directe ! a La República. N. 4086. Dijous, 19 de juliol de 2018 17:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Gràcies a Harry Potter hi haurà un enfrontament internacional oficial entre Catalunya i Espanya

La selecció catalana de Quidditch pretén anar a la Copa del Món a Italia

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese | Espanya haurà de "passar per l'aro": la selecció catalana de Quidditch podria competir oficialment a la Copa del món que es disputarà a Florència, Itàlia, i jugar un partit oficiós contra els espanyols si així pertoca durant les eliminatòries. Han engegat un projecte de micromecenatge per a fer realitat aquest somni.
Quidditch
Selecció catalana de Quidditch

Comparteix
   


Etiquetes
No només l'escombra, sinó que Espanya també es podria quedar amb la cua entre cames si, finalment, hi ha un partit oficial de Quidditch contra Catalunya. Un encontre que no podria evitar ni a cops de granera. Aquest esport minoritari va néixer als llibres de Harry Potter on, sobre l'escombra voladora, diferents aprenents de mag han d'anotar amb diversos tipus de pilotes a tres anelles de diferents altures i grandàries. A manca de volar, aquest esport es practica sostenint un pal d'escombra a l'entrecuix mentre amb l'altra mà es juga amb la pilota. Un esport que requereix un sentit de l'equilibri especial i s'agraeix no tenir uns genitals massa voluminosos.
 
De la ficció a la realitat
 
Segons explica en Daniel Price, capità de la Selecció Catalana de Quidditch a directe!cat, aquest esport es va establir al Principat l'any 2005. Price assegura que "som un dels pocs esports que competeix en l'àmbit internacional juntament amb Espanya", ja que competeixen al mateix nivell. Ara, en menys de dues setmanes és la Copa del Món a Florència i volen anar a defensar Catalunya "peti qui peti!".
 
Price explica que "com que el Quidditch és un esport minoritari, no tenim cap mena de subvenció" i és per això han creat un projecte de mecenatge a internet amb la Plataforma ProSeleccions catalanes.
 
Price demana a directe!cat que transmetem "les ganes que tenim de defendre la nostra nació envers països com Espanya, USA o Korea del Sur" i que volen fer realitat el seu somni, aconseguir la Copa del Món que tant anhelava també Harry Potter.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Roser Matafaluga fletxa Benissanet (Tgna.)
20 de juny de 2018, 10.30 h

Com els fatxes d´esc-paÑa, sempre fent el ridícul. No sabries fer res més encara que t´ho proposessis.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Stark Industries. fletxa Sant Esteve de les Roures, S.L.
20 de juny de 2018, 10.03 h

#1 Nose a qui et refereixes imbècil, espanya també hi juga al Quidditch, per tant espanya encara són més frikis, USA també hi juga, Itàlia també, Corea del Sud també,......hi han bastants països. Ah!! i per cert, friki o no, si més no és divertit i un esport original.

A més Catalunya té altres esports com el Hockey o el Rugby del qual són la polla en aquest àmbit. Si vols et recordo l'any 2014 any del 9-N com una colla canis espanyols van irrompre a l'escola de Turisme de Girona... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Stark Industries. fletxa Sant Esteve de les Roures, S.L.
20 de juny de 2018, 09.56 h

Jajajajajaja, és boníssim jajajaja, espero que Catalunya sigui Griffindor ;-)


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
20 de juny de 2018, 08.23 h

Què vol dir això de passar per "l'aro"??


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de juny de 2018, 08.10 h

#1


KAGALLO DE ÑAZIVARNIA: Tens tota la rao, els es-patrañols que juguen a
Quidditch son uns "FRIKIS".
No pateixis, els pasarem per la pedra.




Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Andreu fletxa Barcelona
19 de juny de 2018, 23.18 h

Doncs jo poso spain al GPS i em surt Turquia!
I si poso sparnia, em surt Turquia!
I si poso dictadura contra els drets humans a Europa, em surt Turquisparnia!
En la competició de Catalunya contra Turquisparnia guanyarem de carrer!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
TABARNIA IS NOT CATALONIA AND ALBERT BOADELLA IS TABARNIA´S PRESIDENT fletxa QUERIDOS NAZIS: PONGO REPUBLICA CATALANA EN EL GPS Y ME SALE LA CARCEL DE ESTREMERA.
19 de juny de 2018, 20.47 h

COLLA DE FRIKIS





JUA JUA JUA JUA