directe ! a La República. N. 4054. Dilluns, 18 de juny de 2018 04:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Arran socarrima Rajoy, Sánchez i Rivera davant la seu del PP

Els seus retrats queden fets cendres en un acte que reivindica la fi del 155

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | L'organització juvenil Arran, vinculada a la CUP, ha cremat imatges del president del Gobierno, el popular Mariano Rajoy, del líder del PSOE, Pedro Sánchez, i del de Cs, Albert Rivera, per protestar contra el manteniment de l'article 155 a Catalunya que els tres liders unionistes espanyols han pactant saltant-se la llei.
arran
Arran crema fotos de Rajoy, Rivera i Sánchez

Comparteix
   


Etiquetes
Els retrats de Rajoy, Sánchez i Rivera han quedat reduits a cendra tot just davant de la seu del PP a Barcelona. Amb aquesta acció, Arran cita a mobilitzar-se per "plantar cara a l'Estat, acabar amb el 155, i continuar exercint el poder popular des de la desobediència", segons ha informat l'organització aquest dilluns en un comunicat.
 
L'acció coincideix amb l'acord del Govern central amb els líders de Cs i PSOE, Albert Rivera i Pedro Sánchez, de mantenir l'article 155, i l'absència de la publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) del decret en qual es nomenen els consellers del nou Govern. El video ha estat penjat per Arran a les xarxes on asseguren que "tombem el 155, tombem el règim, tornem als carrers i lluitem per la independència per canviar-ho tot!".
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Snyder fletxa Sant Esteve de les Roures
22 de maig de 2018, 19.47 h

#7 Racista tu desgraciat no en Quim Torra, de racista zero i si t'ofèn suïcidat, total tampoc aportes res a Catalunya, ets un fracassat i pobre i a més un incult així que fotat a dalt a baix d'un penyasegat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Snyder fletxa Sant Esteve de les Roures
22 de maig de 2018, 19.45 h

M'agrada, com ha de ser, cremar l'escoria nazi espanyola


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa .L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de maig de 2018, 04.11 h



L'ALTRE FRANQUISTA ANALFABET #3 #4 , ÉS EL QUE ABANS USABA EL NICK "ARAGONESES" O, DE VEGADES, FINS I TOT EL MEU NOM.


VET AQUÍ UNA PETITA MOSTRA DEL SEU ESCANDALÓS ANALFABETISME:


Com quan vares escriure " ACIENDA" sense hac (comentari 19 de http://www.directe.cat/noticia/352704/rajoy-es-fa-lorni-amb-la-tercera-via -comentaris . . .


. . . o "coHartar" amb hac intercalada, al come... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa .L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de maig de 2018, 04.07 h










HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . JA TENIM A LA REINA DE LES FEIXISTES HISTÈRIQUES ALTRA VEGADA EXCITADÍSSIMA . . .ÉS EL/LA MIGUEL/MICAELA ROMUALDO/A #5 #6 #7




ES NOTA QUE AVUI NO HA TROBAT CAP "`PORDIOSERO" QUE HAGI ACCEPTAT FER-LO SENTIR FEMELLA AL MÒDIC PREU DE 45€ , I ESTÀ QUE TRINA




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !!★!! !!









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
21 de maig de 2018, 19.58 h

UN SALUDO DESDE LA REGION CATALANA VIC A LA REGION DE TABARNIA

SUPONGO QUE ESTOS MERDAS CATABATASUNOS COBARDES DE ARRAN QUE HAN INTENTADO QUEMAR LA SEDE DEL PP ,,,,,,,NO PERTENECERAN A LOS MISMO9S CDR A LOS QUE PERTENECEN MIEMBROS DE LA FAMILIA DEL CHISTORRA???????????



OI?????????????????????????????????????????


ESE ES EL DIALOGO QUE PROPONE EL RACISTA , Y XENOFOBO QUIM TORRA??????????????????


ARA MES QUE MAI:

VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
21 de maig de 2018, 19.37 h

UN SALUDO DESDE LA REGION CATALANA VIC A LA REGION DE TABARNIA .

ES CURIOSO ,A LOS CATALANES QUE SIMPLEMENTE LIMPIARON LA PLAYA DE LLAFRANC DE CRUCES AMARILLAS NODO TV3% LES LLAMAN FASCISTAS , MIENTRAS ELS GUARROS (NASSIS INDEPES) QUE VAN POR AHI COMETIENDO ACTOS VANDALICOS COMO ESTOS MERDAS DE ARRAN POCO MENOS QUE ESTAN REALIZANDO UN ACTO CIUDADANO.


ESTA TARDE MISMA EN NODO TV3%.


ARA MES QUE MAI:

VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
21 de maig de 2018, 19.30 h

UN SALUDO DESDE LA REGION CATALANA VIC A LA REGION DE TABARNIA .



CONCIUDADANOS CATALANES ARRANCAN CRUCES QUE HABIAN PUESTO ELS GUARROS (NASSSIS INDEPES) EN LA PLAYA DE LLAFRANC.


ELS NASSSIS INDEPES AHORA ADEMAS DE MARRANOS ......SON TETRICOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE SERA LO PROXIMO?


ARA MES QUE MAI:

VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO DE ERC Y PDCAT!!!!!!!!!!!!!!... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
21 de maig de 2018, 18.55 h

QUERIDOS NAZIS,

COMO SE DICE EN LAPAO " heu begut oli".

CON VUESTRO RECIENTE RADICALISMO HABEIS DESPERTADO AL NACIONALISMO ESPAÑOL, DE TAL MANERA QUE LA UNICA ESPERANZA FUTURA QUE TENIAIS QUE ERA EL PSOE, AHORA ES MAS CONTRARIO A VOSOTROS QUE CIUDADANOS Y EL PP JUNTO.




QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS


JU JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA
21 de maig de 2018, 18.55 h

QUERIDOS NAZIS,

COMO SE DICE EN LAPAO " heu begut oli".

CON VUESTRO RECIENTE RADICALISMO HABEIS DESPERTADO AL NACIONALISMO ESPAÑOL, DE TAL MANERA QUE LA UNICA ESPERANZA FUTURA QUE TENIAIS QUE ERA EL PSOE, AHORA ES MAS CONTRARIO A VOSOTROS QUE CIUDADANOS Y EL PP JUNTO.




QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS


JU JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Marçal fletxa Cardedeu
21 de maig de 2018, 18.47 h

Ben fet