directe ! a La República. N. 4001. Dimecres, 25 d'abril de 2018 21:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El mitjà de comunicació públic municipal Betevé s'inventa que Graupera es presenta pel PDeCAT

Error o mala intenció?

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Redacció | Avui, Jordi Graupera ha dut a terme una conferència al Teatre Victòria de Barcelona on ha posat sobre la taula les seves propostes perquè el sobiranisme guanyi les pròximes eleccions a Barcelona. Com ja es preveia, vol dur a terme unes primàries on s'esculli un únic candidat i, a més, ha anunciat que ell s'hi vol presentar i guanyar-les.
Jordi Graupera
Jordi Graupera

Comparteix
   

Una de les coses que ha deixat clares Jordi Graupera en començar la conferència ha estat recordar que ell no és ni forma part de cap partit malgrat haver parlat amb els candidats sobiranistes de Barcelona. La seva proposta és trobar un únic candidat republicà perquè així, segur, governarà la ciutat i ha anunciat un web on recollirà firmes per exercir pressió als partits.
 
Tot i això, el canal de comunicació públic (i que, per tant, ara mateix depèn dels comuns) Betevé ha fet un tuit amb un greu error, afirmar que Graupera es presentava pel PDeCAT. O ha estat una pífia o un tuit malintencionat per intentar vincular Graupera a un partit quan, justament, aquesta no era la seva intenció.
 
El tuit, que ha estat esborrat ben bé passats 20 minuts, fins i tot, enllaçava el perfil del PDeCAT.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
mario fletxa barna
21 de març de 2018, 11.01 h

No he anat a escoltar Graupera, que crec és d'una presumpció molt agosarada. ERC no és pas d'un altre món que no sigui republicà i per tan no entenc que es presenti Graupera com a candidat únic per la independència. Ha parlat segons tinc entès amb les altres forces polítiques i ERC hi està d'acord? El seu candidad ja ha estat presentat i que jo sàpiga no és pas susceptible de no voler la REPÚBLICA, ELL ÉS la REPÚBLICA i ho ha demostrat SEMPRE!
La ciutadania dóna credibilitat a ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
21 de març de 2018, 08.44 h


Cifuentes, falsifica notes per graduar-se. No es corrupció....?

Els nostres, ja estarien engarjolats.......

Mes corrupció per una españa bruta....bruta....bruta....


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
21 de març de 2018, 08.40 h

#8

I tambe em sumo a dir- li que sempre mes tindra la DESGRACIA de ser español.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
21 de març de 2018, 08.17 h

#11
Mi sumo. Es un florunco dins de la política catalana. De fora vingueren.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
21 de març de 2018, 08.15 h



Arrimadas, a la vida hi han moments per tot, fins i tot per estar callada.

Calladeta, de vegades estaries mes mona.. Has deixat al teu marit, a la alçada del betum.

Calla mes sovint, perquè li fas un flac favor al teu partit que ja te connotacions franquistes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
21 de març de 2018, 08.05 h


Graupera...ra...ra...ra..... BATLLE DE LA GRAN BARCELONA...!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
21 de març de 2018, 08.04 h

#8

Aquest Manel C , te molts "seguidors".....i si es possible lo del Imam.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
21 de març de 2018, 08.01 h




Jo tambe em sumo a dirli a Manel C. que es un COVARD.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
21 de març de 2018, 07.57 h

#5

Crec, que els seus estudis superiors , han estat el de Imam.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
21 de març de 2018, 07.43 h



Graupera, UN GRAN CANDIDAT.....