directe ! a La República. N. 4033. Diumenge, 27 de maig de 2018 05:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Així va torturar la policia espanyola Arnaldo Otegi durant 6 dies

Ho fa justament avui perquè és el dia contra la tortura

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | Avui s'ha conegut la sentència del Tribunal de Drets Humans que condemna Espanya per tracte inhumà i degradant als ciutadans bascos que van ser detinguts vinculats a un atemptat contra la T4 de Madrid. La cort obliga Espanya a indemnitzar Portu i Sarasola amb 30.000 i 20.000 euros. El líder de l'esquerra abertzale, Arnaldo Otegi ho ha aprofitat per explicar com el van torturar a ell quan va ser detingut.
Arlando Otegi ha fet un fil avui explicant amb detalls i, fins i tot, aportant un dibuix, on explica com el van torturar quan va romandre detingut a Intxaurrondo i a la direcció general de la Guardia Civil de Madrid. Cada tuit publicat fa referència als dies i narra què li van fer els policies: el primer dia ja van anar forts "Em van posar una camisa de força i em van submergir una vegada i una altra a la banyera fins a perdre el coneixement". El segon, a més de la banyera van usar una pistola de "descàrregues elèctriques durant tot el dia". El tercer, ja hi va haver "cops, i llargs interrogatoris amb amenaces cap al meu fill i família" Segons l'independentista, "amenaces de mort". Al quart dia explica que "va seguir el calvari" i aporta un dibuix de com el tenien a la banyera. A més li van deixar una pistola a la taula i el van animar a figar-se". Al cinquè, li ofereixen una declaració amb advocat: "No, si és advocat o Guàrdia Civil. Em diuen que el signi tot o que després tornem a començar. Nego tot i no firmo." El sisè dia és quan ingressa a la presó i va denunciar les tortures "la meva denúncia arriba a Nacions Unides".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Fd'A. fletxa Calders
16 de febrer de 2018, 17.51 h

I( això ho fan per la "unitat" de Espanya. Com es pot ser tan burro?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
13 de febrer de 2018, 19.55 h




Un dia ho pagaran molt car
Pel que es veu, no ha canviat res des de Franco i estem al segle 21
Aixo es es-patraña ?
Hem de marxar, com mes aviat millor.



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
13 de febrer de 2018, 18.36 h



D'acord Otegi, amb tot........i jo dic NO ES TORTURA EL QUE ESTÁ FENT EL GOBIERNO AMB CATALUNYA...?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
13 de febrer de 2018, 18.32 h

La tortura és una forma de violència que permet de distingir l'home de l'animal, però crec que aquests que la realitzen són ni homes, ni animals, senzillament monstres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
13 de febrer de 2018, 18.21 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
AliBay fletxa Cornellà de Llobregat
13 de febrer de 2018, 16.20 h

El millor de tot és que fa 5.000 anys que se sap que la tortura no serveix de res, ni per a aconseguir confessions ni per a doblegar els enemics.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Tabarnopilià (el cul m'explotarà) fletxa Tabarnopolis, països marraniles espanyolats
13 de febrer de 2018, 16.12 h

Fàstic d'espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Marta fletxa Sabadell
13 de febrer de 2018, 15.31 h

Quin fàstic que foten els espanyols!!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
13 de febrer de 2018, 14.58 h



Sols ens faltava llegir això ......Però quina classe de animals comanden la policía espanyola......?

Be, ja ho sabem .........