat i la rapinya de les pensions i altres prestacions socials per regalar-les als amics de la llotj... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS THE EXILED PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 14.35 h

AZNAR PREDIJO QUE ANTES SE PARTIRIA CATALUÑA QUE ESPAÑA Y QUE SE COMERAN LOS UNOS A LOS OTROS,

PUES ES VERDAD, LA REGION CATALANA ESTA DIVIDIDA AL 50% ENTRE SEPARATISTAS Y DEMOCRATAS Y ENTRE LOS NAZIS ESTAN SEPARADOS AL 50% ENTRE ELLOS POR EL PODER Y PARA PODER SALVAR SU CULO DE LA CARCEL Y ESCONDER SU CORRUPCION.


TVEN3 LLENA LOS PROGRAMAS CON LAS FAMILIAS DE LOS PRESOS PARA DARNOS PENITA POR LO MAL QUE LO ESTAN PASANDO EN LA CARCEL Y AYER EN TVEN3, EL CUÑADO DE ORIOL JUNQUERAS LANZA UN ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Araya E , o sea TABARNIA IS NOTHING CATALONIA WILL BI AN INDEPENDENT STATE AND ALBERT BOADELLA IS CRAZY fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA ESPAÑOLA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJO DE TOMAR LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL RAJOY DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 13.24 h


DEDICADO A SU EXCELENCIA EL CAUDILLLO Y GENERALIISIMO FRANCISCO FRANCO ESEHOMBRE.


Jolines, mirad si está exacerbado hoy mi espiritu patriótico, que el cuesco de larga duracion que me acabo de tirar, al salir por entre mis almorranas que han hecho de labios, mientras el ano hacia de trompeta, !!! ha sonado exactamente igual que los tres primeros compases del Cara al Sol interpretados por Louis Armstrong !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
11 de febrer de 2018, 12.35 h



De jeu que visquin el que el seu avi DICTADOR no va permetre a milions de persones. ! VISCA LA REPÚBLICA...!