directe ! a La República. N. 4026. Diumenge, 20 de maig de 2018 16:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La filla de Torra desapareix de la xarxa després d'una campanya d'intimidació espanyolista

Tanca el seu compte de Twitter per insults i amenaces de tot tipus

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Redacció| L'unionisme ha traspassat totes les línies vermelles en arremetre contra la família del president, Quim Torra. Ja fa dies que corren insults i amenaces de tota mena via Facebook, Instagram i Twitter i sembla que una de les seves filles -que, a més,  pateix una malaltia per la qual ha estat atacada- ha optat per desaparèixer d'aquesta darrera xarxa social. 
Torra, en una imatge d'arxiu
Torra, en una imatge d'arxiu
© Junts per Catalunya

Comparteix
   


Etiquetes
Fins a aquest punt ha arribat l'odi espanyolista contra els dirigents independentistes; havent d'enfrontar-se la seva família a una campanya d'intimidació quan Torra no fa ni un dia que ha estat investit formalment president. A continuació, a mode d'exemple, mostrem alguns comentaris a les fotografies que Torra té publicades a Instagram amb la seva família. S'hi poden llegir barbaritats. 









En una conversa amb la periodista Bea Talegón, per un article a 'Diario 16', Torra ha lamentat l'atac, les amenaces i la por que intenten infligir sobre les seves filles i éssers estimats.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
Vita brevis fletxa Banyoles
19 de maig de 2018, 19.31 h



Ho sento i molt per ella.... Però amb les seves paraules es qualifiquen de sobres !

Són d' aquella colla que confonen libertat d'expressió amb manca d' educació. No val la pena parlar-ne més-


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
18 de maig de 2018, 14.17 h

TOTS AMB QUIM TORRA, TAMBÉ EL NOSTRE PRESIDENT.

QUIM NOSALTRES NO PERDEREM EL TEMPS ESCOLTANT ELS GOSSOS QUE LLADREN QUAN PASSEM, TENIM UNA FEINA IMPORTANT, FER UN NOU PAÍS I EL FAREM

VISCA QUIM TORRA I PUIGDEMONT.

ENS EN SORTIREM.

TOTS UNITS,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
filiprim fletxa Molins de Rei
18 de maig de 2018, 09.26 h

Pels que van dir que Sol Daurella i Coca-Cola se´n anaven de Cat.

https://www.elnacional.cat/ca/economia/coca-cola-inversio-milionaria-catalunya_269469_102.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
filiprim fletxa Molins de Rei
18 de maig de 2018, 09.26 h

Pels que van dir que Sol Daurella i Coca-Cola se´n anaven de Cat.

https://www.elnacional.cat/ca/economia/coca-cola-inversio-milionaria-catalunya_269469_102.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
18 de maig de 2018, 00.18 h

-atacant la família... Ni "en" ni "arremetre"
-com a exemple. No "a mode"


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
17 de maig de 2018, 23.56 h

#6



PER XENOFOBIA LA D'ES-PATRAÑA CONTRA ELS CATALANS


O SIGUI "CATALANOFOBIA", SOU PITJOR QUE ELS NAZIS DE HITLER



Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
17 de maig de 2018, 19.57 h

#6 Otro patético neofranquista tabernario enfarlopao de Ciudagramos. Como la Barbie Falangita y su Primo el Rivera.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
17 de maig de 2018, 19.52 h

Sinceramente, no me da ninguna pena nada malo que le pueda pasar a un supremacista xenófobo como Torra.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 33
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de maig de 2018, 19.50 h

LES AMENACES A LA FILLA DE QUIM TORRA RESTARAN IMPUNES COM TOTA MENA D'ATACS, RECORDEM ASSASSINATS, DE DOS JOVES VALENCIANS I EL CATALÀ, SENSE DIR DELS FONS DE RÈPTILS COM A GENOCIDI CONTINUAT A LA LLENGUA I ELS VALORS DE CATALANITAT, PER DONAR CAMÍ AL L'ODI SECULAR EL GRAN PUNTAL ESSENCIAL DE LA CATALANOFÒBIA,VENINT DEL XVI, I QUE ELS "ACADEMICOS DE LA LENGUA" TENEN CUROSAMENT AMAGADA, AL DICCIONARI I SI ELS HO DEMANES EN DIRECTE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
17 de maig de 2018, 19.17 h

#3 Otro patético neofranquista tabernario enfarlopao de Ciudagramos. Como la Barbie Falangita y su Primo el Rivera.