directe ! a La República. N. 4054. Dilluns, 18 de juny de 2018 04:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La nova televisió pública valenciana atia la catalanofòbia en tenyir-se de groc per la seva estrena

Només fa dos dies del seu naixement

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

M.B| El País Valencià va recuperar, aquest diumenge, la seva pròpia televisió pública sota el nom d'À Punt. Quasi cinc anys després que el Partit Popular defenestrés Canal 9, els valencians han recuperat el dret a gaudir d'un mitjà de comunicació en la seva llengua, un moment que alguns han aprofitat per atiar l'odi contra tot allò que faci olor de català. 
Empar Marco a À Punt
Empar Marco a À Punt
© Twitter @escanyat

Comparteix
   


Etiquetes
De fet, el fet que algunes de les cares del canal hagin aparegut vestides de color groc -també la seva directora, la periodista Empar Marco- durant les primeres hores d'emissió, ja ha aixecat polseguera a la xarxa en relacionar-ho alguns usuaris amb la reivindicació pels presos polítics a Catalunya.



 
En aquest sentit, l’autodenominada Plataforma contra l’adoctrinament ja ha encetat una campanya a la xarxa contra el naixement d’À Punt i els seus directius.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
13 de juny de 2018, 08.54 h

A la meua terra l'actitud dels feixistes de franco, en diguem "tenir la cua de palla". Sempre estan pensant que ningú els vol i tots els volen pegar. Si per cada greuge que han fet a la República Catalana els hi posarem un color; Vestiríem de blanc. Segur que també trobarien excuses per a criticar-lo. Se saben culpables i, no volen admetre-ho. A canvi, la frustració els persegueix allà on van o obrin la boca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
12 de juny de 2018, 20.04 h

BENVINGUT OLIVER ERA DE CATARROJA I DES D'AQUESTA CIUTAT HO VA PROCLAMAR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
12 de juny de 2018, 20.03 h

HOR DIU LAGNOTOLOGIA, LA IGNORÀNCIA, ÉS UNA ARMA PER FER FELIÇMENT OBNUBILATS, ALS DEL RAMAT HI HA TANMATEIX LLIURE PENSADORS, PER SORT, EL BLAVERISO SUBVENCIONST SMB FONS DE RÈPTILS D'ANYS O SIGUI DINERS DELS TREBALLADORS, I L U.C.D., I "EN VALENCIA APUÑALAREMOS EL CATALANISO POR LA ESPALDA", QUAN HAURÍEM PLEGATS, DE L'ANTIGA CONFEDERACIÓ TORNAR A LA SITUACIÓ QUE AMB TERRORISME VAN IMPOSAR ELS "DECRETOS DE NUEVA PLANTA", EL 1886 L'HISTORIADOR, BENVINGUT OLIVER VA ENCUNYAR EL TERME PAÏ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
12 de juny de 2018, 18.40 h

Franquistas, falangistas, nazis, tavernícolas... la misma mierda reunida para defender la corte del Borbón.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
12 de juny de 2018, 18.15 h



PARA ESO QUERIAN ELS NAZIS PANCATALANISTAS DE VALENCIA UNA NUEVA TV3 A LA VALENCIANA????

PARA SER COMO NODO TV3% UN MEDIO DE PROPAGANDA DEL SEPARATISMO FASCISTA DE LA GENERALITAT??????????

DESDE VISCA ELS CATALANS SUPONEMOS QUE TAMBIEN SERA LA TELEVISION PUBLICA MAS CARA DE TODA ESPAÑA COMO SUCEDE CON NODO TV3%.......NO EXTRAÑA QUE LA CERRARAN CON ANTERIORIDAD.


ARA MES QUE MAI:

VISCA CATALUNYA , VIVA ESPAÑA SIEMPRE!!!!!!!!!!!

VIVA EL REY Y MUERA EL MAL GOBIERNO DE ERC Y CDC!!!!!!!!... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
12 de juny de 2018, 17.18 h

El Port de Tarragona serà un dels centres logístics més importants de Volkswagen. La multinacional alemanya estima, concretament, un flux de fins a 80.000 vehicles anuals des de la infraestructura catalana. L'aposta de la companyia s'emmarca en el procés de reorganització de les seves instal·lacions a la península Ibèrica. Aquest moviment suposarà un gran econòmic per al port tarragoní.

N.B. TU SÍ QUE N'ESTÀS DE SONAT


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
BEJOTA fletxa bcn
12 de juny de 2018, 17.08 h

El portal Habitaclia se va de Mataró a Madrid.

Esta web fue adquirida por el grupo noruego Schibsted a comienzos del año pasado.


N.B. FOBIA CONTRA CATALUNYA ,OI? ESTEU BEN SONATS!