directe ! a La República. N. 4026. Diumenge, 20 de maig de 2018 14:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

JxC es manté ferm en la defensa del mandat del 21-D i no accepta rebaixes

Pujol reafirma que Puigdemont "ha de fer de president i ha de manar" perquè "ho van dir les urnes i no ho vol l'Estat"

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Agències | El portaveu adjunt de Junts per Catalunya, Eduard Pujol, s'ha reafirmat en la postura d'investir president de la Generalitat a Carles Puigdemont i que exerceixi totes les seves funcions del càrrec. "Ha de fer de president i ha de manar", ha afirmat en una entrevista a 'El Suplement' de Catalunya Ràdio aquest diumenge al matí. Pujol no contempla una presidència simbòlica, i considera que Puigdemont ha de ser investit perquè "ho van dir les urnes i no ho vol l'Estat".
© Violeta Gumà

Comparteix
   


Etiquetes
El diputat de JxCat també espera un moviment del govern espanyol perquè "aquell qui oprimeix ha de canviar". "La fruita madura hi ha un dia que cau de l'arbre", ha asseverat. "Quins escenaris em proposa?", ha plantejat quan se li ha preguntat si contemplen alguna opció alternativa a investir Puigdemont.
 
Pujol creu que aquests dos mesos des de les eleccions han servit per posar en evidència l'estat espanyol i col·locar-lo "davant d'un gran mirall on s'han vist totes les mancances democràtiques". Finalment, ha fet una crida a d'altres formacions, i especialment al PSOE, a qui ha advertit que "si no reacciona, un dia no podrà mirar als ulls de Catalunya ni del seu electoral més tradicional".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
teresa fletxa sant Cugat
12 de febrer de 2018, 09.01 h

Discrepo del redactat de la noticia, estic convençuda que l'estat vol que seguim amb la única idea d'investir Puigdemont i així tenir l'excusa per continuar decidint ells que es fá i què no es fá a Catalunya. Per això tanta negativa, ho fan per quue ens hi entestem més Prioritar-hi fer fòra el 155 qùe és el que no volen de cap de kes maneres En les guerres mai es posen el ferits al front


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
12 de febrer de 2018, 07.53 h

#1

EL FILL DE LA ESTANQUERA, es aquell feixiste dit "el aragoneses " ? .......pobre home i desgracia humana.

Per cert Millo, estas chistos..?. Que vols que s'acabi el 155....?.... vinguen enganya a qui es deixi.......!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 21.58 h

#6





MONGOL, SAPS QUE EM NETEJO EL CUL AMB L'ESTANQUERA ?


PREGUNTALI AL PUTOT DE TA MARE, T'HO EXPLICARA, ELLA M'AIXUGA


CADA COP QUE EM FA FALTA, DESPRES DE FER LA "FEINA"









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 21.51 h

#6




POSES ES-PATRAÑA AL GOOGLE MAPS i ET SURT "MONGOLIA"




HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
11 de febrer de 2018, 21.45 h

#6

Identificat: EL FILL DE LA ESTANQUERA. Sols saben bramar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
11 de febrer de 2018, 17.38 h



Pujol, ets un molt diputat per Catalunya. Tens cultura, do de paraula i convenciment.

ENDAVANT EDUARD i FORÇA....... TOT PER CATALUNYA I FORA ELS FILIBUSTERS.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS THE EXILED PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 17.31 h


OBSERVAD MI VALOR HEROICO DIGNO DE SER CANTADO POR LOS JUGLARES DEL SIGLO XXII: , DESDE LAS 14H10 EN QUE ESCRIBÍ EL COMENTARIO 14 DE http://www.directe.cat/noticia/718449/els-organitzadors-de-l-acampada-ultra-tenen-vincles-amb-organitzacions-feixistes-i-casos-d, HASTA AHORA QUE SON LAS 17H05 , A PESAR DEL INTENSO DOLOR QUE ME PRODUCE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 15.40 h

#4




A ON, A MONGOLIA ? ALLA ES MENJARAN ENTRE ELLS


POSES ES-PATRAÑA AL GOOGLE MAPS i ET SURT "MONGOLIA"


MONGOL S'ET MENJARAN VIU, ELS MONGOLS COMPATRIOTES



JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS










Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS THE EXILED PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS, PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA. NO DEJEIS DE TOMAROS LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC. EL DIA QUE EL PUCHI DICE TONTERIAS EN RUEDA DE PRENSA, DOSIS DOBLE.
11 de febrer de 2018, 14.50 h

PUCHI, LLAMA A JUNQUERAS Y CUANDO TE LLAME EL BRAZO TONTO DEL PARLAMENTO REGIONAL CATALANA ATTIENDE EL TELEFONO


JUA JUA JUA JUA JUA JUA


SE COMERAN LPOS UNOS A LOS OTROS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
11 de febrer de 2018, 14.46 h

#1






O ES CARETO DE "CAÑAS" Y BARRO ?





JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS