directe ! a La República. N. 3995. Dijous, 19 d'abril de 2018 21:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

El Gobierno no haurà de respondre per la situació catalana en la sessió de control

Ni PSOE, ERC i el PNB preguntaran sobre el context polític i de repressió que viu el país

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Redacció | Aquest dimecres el Gobierno, en concret Mariano Rajoy, no hauran de respondre a la situació que repressió i autoritarisme que viu Catalunya.
© @marianorajoy

Comparteix
   


Etiquetes
Cap dels grups representats al Congreso preguntaran al presidente sobre l'actualitat que viu el país que encara avui resta sense president després de l'ajornament de la sessió d'investidura del president legítim, Carles Puigdemont.
 
Després de mesos on l'executiu espanyol ha hagut de respondre pels seus actes, dimecres vinent no haurà de pronunciar-se. Gabriel Rufián, d'ERC, preguntarà sobre el conveni signat pel Ministeri d'Educació i el Ministeri de Defensa. El PDeCAT, al grup mixt, no podrà preguntar a Rajoy.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#12

Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 22.59 h

El que més fot als espanyols és que després de tres-cents anys d'ocupació el lloc d'espanyolitzar Catalunya els milions de castellans enviats a tal fi, s'hi hagin catalanitzat i ara tenen als Garcia, Pérez, Martínez, etc., etc. més catalans que els Puishdemonkg, tal com pronuncien els negats aquests del govern madrileny el nom del M.H. president!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 22.59 h

El que més fot als espanyols és que després de tres-cents anys d'ocupació el lloc d'espanyolitzar Catalunya els milions de castellans enviats a tal fi, s'hi hagin catalanitzat i ara tenen als Garcia, Pérez, Martínez, etc., etc. més catalans que els Puishdemonkg, tal com pronuncien els negats aquests del govern madrileny el nom del M.H. president!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Araya E , o sea TABARNIA IS NOTHING CATALONIA WILL BI AN INDEPENDENT STATE AND ALBERT BOADELLA IS CRAZY fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA ESPAÑOLA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJO DE TOMAR LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL D fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA ESPAÑOLA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJO DE TOMAR LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL RAJOY DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 20.53 h


Jolines, mirad si está exacerbado hoy mi espiritu patriótico, que el cuesco de larga duracion que me tirado esta mañana, al salir por entre mis almorranas que han hecho de labios, mientras el ano hacia de trompeta, !!! ha sonado exactamente igual que los tres primeros compases del Cara al Sol interpretados por Louis Armstrong !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
11 de febrer de 2018, 18.02 h


Que ens pot estranyar d'aquest partit, dels que han estat, estàn i NO ESTARAN amb ells. .....CARROÑA ..!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Jo tambe vull ser president! fletxa Parador de la má oberta
11 de febrer de 2018, 15.49 h

Naturalment que no! Contra Catalunya tots estan d'acord, en que qualsevol brutalitat és vàlida, per tal de mantenir la colònia sotmesa, en tota la seva història de rapinya i abús de poder, sobre els habitants legítims dels territoris conquerits, per la violència acarnissada dels seus mercenaris i botxins han fet sempre el mateix, són escòria rapinyadora despòtica!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS THE EXILED PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 14.56 h

puchi, llama a la familia del junqueras y cuando te llame el torrent atiende el telefono

quieres gobernar telematicamente y no atiendes el telefono


jua jua jua jua jua


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 14.53 h

#2







O ES CARETO DE, , "CAÑAS Y BARRO" ?





JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS









Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 14.51 h

#1





EL CARETO DE ESTANQUERA, TE DELATA, PUTON VERBENERO




JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS











Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
11 de febrer de 2018, 14.50 h

L'España representada per pnv, psoe, c's, pp és la nova modalitat dels avestrussos-estruços del XX1.
"Pon tus barbas a remoja,r si a tu vecino ves sus barbas pela"r.
Temps al temps, españols de bé, JA US HO TROBAREU i serà massa tard.
ESPAVIL!!!